چلسی قصد دارد تا پایان نقل و انتقالات چهار بازیکن دیگر نیز جذب کند و برایشان 220 میلیون یورو کنار گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این نشریه آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده اینکه دولت بایدن و سنای آمریکا و وزارت خارجه این کشور پس از حدود ۳ ماه هنوز جزئیاتی از وضعیت رابرت مالی ارائه نکرده اند می‌تواند دلیلی بر درست بودن این فرضیه باشد.
سایت انگلیسی دیلی اکسپرس گزارش جالبی منتشر کرده است در بخشی از آن به ستاره ایرانی نیز اشاره شده است.
روز گذشته روزنامه دیلی‌میل گزارش داده بود احتمال می‌رود برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا چهارشنبه کیفرخواست صادر شود.
خیلی بعید است که به این زودی‌ها بتوانیم نگاهی به داخل کشتی جدید جف بیزوس داشته باشیم. با این حال، گزارش شده است که فضای داخلی این قایق از «اِئوس» (Eos) الهام گرفته شده است. «اِئوس» یک قایق بادبانی ۹۲ متری متعلق به دوست نزدیک بزوس، بری دیلر، موسس و مدیر عامل سابق فاکس، است.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
گزارشی که دیلی میل در روز دوشنبه منتشر کرد، گفت که ویدئو‌های اول دسامبر نشان می‌دهد که نور‌های سفید در آسمان بر فراز زمین‌های کشاورزی در نزدیکی وست بند و فردونیا زیپ می‌زند. نور‌هایی که با سرعتی باورنکردنی در حال حرکت بودند و به نظر می‌رسید از بالای لایه ابر نازک در شب اول دسامبر آمده بودند، شاهدان را بر این باور گذاشتند که یک بشقاب پرنده را دیده اند.
دیلی تلگراف ادعا کرد که گرت ساوتگیت در ماه ژانویه تصمیم نهایی خود برای ادامه کار یا کناره گیری از هدایت انگلیس را خواهد گرفت.
در گزارش ارسالی پنتاگون به کنگره آمریکا آمده است: چین به واشنگتن هشدار داده است تا در روابط میان پکن- دهلی‌نو دخالت نکند.
در گزارش ارسالی پنتاگون به کنگره آمریکا آمده است: چین به واشنگتن هشدار داده است تا در روابط میان پکن- دهلی‌نو دخالت نکند.
نشریه دیلی‌میل در گزارشی مدعی شد که نخست وزیر انگلیس تا پایان هفته جاری برکنار خواهد شد.
طبق گزارش «دیلی میل» ۱۳۰۰ تماشاگر انگلیسی به دلیل اقدامات خشونت آمیز در ورزشگاه‌ها در لیست سیاه قرار گرفتند و اجازه سفر به قطر برای حضور در بازی‌های سه شیر‌ها در جام جهانی را ندارند.
دیلی میل در گزارشی حقوق دریافتی ارلینگ هالند را در منچسترسیتی فاش کرد.
روزنامه دیلی میل در گزارشی به آخرین وضعیت تیم ملی پرداخت و نوشت که انتظارات از ایران پایین است.
روزنامه دیلی میل در گزارشی از بازی اول این تیم در جام جهانی مقابل ایران به عنوان فرصتی برای کسب یک پیروزی قاطع و روحیه بخش یاد کرده است.
دیلی‌میل، نشریه معروف انگلیسی در گزارشی به بررسی پنج بازیکن تیم ملی ایران پرداخته که ساوت‌گیت و تیمش باید مراقب آن‌ها باشند.
دیلی‌میل، نشریه معروف انگلیسی در گزارشی به بررسی پنج بازیکن تیم ملی ایران پرداخته که ساوت‌گیت و تیمش باید مراقب آنها باشند.
دیلی میل در گزارشی ۵ بازیکن خطرناک تیم ملی ایران را معرفی کرد.
روزنامه دیلی میل گزارش کرد، دختر احتمالی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای نخستین بار در یک مراسم عمومی دیده شد.
روزنامه چاینا دیلی طی گزارشی اعلام کرد که آمریکا باید تحریم‌های نامعقول خود را کنار بگذارد و واشنگتن نتوانسته به نتایج دلخواه خود در اعمال این تحریم‌ها برسد.
روزنامه دیلی میل در گزارشی از خشم گسترده مردم انگلیس از سیاست های بوریس جانسون به دلیل کاهش کیفیت زندگی و بحران بی سابقه انرژی که دامن‌گیر آنها شده است، خبر داد.
در سال ۲۰۲۰ میلادی منتشر شد خطر بالاتر مرگ به هر دلیلی و همچنین بیماری قلبی عروقی را در افرادی که بالاترین سطح متابولیت‌های آفت کش پیرتروئید را در ادرار داشتند گزارش کرد.
به گزارش روزنامه حریت دیلی نیوز، فرماندار غازی عینتاب گفت که اولین حادثه رانندگی نیز حوالی ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز شنبه (به وقت محلی) روی داد. گفتنی است همه مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شده اند. هنوز جزئیات بیشتری از این سانحه و علت آن منتشر نشده است.
گزارش دیلی‌میل انگلیس از هرج و مرج در تیم ایران
قیمت نفت در معاملات روز جمعه تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به متاثر شدن اقتصاد جهانی و تقاضا برای انرژی از افزایش نرخهای بهره در سراسر جهان، حدود شش درصد ریزش کرد و به پایین‌ترین میزان در چهار هفته گذشته رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ