بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران می گوید کی روش نسبت به بازیکنان تیم ملی شناخت خوبی دارد و این مسئله مثبتی برای تیم خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از صبح تا شب کارم شده بود به آگهی‌های کاریابی زنگ زدن که بالاخره در یک سالن زیبایی با حقوق ناچیز مشغول به کار شدم. با یادآوری گذشته و جای خالی پسرم، افسردگی‌ام شدیدتر شده بود. یک روز صاحب سالن کنارم نشست و از حال و روزم گلایه کرد و گفت: با این سر و شکل به هم ریخته و چهره پریشان از این به بعد نمی‌توانم آنجا کار کنم. برای بهتر شدن افسردگی‌ام پیشنهاد کرد، قرصی را مصرف کنم، به اصرار یک ورق از قرص‌ها را به من داد. با اکراه قرص‌ها را گرفتم و به خانه برگشتم.
رهبر انقلاب اسلامی با اظهار خرسندی از تجدید حیات ارتباط دو کشور بعد از یک وقفه طولانی افزودند: متاسفانه سال‌های متمادی روابط ایران و ازبکستان بسیار محدود بود و امیدواریم این سفر و گفتگوهای انجام شده در تهران، سرآغاز یک آینده بهتر در روابط دوکشور باشد.
مشخص نیست یحیی که پیش از این هم نشان داده بود مرد روز‌های سخت است، چرا وارد این بازی شده و حرف از رفتن زده است. درست است که او سال دشواری را سپری کرد و بخشی از تمرکزش را پای حوادث و اتفاقات اجتماعی سال پیش از دست داد، ولی تصمیم به جدایی بعد از کسب سه‌گانه تا حدودی عجیب به نظر می‌رسد.
سرمربی خارجی تیم هندبال فولاد سپاهان بعد از باخت در اولین بازی جام باشگاه‌های آسیا گفت: تیم الریان قطر از ابتدا بهتر از ما بود.
سرمربی خارجی تیم هندبال فولاد سپاهان بعد از باخت در اولین بازی جام باشگاه‌های آسیا گفت: تیم الریان قطر از ابتدا بهتر از ما بود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی 4-4 مقابل ساوتهمپتون در آخرین بازی فصل گفت تیمش از ناراحتی هواداران آگاه است و فصل بعد بهتر کار خواهد کرد.
سرمربی تیم شهداب گفت: سطح فنی مسابقه نماینده ایران با سانتوری ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی از آسیا بالاتر بود.
اریک تن‌هاخ سرمربی منچستریونایتد بعد از تساوی مقابل بارسا در لیگ اروپا به ستایش از شاگردانش پرداخت و گفت شیاطین سرخ به مراتب بهتر از حریف بازی کردند و حق‌شان پیروزی بوده است.
رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد که هادی‌پور بعد از باخت در انتخابی‌ها دنبال بهانه بود.
گواردیولا بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون اعتراف کرد که تیم حریف بهتر بود و برنده شد.
علی مطهری گفت: «من معتقدم بعد از رفتن آیت الله هاشمی، کشور دچار آشوب‌های زیادی شده است؛ آشوب‌های دی‌ماه ۹۶، آبان ۹۸ و آشوب‌های اخیر را مشاهده کردیم و فکر می‌کنم اگر آقای هاشمی بود، نمی‌گویم به هیچ وجه آشوبی نداشتیم، اما ایشان تدبیر و تعادل ایجاد می‌کرد. مردم احساس می‌کردند گاهی حرف‌های آنان از زبان آقای هاشمی گفته می‌شود، یک نوع تخلیه روانی می‌شد و آقای هاشمی نوعی سوپاپ اطمینان بود».
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل می‌گوید والیبال قابل پیش‌بینی نیست و در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل انگیزه گیتی‌پسند شکست خوردیم.
از این به بعد شاهد حضور کریستیانو رونالدو در فوتبال آسیا و باشگاه النصر عربستان خواهیم بود.
مدافع اسبق پرتغال اظهارنظری که از سوی وی باعث ایجاد حاشیه در خصوص کریس رونالدو شده بود را تصحیح کرد.
ریو فردیناند که دیشب بعد از درخشش لیونل مسی مقابل استرالیا عملکرد او را بهترین عملکرد فردی در جام جهانی معرفی کرده بود امشب عملکرد کیلیان امباپه را برتر از درخشش مسی در آن بازی دانست.
فلیکس سانچس، سرمربی قطر، بعد از شکست 2-0 مقابل اکوادور در افتتاحیه جام جهانی گفت اکوادوری‌ها از هر لحاظ بهتر از قطر بازی کردند و شکست حق تیم او بود.
اعتقاد دارم دربی قبل از جام جهانی برگزار می‌شد بهتر بود، اما به هر حال تصمیم‌گیر، مسئولان سازمان لیگ هستند و آن‌ها تصمیم گرفتند که دربی را بعد از جام جهانی برگزار کنند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل اورتون در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل دورتموند از عملکرد بازیکنانش در نیمه دوم مسابقه گلایه داشت.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که تیمش در بسیاری از زمینه ها نیاز به پیشرفت دارد و باید بهتر شوند.
سرمربی تراکتور که بعد از شکست امشب تیمش حسابی عصبانی شده بود، این اطمینان را داد که تیمش حتما در آینده بهتر خواهد شد.
عبادی‌پور می‌گوید اگر پاداش ۱۸ میلیونی را نمی‌دادند خیلی بهتر بود و شان بازیکنان بیشتر از این‌ها است.
اعضای تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان بعد از قبول شکست مقابل مقدونیه و پیش از آغاز رقابت برابر ایسلند دلایل این باخت را سبک سرعتی و اروپایی این تیم عنوان کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ