تبلت آنر ۸ از پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام، حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. همچنین به یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و تماس ویدئویی مجهز شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فروش پیراهن‌های لیونل مسی در بیست و چهار ساعت اول عرضه رسمی این پیراهن‌ها رکورد تاریخ ورزش را شکست.
فروش پیراهن‌های لیونل مسی در بیست و چهار ساعت اول عرضه رسمی این پیراهن‌ها رکورد تاریخ ورزش را شکست.
سخنگوی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با توجه به اعلام رسمی تعطیلی شعب بانکها در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد، بازار سرمایه (شامل بورس‌های اوراق بهادار و کالایی)، فردا و پس‌فردا(۱۱ و ۱۲ مرداد) تعطیل خواهد بود. باتوجه به تعطیلی بورس برگزاری مجامع و عرضه اولیه فردا چه خواهند شد؟
مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در خرداد ۱۴۰۲ با ماه مشابه سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده کاهش ۱۲ درصدی مقدار عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در خرداد ۱۴۰۲ با ماه مشابه سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده کاهش ۱۲ درصدی مقدار عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
حدود ۵ سال از ممنوعیت واردات رسمی لوازم خانگی می گذرد که به نظر می رسد عمده نتیجه این ممنوعیت، جولان لوازم خانگی قاچاق، فیک و فاقد گارانتی در بازارها و فروشگاه های آنلاین بوده است.
عرضه گوشت انواع طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به ۱۲۶.۹۸۲ تن رسید.
وزن گوشت عرضه‌شده انواع طیور کشتار شده در کشتارگاه‌های رسمی کشور در فروردین ۱۴۰۲ جمعا ۱۴۷.۳۷۰ تن گزارش شده که سهم گوشت ماکیان (مرغ و خروس) بیش از سایر انواع طیور بوده است.
مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در اسفند ۱۴۰۱ با ماه مشابه سال ۱۴۰۰ نشان‌دهنده کاهش ۱۰ درصدی مقدار عرضه گوشت انواع طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
وزن گوشت قرمز عرضه‌شده انواع دام‌های ذبح‌شده در کشتارگاه‌های رسمی کشور در اسفند ۱۴۰۱ جمعاً ۴۵.۴۱۲ تن گزارش شده، که سهم گوشت گاو و گوساله بیش از سایر انواع دام بوده است.
آدیداس همکاری خود با فوتبال عربستان را به طور رسمی با عرضه پیراهن‌های تیم ملی این کشور آغاز کرد.
معاون وزیر صمت از حذف عرضه خودرو در بورس خبر داد و گفت: سال آینده عرضه خودرو به صورت نوبت دهی خواهد بود.
مقدار عرضه گوشت طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور در بهمن ۱۴۰۱ نسبت به ماه قبل (دی) در حدود ۳ درصد افزایش داشته است.
بر اساس نتایج این طرح، وزن گوشت قرمز عرضه‌شده انواع دام‌های ذبح‌شده در کشتارگاه‌های رسمی کشور در دی ۱۴۰۱، جمعاً ۴۱.۰۲۶ تن گزارش شده که سهم گوشت گاو و گوساله بیش از سایر انواع دام بوده است.
طبق اعلام بورس کالای ایران قرار است فردا ۱۰ هزار دستگاه خودرو دناپلاس به جای ۵ هزاردستگاه عرضه شود.
اعلام زمان عرضه خودروهای وارداتی در بورس، عدم واردات رسمی آیفون ۱۴، ۱۲ خودروی داخلی جدید در راه بازار و توقف ابلاغیه بورس درباره تغییر نرخ پایه ارزی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
امروز مطالبی همچون رشد ۴۰ هزار تومانی ارزش سهام عدالت، فردا چهارشنبه ۹ آذرماه تعطیل رسمی اعلام شد؟ + فیلم، ماجرای استعفا عشقی از زبان خودش، سکه کانال ۱۷ میلیون را از دست داد، بیش از ۲۰ میلیون دلار فروخته شد، دامنه نوسان در پاییز تغییر می‌کند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شرکت ملی نفت ایران قیمت رسمی فروش انواع نفت خام صادراتی برای عرضه به مشتریان آسیایی را برای فروش در ماه دسامبر (آذرماه - دی‌ماه) افزایش داد.
عرضه زرشک در بورس کالا علاوه بر اینکه باعث شکل‌گیری یک بازار رسمی برای این محصول می‌شود، بلکه قیمت‌ها را می‌تواند شفاف و واقعی کند.
عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور در شهریورماه گذشته ۴ درصد افزایش داشت.
پس از عرضه گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اکنون والپیپر‌های رسمی این سری نیز منتشر شده است که شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.
در رخدادی عجیب فردی در کشور پرو ادعا کرده توانسته پیش از معرفی رسمی، گوشی شیائومی ۱۲ تی را ازگاه محلی خریداری کند.
به تازگی مشخصات گوشی Xperia 5 IV پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. در ادامه نگاهی به مشخصات احتمالی، پرچمدار جمع و جور آینده سونی می‌اندازیم
اخبار متعدد مالیاتی، تصویب بسته ۱۰ بندی مبارزه با خروج غیر رسمی ارز، کسری ۲۰ هزار میلیاردی بودجه  ۴ ماهه و آغاز عرضه خودرو در بورس کالا از  مهمترین اخبار اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
لنوو از گوشی هوشمند Legion Y70 در ۱۳ آگوست در چین رونمایی خواهد کرد. پیش از عرضه، چند تصویر رسمی از این دستگاه منتشر شده است که ظاهر آن را بخوبی به نمایش می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ