سازمان دیده بان حقوق بشر، رژیم بحرین را به استفاده از قوانین انزوای سیاسی علیه مخالفانش متهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه شیراز گفت: در هر مناسبتی به اسم مطالبه انتقاد می‌کنیم؛ مطالبه و انتقاد سازنده خوب است، اما نباید خدمت شایسته و سازنده نادیده گرفته شود. خدمت را باید ببینیم. در دولت کار‌های بزرگی انجام می‌شود، اما خدمت دولت دیده نمی‌شود.
محمد تقی نقدعلی گفت: بسیاری از تغییرات جدی در ماهیت مجازات‌ها در ارتباط با حجاب و عفاف به نظر باید رخ بدهد مثل نگاه به مسئله حجاب دربحث مباحث فرهنگی، که در کنار مسائل قضایی باید دیده شود، بحث حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و تقویت قوای نظامی انتظامی و بسیج مردمی، همچنین قاطع بودن در برخورد قضایی زمانی کار به مراحل قضایی می‌رسد از مواردی است که فکر می‌کنم تغییر خواهند کرد.
نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد، برای اینکه بتوانند بهتر و سریع‌تر تحریم‌ها را دور بزنند.
دو شرکت آلمانی به شرکت های فناوری آمریکایی پیوسته و از پیش نویس قانون اتحادیه اروپا درباره شیوه استفاده از داده های مربوط به گجت های هوشمند انتقاد کرده اند.
سلیمانی گفت: نتظار داریم مهندسین در سال جدید علاوه بر تحول در حال و زندگی خود، تحول در خیابان‌ها، معابر و خانه‌سازی مردم نیز داشته باشند.
لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان از عملکرد این تیم مقابل بلژیک انتقاد کرد.
باشگاه پالما اسپانیا از فدراسیون فوتبال ایران بابت دعوت مسلم اولادقباد به تیم ملی فوتسال و تشدید مصدومیت او در تورنمنت تایلند انتقاد و گلایه کرد.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان با انتقاد از نوع رفتار آژانس انرژی اتمی، گفت: آژانس ناشیانه بازی سیاسی می‌کند لااقل طوری بازی کند که تعدادی از افراد فنی به تردید نیفتند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت در نامه ای مهم به سران قوا مصوبه‌ «مولّد‌سازی دارایی‌های دولت» را فروش بیت المالِ متعلق به آحاد ملت قلمداد کرد و آن را نوعی «کاپیتولاسیون» دانست که برای مدیران سیاسی دارای امضای طلایی مصونیتی ایجاد می کند که حتی برای رهبری و مسولان رده بالای دیگر نظام نیز چنین مصونیتی پیش بینی نشده است.
مانوئل نویر طی اظهاراتی قابل تامل به انتقاد از اخراج تونی تاپالوویچ از بایرن مونیخ پرداخت.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ گونه نگرانی از انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
ملی‌پوش پاراتنیس روی میز درخصوص اتفاق عجیبی که برایش رخ داده، توضیحاتی را ارائه کرد.
کمیته برگزاری مسابقات لالیگا به اتفاقات بازی رئال و وایادولید واکنش نشان داده و شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس را محکوم کرد.
رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از نگاه حاکم بر سیاست خارجی کشورمان به دیده‌بان ایران گفت: در جهانی که بسیاری از کشورها در تلاش هستند بر پایه منافع خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، شاهد هستیم هر روز دشمنان ایران بیشتر و بیشتر می‌شوند.
شرکت انتقال برق اوکراین از آسیب به نیروگاه های برق این کشور خبر داد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: علی‌رغم هشدار‌های داده شده، عدم مدیریت به هنگام درون و برون‌سازمانی منجر به وضعیت کنونی شده است. همه ما باید از مردم عذرخواهی کنیم که امروز حتی یک شربت ساده سرماخوردگی و آنتی هیستامین در دسترس نیست و مردم با مشکل مواجه هستند.
دیده بان حقوق بشر اعلام کرد که نیروهای امنیتی و مسئولان مهاجرت ترکیه از خشونت، ارعاب و فشار جهت اخراج پناهندگان سوری استفاده می کنند.
دیده شدن ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو، در حال صرف شام در یک رستوران با مدیران بارسلونا بار دیگر به شایعات درباره انتقال احتمالی او به بلوگرانا دامن زده است.
رییس پیشین کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از رفتارهای غلط بخشی از حاکمیت در چندسال اخیر به دیده‌بان ایران گفت: قیمتها چند برابر شده اند و مردم حداقل معیشت را ندارند. اگر فقر از دری داخل شود ایمان از دری دیگر بیرون می رود. در این فضا اولویت دولتی که میگفت ما گشت ارشاد داریم اما برای مدیران، ناگهان گشت ارشادی میشود که به موی دختران مردم گیر می دهد و جنازه یک دختر به پدرومادرش تحویل داده می شود.
کاربران فضای مجازی از بازیکنان تیم ملی انتقاد کرده و از اینکه آن‌ها واکنش مناسبی نسبت به فوت مهسا امینی نداشته‌اند، شاکی‌اند. حتی این روز‌ها کار به جایی رسیده که تعدادی از تیم ملی رو گرداند‌ه‌اند.
دیده بان حقوق بشر تاکید کرد که وضع حقوق بشر در اردن بسیار نامناسب بوده و نیاز به مداخله فوری دارد.
فرصت آزمون و خطای کافی به گل‌محمدی داده شد و از این به بعد دادن فرصت اضافه باعث می‌شود مثل سال گذشته روند نزولی پیش گرفته شود. ما نیازمند مربی قدرتمندتر و کادرفنی تازه نفس‌تر هستیم تا بتوانیم تغییر ایجاد کنیم.
در این بین، برخی فعالان سیاسی، که شرایط را برای اظهار عقیده و جلب توجه مناسب دیده اند، سعی می‌کنند با بیان اظهاراتی به اصطلاح از زبان مردم، مقاصد و اهداف خود را دنبال کنند. در همین راستا، محمود احمدی نژاد که سیاست پرداخت یارانه و اصلاح نظام یارانه‌ای کشور در دولت او شروع شد، لب به انتقاد گشوده و تصمیمات و اجرای آنها را مورد سوال قرار داده است.
رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه ای به رئیس جمهور نسبت به ابلاغ مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی انتقاد کرد و آنرا خلاف عدالت و مطلوب اقشار خاصی از جامعه و بستر مفسده های دیگر برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ