مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در خرداد ۱۴۰۲ با ماه مشابه سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده کاهش ۱۲ درصدی مقدار عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
گزارش‌ها نشان می‌دهد که در دهه اخیر آمار ازدواج حدود ۳۵ درصد کاهش داشته و با افت حدود ۲۰ الی ۳۰ درصدی در باروری مواجه شده‌ایم. البته ازدواج و باروری، متغیر‌های مستقل نیستند و ریشه کاهش نرخ ازدواج و باروری را باید در ناکارآمدی و نابسامانی‌های اقتصادی و تورم افسار گسیخته در کشور جست‌وجو کرد. امروز تشکیل خانواده بسیار هزینه بر است و بخش عمده‌ای از جوانان کشور که منابع انسانی محسوب می‌شوند، توان تامین این هزینه را ندارند، چون بازار کار و ایجاد اشتغال در وضعیت بسیار نامناسبی قرار گرفته است. شاید امروز نرخ بیکاری آشکار از ۱۱ یا ۱۲ درصد تجاوز نکند، اما نرخ بیکاری پنهان در کشور ما بیش از ۲۰ درصد است.
به رغم مزیت‌های صنعت نساجی و پوشاک، سهم ارزش افزوده این صنعت از کل ارزش افزوده صنعتی از ۲۵.۵ درصد به کمتر از ۵ درصد طی سه دهه گذشته کاهش یافته است.
تنها دو برنز حاصل کار تیراندازان ایران در مسابقات یونیورسیاد چنگدو چین بود.
معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش گفت: در امتحانات نهایی پایه دوازدهم امسال شاید ۲ نمره معدل دانش آموزان پایین آمده است چراکه امتحانات را به صورت کنکور برگزار کردیم و علت این امر آن است که شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب کرد تاثیر نمره این امتحانات در کنکور ۴۰ درصد و به صورت قطعی باشد.
شاخص کل بورس امروز هم مانند دو روز قبل وضعیت ریزشی دارد.
شاخص کل بورس با اصلاح ۵۳۶۲ واحدی در شاخص کل مواجه شده است.
مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران گفت: با توجه به برطرف شدن مشکلات مسیر ورودی انتقال آب به تصفیه خانه‌های شهر تهران، مشکل افت فشار آب و قطع مقطعی آن ، به زودی برطرف خواهد شد.
وزیر نیرو گفت: توده بسیار بزرگی از سنگ و گل و لای از ارتفاع بسیار بالا وارد بستر رودخانه شده است و ارتباط آب با شهر تهران و کرج قطع شد. این واقعه در پایین دست سد کرج اتفاق افتاد و ما ناگزیر بودیم مسیر ۳۰۰ متری را باز کنیم. بر این اساس، در حداقل زمان و در ۱۲ ساعت کانالی را حفاری کردند و ارتباط انتقال آب از دوشنبه انجام شد.
امروز مطالبی همچون چرا دلار و یورو امروز ارزان شد؟، پیش بینی قیمت طلا در آینده ای نزدیک، سهامداران دو نماد بانکی بخوانند، عقبگرد قیمت سکه با سطوح حمایتی طلای جهانی، قیمت دنا پلاس اتوماتیک چقدر شد؟، سوددهی خوب این نماد در طی ۶ ماه، افت ۳۹ درصدی این نماد در عملکرد ۱۲ ماهه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بررسی میزان صادرات ملی مس نشان می‌دهد که در سال‌های 1396 و 1397 نسبت درآمد صادرات به کل فروش کاهش یافته و در سال 1401‌درصد صادرات آن از 55درصد به 30درصد رسیده که در این سال‌ها کشور با تلاطم ارزی مواجه بوده است.
عملکرد آلومینیوم اراک در پنج هفته گذشته چیزی جز بی انگیزگی این تیم در رسیدن به بالای جدول معنی نمی شود.
هر تنش بزرگ در سطح بین الملل مانند تنش تایوان و چین می تواند فنر طلای جهانی را به سمت بالا بشکند.
تیم الکویت کویت در گام آخر جام اتحادیه غرب آسیا کم آورد.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: با ریزش قیمت دلار، قیمت خودروهای داخلی نیز بین ۷ تا ۱۳ درصد و خودروهای مونتاژی مثل هایما و لاماری بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان افت کرد.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر با اشاره به  حضور تیمش در سه جام جهانی در مورد عملکرد پرافت و خیز شاگردانش در این میادین توضیحاتی داد. او تاکید دارد نتایج وعملکرد آنها فاجعه نبوده است.
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
بررسی وضعیت تولید در ۹ ماهه امسال نشان می دهد که از میان کالاهای منتخب صنعتی و معدنی تعدادی افزایش تولید و ۱۲ کالا کاهش تولید داشته اند.
بررسی وضعیت تولید در ۹ ماهه امسال نشان می دهد که از ۳۳ کالای منتخب صنعتی و معدنی ۲۰ کالا افزایش تولید و ۱۲ کالا کاهش تولید داشته اند.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۷ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۲ تا ۱۹ درصدی داشته و در مقابل صادرات کاهش یافته و مصرف داخلی رشد کرده است.
بورس تهران بر خلاف انتظار در هفته‌ای نیمه تعطیل نوسانات زیادی را به خود دید. به این صورت که با افت ۲۷ هزار واحدی در یک روز و جبران این افت با رشد‌های ۶ هزار واحدی در روز دوشنبه و رشد بیش از ۱۲ هزار واحدی در روز چهارشبنه کار هفته نیمه تعطیل همراه با قطع اینترنت به پایان برد. این هفته بازار چگونه خواهد بود؟
بهای معاملات آتی نفت برنت پس از افت ۳ درصدی در جلسه قبل، ۱.۱۲ دلار یا ۱.۲ درصد کاهش یافت و به ۹۱.۷۱ دلار در هر بشکه رسید.
تیم ملی شطرنج ایران نتیجه چهارمین دیدار خود در المپیاد جهانی را به کانادا واگذار کرد در حالیکه در این دور از رقابت‌ها تیم ملی بانوان صاحب برتری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ