وبسایت خبری انگلیسی در تحلیلی نوشته دهه‌ها توسعه دقیق، ایران را به یک رقیب جدی در فناوری هواپیماهای بدون سرنشین تبدیل کرده و به آن نفوذ منطقه‌ای جدید می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این که گزارشگر صدا و سیما نتواند با طیب خاطر و از بیم عبور زنان بی/بد/شل حجاب یا واکنش و احتمالا با برخی الفاظ از سطح شهر گزارش تهیه کند و پای صحبت شهروندان بنشیند اتفاق درخور تأملی است ونشان دهنده دردسر تهیه کنندگان گزارش‌های تلویزیونی و تازه مشکل وقتی بیشتر می‌شود که وقتی خیال شان از پوشش خانمی آسوده شده و سراغ او می‌روند با سخنان او غافل گیر می‌شوند چرا که مواضع سیاسی صدا وسیما به خصوص در دوران جبلی- جلیلی باب میل همه خانم‌های مذهبی هم نیست.
با تغییرات جدید روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام، امکان بروز درگیری در بازی تراکتور و پرسپولیس به عدد صفر میل می‌کند.
چلسی قصد دارد تا پایان نقل و انتقالات چهار بازیکن دیگر نیز جذب کند و برایشان 220 میلیون یورو کنار گذاشته است.
محققان موسسه سلامت جهانی بارسلون گزارش کردند که خوردن صبحانه بعد از ساعت ۹ صبح خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را تا ۵۹ درصد در مقایسه با دیگرانی که قبل از ساعت ۸صبح صبحانه میل می‌کنند، افزایش می‌دهد.
همین مشکلات در تولید نمایشگر ظاهراً منجر به موجودی اولیه بسیار محدود برای پرچمدارهای گران‌قیمت اپل می‌شود. درحقیقت اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، خرید آیفون 15 پرو مکس و در ادامه مدل پرو، در ابتدا بسیار دشوار خواهد بود.
ژوهشگران، یک مدل رایانه‌ای را برای تقلید از فرآیند تصمیم‌گیری زنبور‌های عسل طراحی کردند. آن‌ها در مقاله پژوهشی خود نوشتند: این روش، بینش‌هایی را در مورد این موضوع مشخص می‌کند که یک مغز کوچک چگونه می‌تواند چنین انتخاب‌های پیچیده‌ای را هنگام پرواز انجام دهد و نوع مدار‌های عصبی مورد نیاز را نیز مشخص کند. پیچیدگی فرآیند‌های تصمیم گیری زنبور عسل با نمونه‌هایی که در مورد پستان داران گزارش شده بودند، رقابت می‌کرد.
در یک مطالعه، ۱۴ مرد دارای اضافه وزن که ۲۵ درصد کالری خود را از پروتئین به مدت ۱۲ هفته مصرف کردند، در مقایسه با گروهی که پروتئین کمتری مصرف کردند، ۵۰ درصد کاهش میل به میان وعده در اواخر شب را تجربه کردند. علاوه بر این، کسانی که پروتئین دریافتی بیشتری دارند، سیری بیشتر در طول روز و افکار وسواس گونه گرسنگی کمتری را در مورد میل غذا گزارش کردند.
کادیلاک سویل که زمانی در ایران مونتاژ می‌شد، قبل از انقلاب ۵۷ نماد تجمل در کشور بود. جنرال موتورز برای ساخت این سدان با یک شرکت ایرانی همکاری می‌کرد. جنرال موتورز این مدل را 2.5 برابر قیمت آن در آمریکا به مشتریان ایرانی می‌فروخت.
فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح:رهبری گلایه‌هایی از ما دارند و به حق است، اما یکی از افتخارات بنده است که در دیدار اخیر رهبری گفتند درمورد بحث معادن مژده داده اید./ گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس میگوید صنایع بورسی ۱۲.۸ درصد رشد داشته است./ وقتی میگوییم رشد اقتصادی، تورم از آن خارج نمیشود، بنده نباید پاسخگوی تسهیلات بانکی باشم.
میکل آرتتا، مربی آرسنال، نام هفت بازیکن را در فهرست مازاد تیمش برای فصل بعد قرار داده است.
جیدون سانچو در نقشی جدید ، اونانا روزنه امید اورتون ، حرکت سینوسی لیورپول و تعقیب و گریز ادامه دار پپ و میکل.
بعد از سفر گروسی نرخ دلار مسیر اصلاحی را در پیش گرفته و بدون توقف به سمت حمایت‌ها می‌تازد. تشدید روند نزولی با آمدن خبر‌های مثبت سیاسی، نیاز بازار ارز را به آرامش سیاسی بیشتر نشان می‌دهد. روز قبل یک خبر گزاری فرانسوی اعلام کرد که با توجه به نتیجه مثبت سفر رافائل گروسی رییس سازمان بین المللی انرژی اتمی به ایران، قطعنامه‌ای علیه ایران در شورای حکام تصویب نخواهد شد. بازنشر همین خبر روند نزولی دلار را به سمت حمایت‌های در دامنه ۴۰ هزار را تشدید کرد.
انجمن فروشندگان خودروی جدید کالیفرنیا در گزارش خود اعلام کرد، خودروهای الکتریکی مدل Y و مدل ۳ شرکت تسلا در سال گذشته پرفروش‌ترین خودروهای کالیفرنیا بوده که از مدل‌های راوفور و کمری شرکت تویوتا موتور پرفروش‌تر بودند.
گزارشی که دیلی میل در روز دوشنبه منتشر کرد، گفت که ویدئو‌های اول دسامبر نشان می‌دهد که نور‌های سفید در آسمان بر فراز زمین‌های کشاورزی در نزدیکی وست بند و فردونیا زیپ می‌زند. نور‌هایی که با سرعتی باورنکردنی در حال حرکت بودند و به نظر می‌رسید از بالای لایه ابر نازک در شب اول دسامبر آمده بودند، شاهدان را بر این باور گذاشتند که یک بشقاب پرنده را دیده اند.
متهم گفت: لباس مأمور پلیس خریدم و در خیابان‌های خلوت پرسه می‌زدم. با دیدن کسی که در حال صحبت با تلفن بود به سمتش می‌رفتم. دقت می‌کردم که گوشی تلفن همراهش مدل بالا باشد. به مالباخته می‌گفتم که مأمور هستم و به ما گزارش شده که گوشی شما سرقتی است. بعد هم به این بهانه که گوشی سرقتی است و باید همراهم به مقر پلیس بیاید، آن‌ها را می‌ترساندم
وبگاه میدل ایست آی در گزارشی نوشت: امارات متحده عربی به طور مخفیانه در ناآرامی ها در سومالی نقش آفرینی کرده و اخیراً ۳ هزار جوان سومالیایی را در راستای اهداف خود به کار گمارده است.
دو تن از افراد مرتبط با زنجیره تامین اپل گزارش دادند که این شرکت تولید آیفون ۱۴ پلاس را ظرف چند هفته پس از آغاز عرضه کاهش می دهد، زیرا تقاضا برای این مدل میان رده کمتر از حد انتظار بوده است.
طبق گزارش «دیلی میل» ۱۳۰۰ تماشاگر انگلیسی به دلیل اقدامات خشونت آمیز در ورزشگاه‌ها در لیست سیاه قرار گرفتند و اجازه سفر به قطر برای حضور در بازی‌های سه شیر‌ها در جام جهانی را ندارند.
دیلی میل در گزارشی حقوق دریافتی ارلینگ هالند را در منچسترسیتی فاش کرد.
روزنامه دیلی میل گزارش کرد، دختر احتمالی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای نخستین بار در یک مراسم عمومی دیده شد.
وبگاه میدل ایست آی در گزارشی به نقل از یک گروه حقوق بشری اعلام کرد که دستگاه قضایی عربستان سعودی احکام قضایی سنگینی علیه دو شیخ عربستانی معترض به پروژه نئوم صادر کرده است.
وبگاه میدل ایست آی در گزارشی به نقل از یک گروه حقوق بشری اعلام کرد که دستگاه قضایی عربستان سعودی احکام قضایی سنگینی علیه دو شیخ عربستانی معترض به پروژه نئوم صادر کرده است.
میدل ایست آی گزارش داد که قطر از طریق روابط خود با طالبان و امارات از طریق ارتباط با شبکه حقانی به دنبال افزایش نفوذ خود در افغانستان هستند.
پایگاه خبری "میدل ایست آی" در گزارشی می نویسد: «حملات اخیر اسرائیل علیه نوار غزه و جنبش جهاد اسلامی فلسطین، بخشی از راهبردی است که بر اساس آن ایجاد اصطکاک و تفرقه میان گروه های مبارز فلسطینی و همچنین تضعیف متحدان ایران در منطقه دنبال می‌شود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ