بانک جهانی در پایان سال ۲۰۲۱ هشدار داد که تا سال ۲۰۵۰، افزایش دمای هوا، منجر به کاهش ۲۰ درصدی آب شیرین موجود در عراق خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به اقدامات نظامی مشکوک آمریکا در این کشور هشدار داد.
رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمانی عراق از اقدامات پارلمان این کشور به منظور مقابله با تحرکات سفیر آمریکا در بغداد برای گسترش انحرافات اخلاقی در جامعه عراق خبر داد.
یکی از رهبران ائتلاف دولت قانون عراق از خاموش شدن فتنه داخلی در این کشور با حمایت جریان‌های غربی برای نابود کردن اتحاد ملی، خبر داد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به وخیم شدن بحران برق در این کشور، اقدامات آمریکا را یکی از دلایل شدت گرفتن این بحران در سایه افزایش دمای هوا در عراق، توصیف کرد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، خواهان قطع روابط دیپلماتیک با این کشور و اخراج سفیر آن از عراق شد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد، خواهان قطع روابط دیپلماتیک با این کشور و اخراج سفیر آن از عراق شد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق با انتقاد از حضور تعداد زیادی از نظامیان آمریکایی در این کشور خواهان بیرون راندن این نیروها از عراق شد.
یکی از نمایندگان ائتلاف دولت قانون عراق اعلام کرد که ملت این کشور هرگز بازگشت حزب منحله بعث به عرصه سیاسی را نخواهد پذیرفت.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق خواهان تجدیدنظر در روابط میان این کشور و اردن به دلیل حمایت امان از حزب منحله بعث شد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق به تعیین فرمانده جدید هیأت ناتو در این کشور واکنش نشان داد.
یکی از نمایندگان سابق پارلمان عراق تاکید کرد که دولت این کشور باید به اقدامات خرابکارانه سفارت آمریکا و سفیر این کشور در بغداد واکنش نشان دهد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به گسترش فساد مالی در این کشور به نقش مهم اشغالگران آمریکایی در این روند اشاره کرد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق در نامه خود به نخست وزیر این کشور بر ضرورت تسریع پایان دادن به فعالیت یک شرکت انگلیسی تاکید کرد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق از ائتلاف الفتح، تاکید کرد: بحران افزایش قیمت دلار در عراق و دیگر بحران های گذشته در این کشور ، همه از سوی آمریکایی ها ایجاد شده است.
وزارت حمل و نقل آمریکا اعلام کرد که یکی از شرکت‌های هواپیمایی این کشور را به خاطر عبور ممنوعه از آسمان عراق بیش از یک میلیون دلار جریمه کرده است.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح عراق تأکید کرد که دولت این کشور در حال انجام اقدامی واقعی برای مجازات کسانی است که در ترور فرماندهان پیروزی دست داشتند.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی عراق، خروج نیروهای آمریکایی از این کشور را غیرواقعی دانست و افزود: بیش از این سکوت در قبال حضور نظامیان آمریکایی در عراق جایز نیست.
منابع نظامی و امنیتی ترکیه از کشته شدن دو نظلمی این کشور در شمال عراق و کشته شدن یکی از سرکرده های گروه تروریستی یگان های مدافع خلق (ی پ گ) در شمال سوریه خبر دادند.
بر اساس توافقنامه اتاوا که عراق یکی از اعضای آن است، زمین‌های این کشور باید تا سال ۲۰۱۸ از مین پاکسازی می‌شد، اما به دلایل سیاسی و نظامی و همچنین مبارزه با داعش محقق نشد. این مدت تا سال ۲۰۲۸ تمدید شده است.
یکی از نامزدهای ریاست جمهوری عراق در آستانه جلسه فردای پارلمان این کشور، هرگونه انصراف از نامزدی را رد کرد.
یکی از نمایندگان چارچوب هماهنگی شیعی در پارلمان عراق گفت که ۱۷۰ نماینده خواستار برگزاری جلسه پارلمان در روز چهارشنبه برای انتخاب رئیس جمهور شدند.
جنگنده های اف ۱۶ عراق حمله هوایی موفقی به یکی از مخفیگاه های داعش در شمال غرب این کشور انجام دادند.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی عراق با تاکید بر از سرگیری جلسات پارلمان این کشور گفت که شرایط سیاسی کنونی عراق اجازه تاخیر در برگزاری جلسات را نمی دهد.
یکی از کارشناسان و تحلیلگران مسائل سیاسی عراق به موضع گیری در خصوص تحولات اخیر این کشور و اقدامات «مقتدی صدر» پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ