انجمن فروشندگان خودروی جدید کالیفرنیا در گزارش خود اعلام کرد، خودروهای الکتریکی مدل Y و مدل ۳ شرکت تسلا در سال گذشته پرفروش‌ترین خودروهای کالیفرنیا بوده که از مدل‌های راوفور و کمری شرکت تویوتا موتور پرفروش‌تر بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فروش خودروهای برقی ساخت چین تسلا در ماه جولای کاهش یافت.
خودروی ارزان تسلا در راه بازارهای جهانی
تسلا متهم است شکایت های مالکان خودروهایش درباره مسافت طی شده به ازای هر بار شارژ را مخفی کرده و درباره این ویژگی به افراد دروغ گفته است.
شرکت تسلا از دولت آلمان درخواست کرده است تا مجوز ساخت بزرگترین خودروسازی را برای این شرکت صادر کند.
رگولاتورهای ایمنی خودرو در آمریکا تحقیقات مخصوص تصادف مرگبار در ایالت کالیفرنیا آمریکا را آغاز کرده اند که مربوط به یک تسلا مدل۳ تولید سال ۲۰۱۸ میلادی است.
شرکت تسلا تا کنون مجبور به تاخیر در اجرای این طرح بلندپروازانه شده بود که دلیل آن، اعتراضات گسترده ساکنان محلی بویژه به دلیل اثرات زیست محیطی فعالیت کارخانه و مصرف بالای آب توسط آن بوده است.
تسلا در توئیتی اعلام کرد بالاخره پس از ۲ سال تاخیر، نخستین خودروی تمام برقی «سایبرتراک» را در کارخانه تگزاس خود ساخته است.
تسلا مشتریان را غافلگیر کرد
یک خودروی تسلا که در حالت اتوپایلوت قرار داشت با کامیونی پارک شده در بزرگراهی واقع در ایالت پنسیلوانیا تصادف کرد.
ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل تسلا که در زمینه تولید خودروهای برقی پیشتاز است به تویوتا پیشنهاد کرد از شبکه شارژ خودروهای این شرکت موسوم به سوپرشارژر استفاده کند.
بخش قابل‌توجهی از اطلاعات فاش‌شده، شامل شکایات مشتریان در مورد نقص فنی خودرو‌های تسلا بوده است. این نقص‌ها شامل شتاب‌گیری و ترمزگیری ناگهانی و بدون دلیل و همچنین خطا‌های مختلف سیستم خودران تسلا هستند.
معاون وزیر فناوری هند هفته گذشته در مصاحبه‌ای با رویترز گفته بود تسلا در مورد برنامه‌های خود برای ایجاد یک پایگاه تولیدی در هند جدی است.
بر اساس اطلاعات منتشرشده در تارنمای شرکت تسلا، این شرکت برای فروش خودروهای مدل 3 خود در آمریکا بیش از 1300 دلار تخفیف گذاشته است.
کلهون می‌گوید: «پروژه POWER درحال توسعه پلتفرم‌های استراتوسفری با دیافراگم‌های کوچک با دامنه تقریبی ۱۰۰ کیلومتری بین گره‌هاست. با افزایش اندازه دیافراگم‌ها و حضور در محیط بدون مانعی مثل فضا می‌توان فاصله بین گره‌ها را به ۱۰۰۰ کیلومتری رساند.» درنتیجه شبکه‌ای برای توزیع انرژی به‌وجود می‌آید که مقیاس‌پذیر و در سراسر جهان قابل استفاده است.
شرکت خودروسازی تسلا پیش‌بینی خود را برای هزینه‌های سرمایه‌ای افزایش داد و حداقل ۷ میلیارد دلار برای سال جاری بودجه در نظر گرفته است زیرا این خودروساز تولیدات خود را در کارخانه‌های خود افزایش می‌دهد.
کارگران تسلا در کارخانه گیگافکتوری واقع در بوفالو آمریکا از توئیتر به شورای ملی روابط کار آمریکا(NLRB) شکایت کرده و مدعی هستند این پلتفرم حساب کاربری اتحادیه آنان را «شدوبن» کرده است.
از آنجایی که ایلان ماسک گفته است که می‌خواهد یک گوشی جایگزین برای اندروید و آیفون بسازد، در صورتی که واقعاً برنامه‌ای برای ساخت این دستگاه داشته باشد، باید با سیستم‌عامل اختصاصی یا حداقل نسخه‌ای از اندروید روبه‌رو شویم.
تسلا به دلیل اختلالی در سیستم کمک فرمان برای بیش از ۴۰ هزار خودرو فراخوان صادر کرده است. این هفدهمین فراخوان خودروهای تسلا در ۲۰۲۲ میلادی است.
فراخوان تسلا برای ۲۴ هزار خودروی آمریکایی
تسلا به دلیل اختلالی در «سیستم معکوس اتوماتیک پنجره» برای حدود ۱.۱ میلیون خودرو در آمریکا فراخوان صادر کرد.
تسلا زمان انتظار را برای تحویل خودروهای مدل ۳ و مدل Y در چین را کاهش می‌دهد.
یک مالک کالیفرنیایی خودروی مدل ۳ تسلا از شرکت سازنده این خودرو به دلیل توقف ناگهانی اتومبیل در شرایطی که هیچ مانعی در جاده وجود نداشت، شکایت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ