کادیلاک سویل که زمانی در ایران مونتاژ می‌شد، قبل از انقلاب ۵۷ نماد تجمل در کشور بود. جنرال موتورز برای ساخت این سدان با یک شرکت ایرانی همکاری می‌کرد. جنرال موتورز این مدل را 2.5 برابر قیمت آن در آمریکا به مشتریان ایرانی می‌فروخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این گزارش نشانه های نامتعارفی خواهیم گفت که می توانند از هوش بالای شما حکایت داشته باشند.
این تصاویر برای پس از دو دهه برای اولین بار است منتشر می‌شود.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی با اشاره به حذف تصاویر بمب جدید سنگرشکن آمریکا در صفحه فیس‌بوک یک پایگاه متعلق به نیروی هوایی آمریکا، نوشت که این تصاویر احتمالا جزئیاتی حساس درباره این بمب افشا می‌کرد.
در زمان قاجار طبق گزارش سفرنامه‌نویسان فرنگی، بنای آرامگاه به کلی از نظر پنهان شده و جز تلی از خاک چیزی از آن باقی نمانده بود. در همین دوران ناصرالدین شاه قاجار والی خراسان را مامور یافتن آرامگاه می‌کند و دستور ساخت اتاق‌هایی موقت را بر روی آن می‌دهد.
منابع فلسطینی با انتشار تصاویری گزارش دادند: دانش‌آموزان مدرسه‌ای در شرق بیت‌لحم، که رژیم صهیونیستی روز گذشته آن را تخریب کرد، با برپایی چادر کلاس‌های درسی خود را برگزار کرده‌اند.
در این گزارش تصاویر کمتر دیده شده از تهران قدیم را برای شما کاربران قرارد داده ایم که دیدن آن خالی از لطف نیست.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر کردستان؛ پیام جلالی؛ مدیرعامل هلال‌احمر کردستان گفت: ساعت ۱۱:۳۰ پنجشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲؛ در جاده کامیاران به سروآباد یک دستگاه مینی‌بوس با کامیون باهم تصادف کردند.
چند ثانیه نوشت: خبرگزاری صداوسیما با انتشار تصاویر برخی پوشش‌های غیرمعمول بانوان را بزرگنمایی کرده است.
واس گزارش داد که سیسی و بن سلمان در این دیدار درباره روابط دوجانبه و توسعه آن در زمینه‌های مختلف رایزنی کردند.
منابع خبری گزارش دادند، پدافند هوایی ارتش سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حمص مقابله کرده است. برخی منابع می‌گویند پایگاه هوایی «الضبعه» در نزدیکی روستای «الکدیر» هدف حمله صهیونیست‌ها قرار گرفته است.
براساس گزارش خبرگزاری KCNA، سیستم زیردریایی بدون سرنشین جدید تحت عنوان Haeil یا سونامی برای حملات مخفیانه در آب‌های دشمن و نابود کردن گروه‌های تهاجمی دریایی و بنادر عملیاتی اصلی با ایجاد یک موج رادیواکتیو بزرگ از طریق یک انفجار زیر آبی در نظر گرفته شده است.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد و بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲ به منظور تامین نظر شورای نگهبان، ادامه بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد و ... در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
طبق این گزارش، در تابستان‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ یک پیست کارتینگ کوچک در حوالی این قصر تاسیس و درست در کنار این اقامتگاه بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ یک زمین بازی مخصوص کودکان به رنگ زرد و آبی در اعماق این جنگل ساخته شد.
خبرگزاری دولتی چین در اوایل این هفته گزارش خبر داد که باستان‌شناسان در چین توالتی را کشف کردند که احتمالاً یکی از قدیمی‌ترین توالت‌های کشف شده در جهان است.
یکی از این حساب‌های تیک‌تاک به مدت ۳ ساعت به‌طور زنده تصاویر نسبتا محوی از ساختمان‌های مخروب و با جلوه‌های صوتی انفجار نشان می‌داد. بعد پشت دوربین صدای مردی شنیده شد که می‌خندید و به چینی صحبت می‌کرد. روی تصاویر این ویدیوها، عبارت «به ترکیه کمک مالی کنید» هم مشاهده می‌شد. این حساب جعلی و کلاهبرداری از مردم بود.
منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی پس از اجرای عملیات شهادت طلبانه در شمال الخلیل، در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.
توپ نیز مانند جام جهانی راه زیادی را طی کرده است. در این گزارش به تاریخچه توپ مسابقات جام جهانی پرداخته شده، از اولین توپ در جام جهانی ۱۹۳۰ اروگوئه تا توپی که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر استفاده خواهد شد.
در این گزارش تصاویری ببینید از آزادسازی اوکراین در طول جنگ جهانی دوم که با غلبه بر آلمان نازی این کشور آزاد شد.
گزارش تصویری معین کوهستانی از مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام ایران اعزامی به رقابت های جهانی اسپانیا که طی روزهای 23 لغایت 25 شهریورماه به میزبانی شهر کرمان برگزار می‌شود
در این گزارش تصاویر ثبت شده از فضا توسط تلسکوپ جیمز وب را مشاهده می کنید.
خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد که کیم با اشاره به اینکه پزشکان ارتش بیشترین زحمت را برای فرونشاندن بحران ضداپیدمی در پایتخت متحمل شدند، از آن‌ها که روحیه خستگی‌ناپذیر و قدرت رزمی شکست‌ناپذیر ارتش را به نمایش گذاشتند، تشکر و قدردانی کرد.
مانی که این موجود در سال ۲۰۱۷ میلادی کشف شد گزارش شده بود که فسیل ریز این جانور دریایی گونی و کیسه مانند می‌تواند قدیمی‌ترین نیای شناخته شده انسان باشد.
خبرگزاری دولتی کوبا گزارش داده که رعد و برق به یک مخزن نفت اصابت کرده و بعد دومین مخزن نیز آتش گرفته است.
منابع فلسطینی گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید اعتراضات در کرانه باختری در پی حملات علیه غزه، در وضعیت آماه باش قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ