جنگنده های اف ۱۶ عراق حمله هوایی موفقی به یکی از مخفیگاه های داعش در شمال غرب این کشور انجام دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس امنیت ملی عراق از انهدام یک شبکه تروریستی در استان دیالی این کشور در جریان عملیات برق‌آسا خبر داد.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از عملیات جدید هوایی علیه بقایای داعش در کرکوک خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند ۴ نفره‌ای خبر داد که اتباع کشورهای همسایه را به گروگان گرفته و از آنها اخاذی می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر مبارزه قاطعانه با زورگیری و گوشی قاپی در کشور، گفت: طی ۴ ماه اول امسال ۱۹۹ باند سرقت گوشی تلفن همراه منهدم شده است.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
کوچوک کایا به منظور تسهیل ارتباط میان اعضای این شبکه که وظیفه تعقیب اهداف موساد را بر عهده داشتند، گروهی در شبکه اجتماعی واتس اپ تشکیل داده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت از منزل در شمال شرق تهران خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از انهدام ۲ قایق انتحاری اوکراین خبر داد که قصد حمله به پایگاه دریایی این کشور در دریای سیاه را داشتند.
منابع سوری از انهدام چند پهپاد گروه‌های تروریستی خبر دادند که قصد حمله به مواضع ارتش سوریه در حومه حلب را داشتند.
یک تیم تروریستی با اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اسلامشهر منهدم شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، گفت: انواع پهپادهای نیروی هوایی ارتش مجهز به بمب‌های هوشمند، نقطه‌زن و ارتقا یافته، مواضع و اهداف مهم را منهدم کردند.
قبلا در حمله زاپروژیا کلیپی توسط روس ها منتشر شد که در آن هدف قرارگرفتن ادوات اوکراینی مشاهده می‌شد، اما به دلیل نبود پهپاد نظارتی، ما نمی‌توانستیم نتیجه پس از برخورد این نوع کوادکوپتر ها به ادوات زرهی را مشاهده کنیم. کلیپ بالا که متعلق به یک هفته گذشته می باشد، انهدام ادوات زرهی و توپخانه ای مختلف روسیه توسط کوادکوپتر های انتحاری مجهز به RPG اوکراین را نشان میدهد، از آنجایی که این کوادکوپتر ها پرتابه RPG را از زاویه بالا به هدف خود می‌کوبند، بدین شکل در اکثر مواقع نفوذ مناسب در زره داشته و باعث آتش سوزی یا در نهایت اَمورک شدن خودروی زرهی مذکور می‌شوند.
نیروهای عراقی طی عملیاتی مواضع داعشی در کرکوک را در هم کوبیدند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه از انهدام بیش از ۱۷۰ موضع اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
یگان‌های زرهی نیروی زمینی سپاه با اجرای تک زرهی ‌و مانور احاطه‌ای موفق به انهدام مواضع دشمن فرضی شدند.
پهپادهای انتحاری نیروی زمینی سپاه با موفقیت مواضع دشمن فرضی را در منطقه ارس منهدم کردند.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تاکنون ۷۳ فروند موشک بالستیک زمین‌به‌زمین و ده‌ها فروند پهپاد انهدامی به‌طور دقیق به مواضع تروریست‌ها اصابت کرده است.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز عملیات انهدام مواضع گروهک های تروریستی و ضد ایرانی وابسته به استکبار جهانی در اقلیم شمال عراق خبر داد.
وزارت دفاع روسیه تصاویری از انهدام مواضع نیروی زمینی ارتش اوکراین را منتشر کرد.
تصاویری از حمله خمپاره‌ای نیروی زمینی ارتش روسیه به مواضع ارتش اوکراین را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ