کمیته برگزاری مسابقات لالیگا به اتفاقات بازی رئال و وایادولید واکنش نشان داده و شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی استقلال گفت که آنها امسال چهار بار برابر نساجی به میدان رفته اند و از این تیم شناخت خوبی دارند.
مدیرعامل پرسپوليس بابت حضور محمدرضا ساکت در اتاق داوران در پایان دیدار با تراکتور گلایه کرد.
سرمربی آلومینیوم اراک در عین انتقاد از فرصت سوزی بازیکنانش، از آنها بابت نمایش هجومی و پرموقعیت شان برابر استقلال تقدیر کرد.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، به شدت از اظهارات مطرح شده توسط لوتار ماتئوس علیه خودش عصبانی و ناراحت است.
رونالد آرائوخو، ستاره بارسا، که دیشب در جریان دیدار رئال مادرید و لیورپول توییتی انتقادی علیه ناجو منتشر کرده بود مدعی شد حساب توییتری او هک شده بود.
بهترین گلزن هاکی آسیا و جهان بعد از مسابقات جام جهانی هاکی سالنی از تیم ملی خداحافظی کرد.
مربی اسپانیایی بعد از جدایی از باشگاه نفت مسجد سلیمان سرانجام پس از ۱۸ روز ایران را ترک کرد.
ستاره سابق فوتبال اسکاتلند و باشگاه لیورپول از عملکرد هوگو لوریس انتقاد کرد.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء دلایل شکست سنگین تیمش مقابل شارجه در هفته یازدهم لیگ امارات را اعلام کرد.
عضو هیئت مدیره استقلال بعد از دربی، اظهار نظر جالبی در خصوص بازی داشت.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
کارشناس و مربی کهنه کار فوتبال کرواسی معتقد است که بعد از اعلام پنالتی برای آرژانتین، بازیکنان تیم ملی کشورش دیگر نتوانستند روحیه خود را بازیابند.
کارشناسان شبکه تلویزیونی ARD آلمان بعد از شروع دیدار تیم ملی این کشور مقابل کاستاریکا از ترکیب انتخاب شده توسط هانسی فلیک برای این بازی به شدت انتقاد کردند.
ظاهراً سجاد غلامی بعد از آنکه در مسابقات امیدهای جهان دیسکالیفه شد و مورد انتقاد شدید رئیس فدراسیون هم قرار گرفت، همچنان تاوان تزریق سرم را خواهد داد.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از اخراج دراگان اسکوچیچ از این تیم، گفت: شرایط در تیم ایران را تا به حال تجربه نکرده بودم و از روز اول بی اعتمادی و بی احترامی وجود داشت.
مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از اخراج دراگان اسکوچیچ از این تیم، گفت: شرایط در تیم ایران را تا به حال تجربه نکرده بودم و از روز اول بی اعتمادی و بی احترامی وجود داشت.
مربی تیم فوتبال استقلال بعد از تساوی برابر فولاد با انتقاد از رویه ای که داوری داشت گفت: سه پنالتی ما را نگرفتند. مگر ما دلقک هستیم؟ فوتبال بازی می کنیم اما داوران اشتباه قضاوت می‌کنند.
نشریه اکیپ بعد از باخت فرانسه مقابل دانمارک بازیکنان تیم ملی این کشور را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
رسانه‌های اتریش بعد از شکست 3-1 تیم ملی این کشور مقابل کرواسی به شدت از رالف رانگنیک، سرمربی اتریش، انتقاد کردند.
پل پوگبا که تاخیر در عمل جراحی زانویش با انتقاد شدید باشگاه یوونتوس مواجه شده بعد از این جراحی پیامی منتشر کرد و گفت شرایط روحی مناسبی دارد.
یک رسانه ترکیه‌ای بعد از اتفاقی که برای سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم کایسری اسپور رخ داد و منجر به اعزام او به بیمارستان شد، از باشگاه کایسری اسپور به شدت انتقاد کرد.
فرصت آزمون و خطای کافی به گل‌محمدی داده شد و از این به بعد دادن فرصت اضافه باعث می‌شود مثل سال گذشته روند نزولی پیش گرفته شود. ما نیازمند مربی قدرتمندتر و کادرفنی تازه نفس‌تر هستیم تا بتوانیم تغییر ایجاد کنیم.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: بحث سیاست ارز ترجیحی و یارانه‌ها در جلسه اخیر اعضای جبهه پیروان به صورت خبری مطرح شد و هرکس ملاحظاتی را دراین‌باره بیان کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ