یکی از دستیاران غلامرضا عنایتی در تیم ملی امید از سمت خود کنار رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت محمدرضا خالدآبادی و سینا سعیدی فر در استقلال یکی از اتفاقات جذاب این فصل آبی پوشان است.
با جدایی داوود فنایی از کادر فنی تیم المپیک، محمد امین صنایعی به عنوان جانشین او به جمع دستیاران عنایتی اضافه خواهد شد.
داود فنایی مربی گلرهای تیم امید تصمیم گرفت تا از حضور در این تیم کناره گیری کند.
داوود فنایی بلافاصله پس از پایان لیگ برتر کار جدید خود را در تیم ملی امید آغاز کرد.
محمدرضا خالدآبادی می‌گوید از انتخاب داوود فنایی به عنوان مربی گلرهای تیم امید خیلی خوشحال شده است.
با حضور داوود فنایی در کادرفنی امیدها شاهد همکاری جدید او با دروازه‌بان جوان هوادار خواهیم بود.
داود فنایی، مربی دروازه‌بان‌های باشگاه هوادار در جدال با پرسپولیس برای آخرین بار روی نیمکت این تیم قرار گرفت و در ادامه مقصدی جدید و هیجان‌انگیز را تجربه می‌کند.
مربی گلرهای هوادار بعد از پایان کار خود در این تیم احتمالا راهی تیم فوتبال امید ایران شود.
مدت هاست که همه تیم های حاضر در لیگ برتر درخواست مشترکی را از فدراسیون فوتبال فریاد می زنند؛ آوردن تجهیزات کمک داور ویدئویی.
داود فنایی مربی گلرهای تیم فوتبال هوادار با انتشار پستی اینستاگرامی به حواشی‌ای که پس از باخت سنگین تیمش ایجاد شده، واکنش نشان داده است.
در شرایطی که همانند بازی‌های نیم فصل دوم هوادار، محمدرضا خالدآبادی جوان در چارچوب دروازه بود، مهرداد طهماسبی برای ضربات پنالتی وارد زمین شد.
مربی دروازه‌بانان اسبق پرسپولیس یک روز ویژه را در استادیوم آزادی بعد از برتری مقابل تیم سابق خود پشت سر گذاشت.
مشت گره کرده فنایی در دقیقه نود بازی با پرسپولیس نشان از اشتیاق بالای این مربی به شکست دادن تیم سابقش داشت.
گلر جوان تیم فوتبال هوادار به دفاع از عملکرد داود فنایی پرداخت و او‌ را یکی از بهترین مربیان دانست.
چو گوئه سونگ می‌گوید فضایی برایش پیش آمده که به فوتبال اروپا برود.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: حاشیه‌هایی که در خصوص تیم ملی برای فولاد ساختند به ما ضربه زد و امیدوارم دیگر چنین فضایی را برای ما ایجاد نکنند.
محمد فنایی کارشناس داوری فوتبال ایران نسبت به داور دیدار بازی ایران و انگلیس توضیحاتی ارائه داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سزار آسپلیکوئتا معتقد است لوئیس انریکه توانسته فضایی دوستانه و باورنکردنی در تیم ملی اسپانیا ایجاد کند و این باعث موفقیت تیم خواهد شد.
در حدود ۳۰ کیلومتر پس از شهر تیران و در بخش کرون، مردی به صیفی‌کاری مشغول است که در گلخانه‌اش فضایی متفاوت از زمین فوتبال ساحلی را تجربه می‌کند. علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی که همراه تیم موفق به کسب سکوی قهرمانی جام بین قاره‌ای شد این روز‌ها به شغل اصلی خود یعنی کار در گلخانه‌اش مشغول است. گزارش پیش رو برشی از حرفه غیرورزشی علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی است.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان چهارشنبه شب با حضور در اردوی تیم ملی در فضایی صمیمی و گرم با سرمربی، اعضای کادر و بازیکنان تیم ملی دیدار کرد.
تنها ایرانی حاضر در فینال جام جهانی، یکی از میهمانان ویژه مراسم رونمایی از کیت تیم ملی بود.
مدیرعامل استقلال از مشکلات مالی این تیم در مدت زمان حضورش در استقلال می‌گوید.
رویه‌ای که تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در پیش گرفته بود، راضی‌کننده به نظر نمی‌رسد. شاید نبودن مهره‌های تأثیرگذار در این تیم یا نداشتن تجربه کافی برای بازی‌کردن در رقابت‌های بزرگ تأثیرگذار باشد، ولی همان‌طور‌که در بالا عنوان شد، والیبال ایران چند صباحی است که نوسان‌های آزاردهنده‌ای دارد؛ گاهی بسیار خوب و بعضا هم بسیار ناامیدکننده ظاهر می‌شوند. در چنین فضایی است که شاید بد نباشد این رشته ورزشی هم رفته‌رفته دگرگون شده و تفکرات مدیریتی جدیدی به خود بگیرد. موضوعی که البته با توجه به اصرار‌های مکرر برای بقا در صندلی مسئولیت، بعید است به این سادگی‌ها امکان‌پذیر باشد.
مدت‌هاست در فضای ورزش ایران استفاده از مربی ایرانی تبدیل به شعار شده و حالا با توجه به چنین رویکردی ممکن است کی‌روش به این سادگی‌ها سرمربی تیم ملی نشود. در چنین فضایی است که یک‌باره نام امیر قلعه‌نویی، سرمربی کنونی تیم گل‌گهر سیرجان هم مطرح می‌شود. این موضوعی است که یکی از نمایندگان مجلس هم به آن اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ