گوجه‌هایی که در ایستگاه فضایی بین‌المللی پرورش یافته بودند، به‌همراه نتیجه چند آزمایش علمی دیگر به زمین برگردانده شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: درختان کاج‌ به دلیل اینکه شرایط فیزیولوژیک خاص مانند اسیدی کردن خاک دارند با گونه‌های پهن برگ بومی و زاگرسی جایگزین می‌شوند.
این سوسک که از جنسِ خرطوم‌داران است، به شکلِ یک «یک خارپشتِ دریایی با ماسک پزشکِ طاعون» یا «خرچنگی که قدری بدن‌اش کشیده‌تر شده است» توصیف شده و دانشمندانِ نامِ Acicnemis ryukyuana را روی آن گذاشته‌اند.
به طور معمول linea alba به شکل یک خط سفید افقی ظاهر می‌شود که در امتداد فضای داخلی گونه و مقابل صفحه اکلوزال قرار دارد. صفحه اکلوزال ناحیه‌ای است که در آن دندان‌های بالایی از دندان‌های نیش گرفته تا دندان‌های آسیاب به دندان‌های فک پایین می‌رسند.
گونه‌های جدید اسفنج در سه نقطه مختلف در امتداد دیواره‌ی بزرگ مرجانی در سواحل شمال شرقی استرالیا کشف شدند.
برخی اپلیکیشن‌ها در عملکرد کلی گوشی اندرویدی اختلال ایجاد می‌کنند و برخی دیگر هم بدون هیچ استفاده خاصی، فضای حافظه دستگاه را اشغال می‌نمایند. بنابراین در صورتی که از یک اپلیکیشن استفاده زیادی نمی‌کنید، بهتر است به فکر حذف کردن آن‌ها باشید!
دانشیار دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی گفت: در حال حاضر شرایط را به گونه‌ای می‌بینم که می‌توان آن را فضای جنگ نامید. گاهی در جنگ، افراد مجبور به انجام عملی می‌شوند که شاید دوست نداشته باشند.
تصویری از گربه‌های شنی عکاسی شده در شمال شرق ایران منتشر شده که با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شده است. این عکس‌ها را سید بابک موسوی گرفته است. گربهٔ شنی (نام علمی: Felis chaus) گربه‌سانی کوچک است که در مناطق کویری و صحرا زندگی می‌کند.
آقای روحانی در آن دیدار تاکید کردند که امسال، سال انتخابات است و از این جھت اھمیت زیادی دارد و باید به گونه‌ای مدیریت شود که علاوه بر اینکه باعث افزایش مشارکت و سرمایه اجتماعی نظام شود، در فضایی پرشور و رقابتی و در کمال امنیت نیز برگزار شود؛ بنابراین خبرھایی که برخی مطرح می‌کنند، فقط فضاسازی است و عملا ھیچ صحبتی مبنی براینکه ایشان به انتخابات ورود کنند عنوان نشد. بعید می‌دانم ایشان بخواھند وارد انتخابات مجلس شوند و تاکنون نیز صحبتی مبنی براین موضوع نشنیده‌ام.
کاربران عرب‌زبان با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی بر گسترش واکنش گروه‌های مقاومت به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی تاکید کردند.
این فرد متجاوز به محیط زیست و گونه‌های جانوری، در یکی از روستا‌های شهرستان فیروزه به شغل چوپانی اشتغال داشت که پس از آموزش و تحریک سگ‌های گله، مبادرت به شکار حیوانات وحشی کرده و از اعمال حیوان آزاری خود فیلم‌برداری و آن را فضای مجازی منتشر می‌کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد، به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و بهنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و به‌هنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
تکمیل شدن ظرفیت حافظه گوشی می‌تواند مشکلات زیادی مثل درست عمل نکردن دستورات، کند شدن گوشی و هنگ کردن گوشی را ایجاد کند. حتی ممکن است بخواهید فیلم یا صدایی را ضبط کنید و متوجه شوید نمی‌توانید این کار را انجام دهید، چون حافظه دستگاه پر شده است.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: گونه‌های گیاهی که در جهت تولید اکسیژن و تلطیف هوا مؤثر باشند و گیاهان بومی و مقاوم به کم آبی در منازل شهروندان کاشته می‌شوند.
محمد مهاجری گفت: فضای اطلاع رسانی را به گونه‌ای تنظیم کنید یا فضای اطلاع رسانی آنقدر آزاد باشد که همه بتوانند به خبر درست دست پیدا کنند. اگر این اتفاق بیفتد، خود به خود اصلا خبر دروغی منتشر نمی‌شود؛ مگر موارد خیلی محدود که طبق قوانین فعلی قابل برخورد است.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت اعلام کرد: در روز‌هایی که هوا ناسالم برای گروه‌های حساس (شاخص کیفیت هوا ۱۰۱ الی ۱۵۰ ورنگ زرد) باشد زمان بازی کودکان در فضای باز و پارک‌ها را به میزان زیادی کاهش دهید. همچنین افراد مسن و بیمارانی که دارای مشکلات تنفسی هستند نیز فعالیت خود را در فضای بیرون کاهش دهند. در روز‌هایی که شاخص کیفیت هوا «ناسالم برای همه گروه‌ها» (۱۵۱ الی ۲۰۰ ورنگ قرمز) است باید از ورزش، دوچرخه سواری و به طور کلی از قرار گرفتن در معرض هوای آزاد بپرهیزید
سرمربی نساجی می‌گوید داور مسابقه امروز با نفت آبادان به گونه‌ای سوت زده که شاگردانش عصبی شده‌اند.
در حال حاضر، شرکت فضایی متعلق به ایلان ماسک، 3500 ماهواره استارلینک نسل اول را به فضا پرتاب کرده و مجوز FCC را برای پرتاب 7500 ماهواره نسل دوم دیگر تا قبل از پایان این دهه دریافت کرده است.
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت:از ابتدای دی نهال و گونه‌های گیاهی را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهروندان تحویل می‌دهیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: ممنوعیت فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، تردد حداقلی گروه‌های حساس از جمله کودکان، زنان باردار، بیماران قلبی، عروقی و تنفسی و سالمندان و همچنین استفاده از ماسک‌های مناسب همچون N ۹۵ برای روز‌هایی که شرایط هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد باید مورد توجه قرار گیرد.
سخنگوی دولت در خصوص فیلترینگ پیام رسان‌های خارجی گفت: این فیلترینگ به گونه‌ای تدبیر شد که مردم از پیام رسان خارجی به پیام رسان داخی کوچ کنند، البته این فیلتر مسکّن مقطعی است و سیاست دولت در حوزه فضای مجازی شبکه ملی اطلاعات است، در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، اما در یک سال اول دولت ۳۰ درصد رشد و در مجموع ۴۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
تصویری از گریه‌های دختر فرشته احمدی از کشته شدگان مهاباد در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.
شکل کار این مأمور‌ها به گونه‌ای است که بخشی را همان ابتدا تذکر می‌دهند که این عدد بالغ بر ۹۰ درصد است و معمولاً افراد رعایت می‌کنند. از ۱۰ درصد باقیمانده ۹ درصد در در ون‌ها سوار می‌شوند و در آنجا تذکرات لازم به آن‌ها داده می‌شود و تنها یک درصد باقی مانده به مقر پلیس امنیت اخلاقی انتقال داده می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ