اعلام زمان عرضه خودروهای وارداتی در بورس، عدم واردات رسمی آیفون ۱۴، ۱۲ خودروی داخلی جدید در راه بازار و توقف ابلاغیه بورس درباره تغییر نرخ پایه ارزی از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام ناسا خرده سیارک ۲۰۲۲ BS ۲، تقریبا ۳۰ متر عرض دارد و در ابعاد یک کاوشگر فضایی است. این خرده سیارک متعلق به گروه آپولو از خرده سیارک‌های نزدیک زمین است که که سنگ‌های فضایی در حال عبور از زمین با محور‌های نیمه اصلی بزرگتر از زمین هستند. نامگذاری این خرده سیارک‌ها بر طبق انبوه خرده سیارک ۱۸۶۲ Apollo که در دهه ۱۹۳۰ توسط کارل رینموث، منجم آلمانی کشف شده بود، صورت گرفته است
۱۲ درصد سهام شرکت تولیدی مخازن گاز طبیعی آسیا ناما در نماد «ناما» به عنوان هشتمین عرضه امسال، به روش حراج در فرابورس عرضه می‌شود. جزییات و میزان نقدینگی این عرضه اولیه را در این مطلب بخوانید.
گروه خودروسازی سایپا پس از اعلام نتایج دومین مرحله عرضه خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش، شرایط ثبت نام برای حائزین شرایط فروش فوق العاده را در کوتاهترین زمان اطلاع رسانی کرد.
زمان نوبت دهی تحویل خودروهای عرضه شده از طریق سامانه یکپارچه ۲۴ خرداد اعلام می شود.
رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواست موضوع فلسطین فراموش شود اما امروز بیش از هر زمان دیگری موضوع قدس و فلسطین در جهان اسلام و عرصه سیاست بین الملل زنده است.
رئیس مجلس گفت: رژیم صهیونیستی می‌خواست موضوع فلسطین فراموش شود اما امروز بیش از هر زمان دیگری موضوع قدس و فلسطین در جهان اسلام و عرصه سیاست بین الملل زنده است.
هافبک ولزی سابق لیورپول در زمانی که کسی فکرش را نمی کرد تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفت.
عضو شورای عالی بورس با بیان اینکه وزارت صمت مکلف به اعلام برنامه زمانبندی عرضه همه خودروها شد، گفت: قرار بر این است تا عرضه خودرو در بورس کالا ادامه یابد؛ همچنین امکان دارد موضوع عرضه دائم و کامل خودرو در بورس کالا در شورای سران قوا مورد بحث قرار گیرد.
فروش مجدد ربع سکه در بورس کالا در هفته جاری آغاز خواهد شد. در این مرحله ۴۵۰ هزار قطعه ربع سکه عرضه خواهد شد. جزییات و شرایط خرید ربع سکه چگونه است؟
رئیس اداره نظارت بر بازار بورس‌های کالایی سازمان بورس ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شود، مشخص و منتشر خواهد شد. همچنان هر کد ملی قادر به درخواست سفارش یک خودرو است و محدودیت سابقه خرید از سال ۱۳۹۸ که توسط وزارت صمت اعلام شد نیز به قوت خود باقی است.
صادقی ضمن تشریح شرایط و زمان عرضه ۲۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه خودروی وارداتی در بورس کالا عنوان کرد: قیمت پایه زمانی که عرضه خودروها توسط عرضه‌کننده اعلام شودمی شود.
با توجه به اینکه محموله نخست خودروهای وارداتی تنها شامل ۲۲ دستگاه بود، سخنگوی وزارت صمت اعلام کرده که طبق پیش بینی ها تا پایان هفته ۳ محموله دیگر نیز وارد کشور خواهد شد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: هنوز نرخ مصوب تخم‌مرغ اعلام نشده و ناچاریم تا زمان ابلاغ نرخ مصوب، تخم‌مرغ را طبق نرخ صورت‌ جلسه عرضه کنیم.
آیین تشییع پیکر سردار سرافراز، جانباز عالیقدر و مجاهد عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و سازندگی سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی فردا (یکشنبه ۲۰ آذر) از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره الشهدای این شهرک برگزار می‌شود.
امروز مطالبی همچون رشد ۴۰ هزار تومانی ارزش سهام عدالت، فردا چهارشنبه ۹ آذرماه تعطیل رسمی اعلام شد؟ + فیلم، ماجرای استعفا عشقی از زبان خودش، سکه کانال ۱۷ میلیون را از دست داد، بیش از ۲۰ میلیون دلار فروخته شد، دامنه نوسان در پاییز تغییر می‌کند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
گروه صنعتی ایران‌خودرو طبق اطلاعیه ای اعلام نمود که اولین عرضه خودروی پژو ۲۰۷ را در بورس کالا آغاز می‌کند. در اولین مرحله فروش، ۱۰۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ سفیدرنگ در بورس کالا عرضه خواهد شد. این عرضه چه زمانی و به چه قیمتی می باشد؟
در حالی روز یکشنبه اول آبان ماه، مدیر پذیرش بورس کالای ایران از پذیرش دو محصولات تارا ‌و ۲۰۷ شرکت ایران خودرو در بورس کالای ایران خبر داد که ایران‌خودرو این موضوع را در اطلاعیه‌ای ''رد'' و اعلام کرده که فعلاً ورود این دو محصول به بورس کالا امکان‌پذیر نیست و این عرضه زمانی صورت خواهد گرفت که روند تولید و عرضه ‌آن‌ها بیشتر شده باشد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: عرضه خودروهای تارا و پژو۲۰۷ در بورس کالا زمانی صورت خواهد گرفت که تولید و عرضه این محصولات افزایش یابد.
بورس کالا شرایط چگونگی خرید لاماری ایما را که قرار است روز نخست آبان روی تابلو عرضه شود، اعلام کرد. همچنین اطلاعیه جدید دیگری نیز در زمینه شرایط جدید خرید وانت کارا که قرار است ۲ آبان عرضه شود، منتشر شد.
سهام عدالت گونه‌ای از یارانه است که از دولت نهم به مردم واگذار شد و با هدف گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران عرضه گردید و از زمان واگذاری تاکنون خبرهای زیادی پیرامون این سهام منتشر شده است. در جدیدترین خبر زمان واریز و میزان سود سهام عدالت بیان شده است.
یکی از برنامه‌های وزارت صمت برای کاهش فاصله بین عرضه و تقاضای خودرو، موضوع واردات خودرو است. اقدامی مهم که حالا با گذشت مدتی از ابلاغ آیین نامه، وزیر صمت در جمع خبرنگاران از آخرین وضعیت واردات خودرو و زمان اعلام اسامی شرکت‌های واجد شرایط خبر داده است.
Arcfox Alpha-S اولین خودروی برقی در جهان با کابین هوشمند مبتنی بر سیستم عامل هارمونی هوآوی و مجهز به فناوری "هوآوی اینساید" است که مجموعه کاملی از ویژگی‌های هوشمند و خودکار توسعه‌یافته توسط این غول تلفن همراه را ارائه می‌دهد.
مدیریت عملیات عرضه بورس کالای ایران طی نامه‌ای به کارگزاران نحوه عرضه محصولات در هفته آینده را در این بورس اعلام کرد.
دفتر این مرجع تقلید اعلام کرد: ضمن عرض تسلیت این ضایعه جبران ناپذیر به پیشگاه مقدس مولا و محبوبش، حضرت بقیت الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، مردم شریف ایران و دوستداران مرجعیت در همه نقاط جهان، به اطلاع می‌رساند زمان مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر معظم له، متعاقباً اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ