دو تیمی که مدعی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر هستند تا پایان هفته یازدهم یک ضعف مشترک دارند که باعث شده است از نظر آماری پایین‌تر از رقیبان دیگر خود قرار بگیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سی‌بی‌اس به‌علاوه گزارش داد که اگر توافق پیش برود، این زندانیان احتمالا در ماه سپتامبر (شهریور - مهر) به کشورهای خود بازمی‌گردند.
گزارشگر بازی نساجی و پیکان به دلیل ضعف فنی در تصویر برداری نتوانست گل تیم پیکان را مشاهده کند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ضعف نظام آموزشی در اطلاع رسانی است، گفت: تحول در آموزش و پرورش با تحول در وضع معلمان شکل می‌گیرد.
جی‌ال‌تی‌وی یک برنامه نظامی جدید آمریکا است که برای جایگزینی بخشی از ناوگان قدیمی خودرو‌های هاموی (Humvee) آغاز شد. در زمان ارائه این برنامه حدود ۲۵ سال از عمر طراحی خودرو هاموی می‌گذشت. همچنین، درگیری‌های نظامی اخیر، ضعف خودرو‌های هاموی در زمینه حفاظت از سرنشینان را هرچه بیشتر آشکار کرد.
استفانو پیولی با وجود اینکه تور امریکا را بدون برد پشت سر می گذارد اما نسبت به تیمش امیدوار است.
آمارهای ال‌کلاسیکو نشان می‌دهد که رئال مادرید به طور جدی به یک تمام کننده نیاز دارد.
در فهرست مسافران تراکتور به ترکیه نام تنها یک مهاجم نوک دیده می‌شود.
رئیس دادگستری استان تهران، «عدم طرح دعوا» و «عدم پیگیری متناسب حقوقی» از سوی دستگاه‌های دخیل در حوزه منابع طبیعی و اراضی ملی را از ضعف‌های موجود به‌ منظور صیانت از حقوق بیت‌المال دانست.‌
تیم ملی والیبال ایران در دو هفته اول لیگ ملت‌ها به وضوح در پست پاسور مشکل داشته است.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به رمز قهرمانی‌های این تیم در فصل گذشته، گفت: یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه نیمکت پرسپولیس برای فصل بعدی است.
روزنامه رأی الیوم در گزارشی به ضعف ارتش رژیم صهیونیستی در برابر نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و گسترش استفاده از مواد مخدر در میان نظامیان صهیونیست اشاره کرد.
مجید عشقی گفت: اتفاقات سال ۹۹ باعث شناسایی نقاط ضعف در زیر ساخت بازار سرمایه شد که به سمت اصلاح آن رفته ایم.
مجید عشقی گفت: اتفاقات سال ۹۹ باعث شناسایی نقاط ضعف در زیر ساخت بازار سرمایه شد که به سمت اصلاح آن رفته ایم.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در قراردادها سن نیروهای خدمات شهری به پیمانکاران ابلاغ شده است اما مطمئن باشید در سال جدید حتماً این مشکل برطرف می‌شود.
مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت:در قراردادها سن نیروهای خدمات شهری به پیمانکاران ابلاغ شده است اما مطمئن باشید در سال جدید حتماً این مشکل برطرف می‌شود.
بیرجند- رئیس هیئت گلف استان خراسان جنوبی گفت: یکی از ضعف‌ها و مشکلات اصلی هیئت نبود زیرساخت کافی در استان است که سد راه توسعه شده و نیاز به توجه ویژه دارد.
بیرجند- رئیس هیئت گلف استان خراسان جنوبی گفت: یکی از ضعف‌ها و مشکلات اصلی هیئت نبود زیرساخت کافی در استان است که سد راه توسعه شده و نیاز به توجه ویژه دارد.
کیهان نوشت: رهبران خودخوانده اپوزیسیون گرد هم آمده سخن خود را یکی کرده تا به‌زعم خود بزرگ‌ترین نقطه ضعف «انقلاب ۱۴۰۱»! را که فقدان رهبری واحد بود مرتفع کرده و در سال جدید مواجهه قدرتمندتری را با جمهوری اسلامی سامان دهند.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: عملکرد وزارت ورزش در دفاع از حقوق جوانان بسیار ضعیف بوده، ابتدایی‌ترین نیاز جوانان وام ازدواج است که پرداخت نمی‌شود و هزاران نفر در نوبت دریافت آن هستند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شتاب‌زدگی در تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه گفت: اخذ اصولی این مالیات می‌تواند ثمرات بسیاری برای اقتصاد کشور داشته باشد.
یک تحلیلگر صهیونیست علت عدم ارائه سامانه موشکی گنبد آهنین از سوی رژیم صهیونیستی به اوکراین را فاش کرد.
شاهرود- وزیر صمت با بیان اینکه ضعف حوزه معادن عدم شناسایی ذخایر مواد معدنی است، گفت: طی برنامه‌ریزی سه ساله، اقدامات اکتشافی در دست اقدام است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی‌ها و جلساتی که تاکنون با مسئولان مختلف کشور داشتیم، حاکی از ضعف‌ها و خلأهای جدی در زمینه آمار است.
برخی کارشناسان شبکه معتقدند که اختلالات مدت اخیر اینترنت کشور چیزی فراتر از مشکلات زیرساختی است و حتی در برخی از خطا‌های دریافتی، رد پای شماری از فناوری‌های چینی مشاهده می‌شود. این تنها مورد عجیبی نیست که این مدت ذهن کارشناسان این حوزه را مشغول کرده و مشاهدات دیگری مانند نمایش آی‌پی آلمان برای کاربران ایرانی و... نیز از سوی فعالان این حوزه گزارش شده است که مجموع آنها، از احتمال ایجاد برخی اختلال‌های عمدی در دسترسی کاربران حکایت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ