منابع نظامی و امنیتی ترکیه از کشته شدن دو نظلمی این کشور در شمال عراق و کشته شدن یکی از سرکرده های گروه تروریستی یگان های مدافع خلق (ی پ گ) در شمال سوریه خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش روسیه در تازه‌ترین گزارش‌ها از روند تحولات جنگ در اوکراین اعلام کرد ده‌ها نظامی ارتش اوکراین کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ضدحملات اوکراین در محورهای مختلف همچنان ادامه دارد و در شبانه‌روز گذشته صدها نظامی اوکراینی کشته و تسلیحات آنها منهدم شدند.
ترکیه حمله پهپادی جدید به منطقه ای در شمال سوریه انجام داد که بر اثر آن سه شبه نظامی وابسته به آمریکا کشته شدند.
منابع عراقی از کشته و زخمی شدن دو نظامی این کشور بر اثر انفجار بمبی در استان صلاح الدین خبر دادند.
وزیر دفاع روسیه از کشته شدن ۳۵۰ نظامی و انهدام ۳۰ تانک اوکراین در حمله پیشگیرانه روسیه در محور زاپروژیا خبر داد.
منابع محلی سوری از کشته شدن دو نفر از نیروهای قسد وابسته به آمریکا در استان الرقه این کشور خبر دادند.
وزارت دفاع روسیه از کشته شدن ۶۴۰ نظامی اوکراین و سرنگونی دو فروند جنگنده سوخو ، یک بالگرد و ۱۴ پهپاد این کشور در محورهای مختلف جنگ خبر داد.
ارتش بورکینافاسو اعلام کرد در درگیری‌های اخیر بین نظامیان این کشور و عناصر تروریستی دست‌کم ۵۱ نظامی و ۱۶۰ تروریست کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه از انهدام دو راکت انداز ساخت آمریکا در دونتسک و کشته شدن بیش از ۲۴۰ نظامی اوکراینی در محورهای مختلف جنگ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از انهدام دو جنگنده بمب افکن ساخت آمریکا در دونتسک و کشته شدن بیش از ۲۴۰ نظامی اوکراینی در محورهای مختلف جنگ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از انهدام دو جنگنده بمب افکن ساخت آمریکا در دونتسک و کشته شدن بیش از 240 نظامی اوکراینی در محورهای مختلف جنگ در 24 ساعت گذشته خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نزدیک به ۲۰۰ نظامی اوکراین در درگیری های میان دو طرف در ۲۴ ساعت گذشته کشته شدند.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه از تحولات میدانی جنگ در اوکراین اعلام کرد ۲۰۰ نظامی ارتش اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته کشته و همچنین ۶ پهپاد اوکراینی نیز سرنگون شدند.
دو نظامی ارتش سوریه در نتیجه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق جان خود را از دست دادند.
منابع خبری اعلام کردند که در حمله توپخانه ای ترکیه به حومه شمالی حلب، ۵ نظامی سوری کشته و زخمی شدند.
منابع خبری از کشته شدن دو سرباز ارتش پاکستان در حمله تروریستی به ارتش این کشور در منطقه اعظم ورسک وزیرستان جنوبی خبر دادند.
ارتش ترکیه از کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن دو نظامی دیگر این کشور در شمال عراق خبر داد.
ارتش ترکیه از کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن دو نظامی دیگر این کشور در شمال عراق خبر داد.
«ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه در پی کشته شدن ۸۱ تن در درگیری‌های مرزی بین تاجیکستان قرقیزستان از دولت‌های دو کشور خواست از تشدید تنش‌های نظامی اجتناب کنند.
وزارت دفاع ترکیه امروز در بیانیه ای از حمله به یک پُست نظامی این کشور در مرز با سوریه خبر داد و اعلام کرد که در این حادثه ۲ نظامی آنکارا کشته و زخمی شدند.
شامگاه گذشته در حمله توپخانه ای گروه تروریستی جبهه النصره به استان ادلب در شمال شرقی سوریه، یک نظامی سوری کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در نتیجه حملات هوایی بسیار دقیق ارتش این کشور، صدها نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته و زخمی شدند.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته، در نتیجه عملیات‌های ارتش این کشور ۷۵ نظامی ارتش اوکراین کشته و تجهیزات نظامی آنها نیز نابود شدند.
دو روز گذشته (چهارشنبه) وزارت دفاع آذربایجان از آغاز عملیات نظامی علیه نیرو‌های ارمنی در منطقه قره باغ خبر داد؛ عملیاتی که گفته می‌شود به تلافی کشته شدن یکی از سربازان آذربایجانی انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ