آمارهای ال‌کلاسیکو نشان می‌دهد که رئال مادرید به طور جدی به یک تمام کننده نیاز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم پرسپولیس با تاکید بر این که نقطه ضعف بزرگ سرخپوشان در این فصل نداشتن مهاجم شش دانگ و تمام کننده است گفت: چاله پرسپولیس با شهاب زاهدی پر نمی شود.
جوانترین مربی لژیونر والیبال ایران در اسلوونی معتقد است مربیان مطرح دنیا حاضر نیستند به عنوان دستیار به تیم ملی والیبال ایران بیایند.
سرمربی تیم ملی دختران زیر 20 سال: ما نباید خودمان را با تیم‌های بزرگ مقایسه کنیم، بلکه باید تیممان را با گذشته همین تیم قیاس کنیم.
کریم بنزما شاید راه گلزنی به هر تیمی را خوب بلد باشد ولی نزدیک به 10 سال است که راه دروازه اوساسونا را گم کرده است.
یک نظامی ارشد آمریکایی گفته است که جنگ اوکراین ضعف های کلیدی نظامی ایالت متحده برای وارد شدن به جنگ های بزرگ را آشکار کرد.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: در سه دیدار گذشته خوب بازی کردیم اما بدشانس بودیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به انجام۲۰ میلیون سفر روزانه در شهر تهران گفت: در روزهای پایانی سال ترافیک بیشتری را در سطح معابر پایتخت شاهد هستیم.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعد از انقلاب بررسی و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
در آغاز چهل و پنجمین سال حیات جمهوری اسلامی، در این گزارش تلاش شد که منصفانه نقاط ضعف و قوت ورزش ایران بعداز انقلاب بررسی شود و کارنامه ورزش کشور با دوران پهلوی مقایسه شود.
با وجود حضور هافبک‌های خلاق در فهرست پرسپولیس، خبری از گل‌سازی‌های سریالی این بازیکنان نیست.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که هرگونه وزن اضافی در میانسالی در اطراف شکم می‌تواند خطر ضعیف شدن فرد را در دهه‌های بعد افزایش دهد.
مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال جدایی سیاوش یزدانی از این تیم را به سود بازیکن و تیم دانست و گفت: مدافع استقلال در تیم دیگری موفق خواهد شد.
ارنستو والورده می گوید کارلو آنچلوتی به قدری بزرگ است که خودش و بسیاری از مربیان نسبت به او احساس ضعف می کنند و اینکه رئال می تواند برابر هر رقیبی و در هر شرایطی برنده شود.
۲۰ انجمن تولیدی در مکاتبه ای با سران قوا اعلام کردند که بانک‌ها به دلیل ضعف در زمینه تأمین مالی و تسهیلات دهی و قانون ذینفع واحد، از ارائه تسهیلات به بنگاه‌های بزرگ تولیدی اجتناب میکنند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال روز سختی را برابرتراکتور پشت سر گذاشت، گفت: تعویض‌های ساپینتو باعث شد آبی‌ها بتوانند به مرحله بعد جام حذفی صعود کنند.
استقلال در روزی که در جریان بازی موقعیت های مناسبی را به وجود نیاورد، در برابر مس رفسنجان متوقف شد تا ساپینتو سومین بازی کم موقعیت را هم پشت سر بگذارد.
اسب‌های آبی علی رغم جثه بزرگشان به دلیل نداشتن قدرت مانور و خوی تهاجمی در برابر حیوان‌های درنده در موضع ضعف قرار دارند. به ویژه در برابر شیر‌ها که به شکل گله زندگی و برای شکار اقدام می‌کنند.
کاندیدای ریاست فدراسیون اسکواش از ضعف بزرگ این رشته در بحث قهرمانی و همگانی انتقاد کرد.
کارشناس فوتبال با بیان این که سرخابی‌ها با احتیاط بازی کردند و نمی‌خواستند بازنده این دیدار حساس شوند، گفت: استقلال می‌توانست برنده این دیدار باشد اما دفاع و دروازه‌بان این تیم خوب نبودند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که دربی پیش رو کیفیت بالایی نخواهد داشت، گفت: استقلال با سرمربی پرتغالی خود به بلوغ تاکتیکی رسیده و شانس بیشتری برای پیروزی در این بازی دارد.
مسئولان باشگاه استقلال در اندیشه پوشش نقاط ضعف بزرگ این تیم در مرکز زمین هستند تا بتوانند در نیم فصل دوم شرایط فنی تیم‌شان را بهتر کنند.
انتخاب سرپرست جدید برای کاروان بازی‌های آسیایی دوباره ضعف بزرگ ورزش کشور را عیان کرد؛ ضعفی که حکایت از محدود بودن مهره‌های کارآمد برای مسئولیت‌های بزرگ دارد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که یکی از بزرگترین نقاط ضعف فصل گذشته پرسپولیس برطرف شده است به نقل و انتقالات این تیم نمره قبولی داد و گفت: پرسپولیس با جذب «دیاباته» گل طلایی را زد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که باید به سرمربی جدید آبی‌پوشان فرصت داد، گفت: استقلال در طول سه هفته گذشته ثبات تاکتیکی نداشته و هنوز ترکیب اصلی را پیدا نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ