نمایش تیم ملی فوتبال ایران برابر اروگوئه هر چند خیلی مقتدرانه نبود اما این امیدواری را به وجود آورد که در فاصله باقی مانده تا جام‌جهانی، کی‌روش بتواند تاثیرات بهتری در این تیم داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه که پاری‌سن‌ژرمن را در سفر به تولوز همراهی کرده بود به جمع بازیکنان تیمش در بازی امروز برگشت و روی نیمکت حضور دارد.
لیورپول در هفته دوم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه خانگی‌اش آنفیلد مقابل بورنموث با نتیجه 3-1 به پیروزی برسد.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
بویان کرکیچ با بارسلونا برای حضور در تیم مدیریت ورزشی به ریاست دکو توافق کرد و پس از سال ها به باشگاه کاتالان بر می گردد.
تیم تراکتور اولین جلسه تمرینی جدی خود برای لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرد.
زمان بازگشت مانوئل نویر بارها عقب افتاده است و به طور دقیق معلوم نیست که دلیل این روند طولانی درمان چیست.
احتمالا شما هم این جمله را بار ها شنیده اید که در دهه ۶۰ تمام باشگاه پرسپولیس در صندوق عقب خودروی علی پروین خلاصه می‌شد.واقعیتی نزدیک به وقایع تاریخ.
ملی‌پوش سابق تیم ملی والیبال با بیان اینکه تغییر نسل در والیبال تاوان دارد، گفت: کادرفنی و بازیکنان تیم ملی به فرصت نیاز دارند و باید به آن‌ها زمان بدهیم.
دبیر شورای عالی امنیت ملی منشأ عقب ماندگی‌ها در حوزه اقتصادی را پیروی از الگوهای وارداتی ذکر کرد و افزود: راه برون رفت از چالش‌های اقتصادی بازگشت و بازتولید الگوهای بومی برای تمدن سازی است.
دبیر شورای عالی امنیت ملی منشأ عقب ماندگی‌ها در حوزه اقتصادی را پیروی از الگوهای وارداتی ذکر کرد و افزود: راه برون رفت از چالش‌های اقتصادی بازگشت و بازتولید الگوهای بومی برای تمدن سازی است.
رکابزن ۴۸ ساله ایران پس از بازگشت به تیم ملی با انتقاد از کارشکنی برخی از اهالی این رشته و تبعات برخی از ایمیل‌ها، از نبود تجهیزات مدرن گلایه کرد.
ویژن ۷۴ به جای پیشرانه برقی، از قوای محرکه سلول سوختی هیدروژن بهره می‌برد. در عقب این خودرو دو پیشرانه برقی تعبیه شده است که در مجموع بیش از ۶۷۰ اسب بخار قدرت دارند و در کنار این دو پیشرانه، یک باتری ۶۲ کیلووات ساعتی و همچنین قوای هیدروژنی ۹۵ کیلوواتی قرار گرفته است.
مایکل دی هیگینز، رئیس‌جمهوری ایرلند در جریان دیدار با جو بایدن در حال نشان دادن باغ در اقامتگاه رسمی خود به رئیس جمهور آمریکا بود که یکی از سگ‌های رئیس جمهور ایرلند بلافاصله با نزدیک شدن جو بایدن شروع به پارس کرد و باعث عقب نشینی او شد. مایکل دی هیگینز سعی کرد این سگ را به داخل باغ ببرد، اما او دوباره بازگشت.
خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود اتهامات موسوم به بارسا گیت را رد کرده و می‌گوید درباره بازگشت مسی به بارسا به عنوان بازیکن صحبتی نخواهد کرد.
به نظر می‌رسد احتمال بازگشت یحیی به سیستم یک مهاجم نوک و یک مهاجم سایه و استفاده از دو هافبک تدافعی در مرکز زمین بالا باشد.
آرسنال درحالی‌که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود، استون ویلا، 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 92 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
آرسنال در حالی که تا دقیقه 62 برابر میزبان خود 2-1 عقب بود، توانست 2-4 پیروز شود و سه امتیاز حیاتی این بازی را کسب کند. گل به خودی دقیقه 93 دیبو مارتینز در این بازگشت نقش کلیدی داشت.
نماینده مردم چابهار با اشاره به این‌که شاید آقای فرزین (رئیس جدید بانک مرکزی) یک مقدار شناخت‌شان به حوزه‌های مربوط به بانک مرکزی بیشتر باشد، عنوان کرد: موضعی که ایشان گرفتند مبنی بر این‌که کالا‌های اساسی را با دلار نیمایی ۲۸ هزار تومان تامین می‌کنیم، از نظر من بازگشت به عقب دولت از مواضع قبلی‌اش نسبت به تک نرخی کردن ارز است.
دانیال سهرابی در فینال مسابقات جهانی اسپانیا، درحالی‌که ۷ بر صفر عقب بود، با یک بازگشت فوق‌العاده حریف فرانسوی خود را ۱۷ بر ۷ شکست داد.
محمدرضا اخباری که تیمش با یک گل از سپاهان در خانه این تیم عقب بود، روی یک خروج از محوطه جریمه و استفاده از دست با کارت قرمز زاهدی فر جریمه شد.
سی و پنجمین دوره رقابتهای لیگ برتر هندبال مردان در شرایطی با حضور ١٢ تیم آغاز می شود که کرونا نحوه برگزاری فصول اخیر را تغییر داده بود اما از این فصل بازیها به وضعیت قبل برگشت.
نکونام به فدراسیون اعلام کرد دستیاری کی‌روش برای او بازگشت به عقب است؛ چراکه چند سال قبل این جایگاه را تجربه کرده و اگر قرار باشد به تیم ملی برگردد به‌عنوان نفر اول بر می‌گردد.
اصفهان- مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:ما داریم به عقب برمی‌گردیم، اگر قرار بود که کی‌روش را باز گردانیم، اگر قرار بود تاج برگردد، چرا این انتخاب‌ها را انجام دادیم؟
«یک سال پس از سقوط کابل به دست طالبان و بازگشت این گروه به قدرت، افغانستان در تنگناهای وخیمی گرفتار شده و آمریکا و غرب نیز باید اقدام به اتخاذ سیاست های مناسب در قبال افغانستان پس از شکستشان در این کشورشان کنند. بدتر از همه اینکه اینطور به نظر می رسد که روسیه عقب نشینی نیروهای آمریکایی از افغانستان را به مثابه صدور دعوت نامه ای برای خود جهت آغاز جنگ اوکراین در نظر گرفته است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ