پاسخ افتخاری رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران به علت شلیک دو موشک به هواپیمای اوکراینی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا علت تأخیر صدور گذرنامه‌ها را اعلام کرد و از افزایش ساعت کاری ادارات پلیس گذرنامه تا ساعت ۱۹ خبر داد.
یکی از دلایلی که بدن شما ممکن است میل به خوردن مواد غیرخوراکی را داشته باشد، این است که شما مواد مغذی کافی دریافت نمی‌کنید.
یک کارشناس اقتصادی با انتقاد از رشد تعداد مناطق آزاد کشور گفت: به نظر می رسد برخی از نمایندگان مجلس برای احداث مناطق آزاد دیدگاه محلی دارند.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
به دلیل حضور در تست های ایفمارک، نکونام نمی تواند برای نشست خبری، راهی سازمان لیگ شود.
احسان صفایی معاون خدمات شهری شهرداری منطقه یک گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی ۱۷۹ درخت در خیابان، ولی عصر (عج) به عنوان درختان خشک ثبت شده‌اند، گفت: این درختان باید به مرور قطع و درختان جدید جایگزین آن‌ها شوند.
عضو اتاق ایران با اشاره به جذب ۶ میلیارد دلار از منابع بلوکه شده گفت: این کار خوبی است اما ما می توانستیم در شرایط اقتصادی بهتری باشیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور از روند جذب بازیکنان جدید در جمع سرخ پوشان تبریزی ناراضی نیست.
وزیر امور خارجه کشور گفت: تاخیر در تبادل سفرا میان ایران و عربستان به علت تعطیلات سالانه در عربستان بود.
در حالیکه قطعی پیامک‌های سامانه همتا، خریداران و فعالان بازار موبایل را به دردسر انداخته است، یکی از مسئولان شرکت همراه اول، اختلالات پیش آمده را رد کرد.
وحید کاظمی برای دومین هفته متوالی در لیگ برتر قضاوت ندارد.
نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: ما بنا به درخواست کادرفنی در پشت صحنه مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا بودیم و تقسیم وظایف انجام شد.
جمعی از نمایندگان تقاضا دادند لایحه عفاف و حجاب به جای بررسی در صحن مجلس، در کمیسیونی ویژه رسیدگی شود که باید ببینیم نمایندگان در صحن مجلس چه تصمیمی در این باره اتخاذ می‌کنند.
زمانی که کارخانه لیشینسکی از بندر انزلی به تهران منتقل شد با آرزومان آوانسیان که در روسیه در کارخانه کالباس‌سازی کار کرده بود و به علت علاقه و اطلاعاتی که در زمینه تهیه این فرآورده داشت و در ایران با همه مشکلات کمبود، سرمایه و امکانات به تولید اشتغال داشت، شریک شد و به این ترتیب اولین کارخانه کالباس‌سازی در «یافت‌آباد» بنا نهاده شد.
علت حادثه سقوط بالگرد هنوز مشخص نیست و در دست بررسی قرار گرفته است و آن‌طور که سنتکام گفته است، ظاهراً شلیکی از سمت نیرو‌های مخالف آمریکا، صورت نگرفته است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: برای تشخیص علت تلف شدن پلنگ، هم اکنون کالبد شکافی و نمونه برداری در حال انجام است، اما حدس ما بر احتمال درگیری بین‌گونه‌ای و یا شلیک شکارچیان غیرمجاز است.
قرار بازداشت هزار میلیارد ریالی برای مرد کلاهبردار/ کرونا حافظه همسرم را گرفت!/ کشف ردپای همسر در قتل شوهر/ علت فوت دانش آموز قمی مشخص شد/ زن جوان با قمه دوستش را کشت/ ماجرای دردناک شلیک مرگبار در عملیات تعقیب و گریز پلیس/ سرقت مسلحانه ۳۰ النگو برای پرداخت بدهی/ قتل نامادری برای سرقت طلا!
در نخستین بررسی‌ها مشخص شد متهم ساعت ۸:۰۵ صبح دوم اسفند همسرش را که ۷ ماهه باردار بود در اتاق خواب خانه اش در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان دیباجی با شلیک یک گلوله به قتل رسانده و بعد از آن راهی خانه برادرش شده و او را نیز با شلیک یک گلوله از پشت سر مجروح کرده و سپس سوار خودرو ۲۰۷ خود شده وهنگام خروج از خیابان از روی پیکر برادرش نیز عبور کرده است که پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی به کما رفت و به علت مرگ مغزی با رضایت خانواده اش، اعضای بدن مرد ۵۳ ساله اهدا شد.
متهم در تحقیقات اولیه منکر قتل شد، اما در بازجویی تخصصی لب به اعتراف گشود و علت و انگیزه این قتل را اختلاف مالی با مقتول اعلام کرد.
دو روز بی‌خبری در خصوص علت سقوط این هواپیما و سرگردانی افکار عمومی و پس از آن، تائید ششلیک به هواپیما از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب شد اعتراضات مردمی شکل بگیرد. روز شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸، یعنی همان روزِ انتشار بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان و اقشاری از مردم در برابر دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و شعار‌هایی سر دادند. تقریباً یک سال بعد از این حادثه، گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود نوشت، توضیحات مقامات ایرانی در خصوص وقایع سرنگونی این هواپیما «مملو از تناقض است.
شلیل احمدی به درمان عفونت‌های بیمار با داروی آنتی‌بیوتیک اشاره کرد و افزود: به علت شرایط شدید تخریب بافت‌ها و استخوان‌ها، درمان بیمار طولانی مدت خواهد بود و امیدواریم بدن وی بتواند مقاوم باشد تا شرایط موجود را تحمل و این مرحله از بیماری و درمان را به خوبی سپری کند.
وزیر خارجه کره شمالی پس از شلیک یک فروند موشک بالستیک، به آمریکا درباره پشیمان شدندش به علت دست زدن به قمار علیه پیونگ یانگ هشدار داد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه برای بررسی علت فوت خانم احمدی پرونده کیفری تشکیل شده است، گفت: طبق بررسی هایی که تا امروز انجام شده، شلیک گلوله از داخل منزل این فرد انجام شده است.
«لیاندرو لو» یکی از بزرگترین قهرمانان جوجیتسو در برزیل که هشت بار عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه‌اش دارد، پس از شلیک مستقیم گلوله به سرش در یک باشگاه شبانه در سائوپائولو به علت شدت جراحات وارده دچار مرگ مغزی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ