اخبار متعدد مالیاتی، تصویب بسته ۱۰ بندی مبارزه با خروج غیر رسمی ارز، کسری ۲۰ هزار میلیاردی بودجه  ۴ ماهه و آغاز عرضه خودرو در بورس کالا از  مهمترین اخبار اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو خودروساز بزرگ کشور از صبح دوشنبه بزرگترین عرضه هفتگی خود را آغاز می‌کنند و قرار است تا پایان هفته بالغ بر ۵۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل داده شود که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.
امروز مطالبی همچون جدیدترین قیمت‌ها از بازار خودرو، دلار مرکز مبادله گران شد، پیش بینی بورس | فردا شاخص مثبت است یا منفی؟، ۱۰ خبر تاثیرگذار بورس فردا| آغاز بازارگردانی دو نماد از فردا، زمان واریز سود سهامداران ۱۰ نماد بورسی و فرابورسی، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی، سهامداران وبملت و وبصادر بخوانند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فروش خودرو وارداتی پس از ۵ سال وقفه رسماً آغاز شد.
شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز اولین سری پیش‌فروش محصول کامیونت آرنا پلاس از روز چهارشنبه این هفته خبر داد.
از امرور شنبه بیست اسفند مرحله اول طرح بزرگ عرضه یکپارچه خودروهای داخلی بر مبنای لیست نوبت دهی آغاز می‌شود.
طرح جزئیات عرضه خودرو این طرح از ۲۰ام اسفندماه آغاز خواهد شد و از ۲۰ام تا ۲۳ام اسفند متقاضیان فرصت ایجاد حساب وکالتی دارند؛ مبلغ واریزی برای ثبت نام ۱۰۰میلیون تومان اعلام شده است.
سخنگوی وزارت صمت؛طرح یکپارچه عرضه خودرو از شنبه ۲۰ اسفند آغاز می شود.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۷ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۱۳ دقیقه با حضور ۲۱۲ نماینده آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
از امروز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ عرضه خودرو در بورس کالا پس از یک توقف کوتاه مدت آغاز می شود.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که با بهبود مشخصات و کیفیت محصولات در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، اعلام کرد: به زودی محصول جدید تارای سال که طبق نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه خواهد شد.
گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می کند.
مجتبی توانگر عضو شورای عالی بورس در نامه ای به رئیس شورای رقابت ضن تاکید بر لزوم عرضه خودرو در بورس، تصریح کرد که دوران افول صنعت خودرو از زمان قیمت گذاری شورای رقابت آغاز شد.
سخنگوی اقتصادی دولت از بهره برداری اولین سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی با تولید روزانه ۱۲ میلیون متر مکعب گاز در هفته های آتی خبر داد و گفت: جلسات تعیین مزد کارگران آغاز شده است.
سخنگوی اقتصادی دولت از بهره برداری اولین سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی با تولید روزانه ۱۲ میلیون متر مکعب گاز در هفته های آتی خبر داد و گفت: جلسات تعیین مزد کارگران آغاز شده است.
آغاز واردات خودرو از هفته پیش رو، هایی شدن مذاکرات ایران و اوراسیا بر سر تجارت آزاد ۷۵۰۰ قلم کالا و دستور صمت برای افزایش عرضه خودرو در بورس از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، با بیان این‌که صنعت خودروسازی شرایط سختی داشت و دچار مشکلات انباشته‌ای بود، گفت: فرایند خوبی برای رفع مشکلات از یک سال گذشته آغاز شده است.
گروه صنعتی ایران خودرو محصول جدید وانت آریسان ۲ را در طرح فروش فوری با موعد تحویل یک ماهه و بدون قرعه‌کشی از روز شنبه ۱۲ آذرماه عرضه می کند.
سومین عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالا با ورود هزار دستگاه خودروی ۲۰۷ دستی به این بستر آغاز شد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو طبق اطلاعیه ای اعلام نمود که اولین عرضه خودروی پژو ۲۰۷ را در بورس کالا آغاز می‌کند. در اولین مرحله فروش، ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ سفیدرنگ در بورس کالا عرضه خواهد شد. این عرضه چه زمانی و به چه قیمتی می باشد؟
مدت ها است که عرضه خودرو در بورس کالا آغاز شده است و تاکنون خودروهای مختلفی برای عرضه بر روی تابلو بورس کالا رفته اند. خبرهای منتشر شده بیانگر آن است که قرار است هایما محصول تولیدی ایران خودرو برای دومین بار میهمان بورس کالا باشد. جزئیات این عرضه را در مطلب زیر بخوانید.
مدیر پروژه اطلس سایپا گفت: روند پیشرفت پروژه خودرو اطلس شتاب گرفته و در تاریخ ۲۵ شهریورماه سال جاری تولید ۲۷ بدنه از این خودرو در مرحله VP آغاز شده است.
فروش فوق العاده عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه آغاز شد.
وزیر اقتصاد در مراسم افتتاح عرضه خودرو در بورس کالا گفت: تالار املاک و مستغلات در ماه‌های آینده راه اندازی می شود تا زمینه را برای نوع دیگری از تعاملات اقتصادی ایجاد کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ