رئیس جمهور گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد، طراحی دشمن برای خدشه‌دار کردن امنیت عملی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اراک- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر را نخواهیم داد، گفت: دشمنان در تلاش برای القای احساس ناامنی در کشور ناکام مانده‌اند.
اراک- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر نخواهیم داد، گفت: دشمنان در تلاش برای القای احساس ناامنی در کشور ناکام مانده‌اند.
علیرضا پاک فطرت عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر حذف درس زبان انگلیسی و جایگزینی آموزش زبان‌های دیگر مانند چینی و روسی در مدارس، گفت: امروز زبان انگلیسی زبان رایج در دنیا به شمار می‌آید و قطعا کمیسیون آموزش با استفاده از بُعد نظارتی خود اجازه حذف آموزش زبان انگلیسی را نخواهد داد.
وزیر امور خارجه گفت: ضمن اینکه مناسبات دوجانبه و چند جانبه خودمان را با این کشورها حفظ می‌کنیم، اما هیچگاه اجازه نمی‌دهیم که روس و یا چین تصور کنند که تنها انتخاب ما چین یا روسیه هستند.
امانوئل مکرون گفته است که فرانسه سلاحی به کی یف نمی‌دهد که اجازه حمله یا دسترسی به روسیه را بدهد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امنیت حریم هوایی کشور را به بهترین شکل ممکن تأمین می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد تهدیدی متوجه میهن اسلامی و ملت عظیم‌الشان ایران شود.
نخست‌وزیر اسرائیل با اشاره به اینکه برای افزایش امنیت در اراضی اشغالی فلسطین قصد اجرای طرحی جدید را دارد، مدعی شد که این رژیم به ایران اجازه خفه کردنش را نخواهد داد.
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: اجازه ورود مدارس به برخی از محتواها را نخواهیم داد و برخی رویکردهای مورد نظر خود را بر همین مبنا قرار دادیم.
در آستانه روز جهانی قدس، مسئول جنبش جهاد اسلامی در سوریه اعلام کرد مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی اجازه دست‌درازی و تعدی به نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی را نخواهد داد.
سفیر جمهوری آذربایجان در تل‌آویو در گفت‌وگو با یک نشریه صهیونیستی گفت که نل آویو اجازه ندارد از باکو به عنوان پایگاه سوختگیری برای حمله به کشورهای دیگر استفاده کند.
باشگاه نساجی مازندران بار دیگر نسبت به پرداخت نشدن هزینه تبلیغات محیطی به این باشگاه اعتراض کرد.
رئیس جمهور روسیه می گوید کشورهای غربی سالها از اهداف صلح آمیز دورغین خود صحبت کرده‌اند.
اردبیل- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اجازه نخواهیم داد تا اردبیل به سرنوشت آلودگی کلان‌شهرهایی مانند تهران و تبریز گرفتار شده و یا سلامت محیط زیست آن به مخاطره بیافتد.
وزیر خارجه ترکیه امروز در سخنانی هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
نخست وزیر دولت وحدت ملی لیبی گفت که مسئولیت این کشور در قبال پرونده لاکربی پایان یافته و اجازه نخواهد داد این پرونده دوباره گشوده شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: برخی دنبال عادی سازی کشف حجاب در کشور و استان هستند اما بنده با صراحت تمام اعلام میکنم که تمام قد تا پای جان پای حجاب می ایستم و به عنوان معاون استاندار اجازه نخواهم داد کشف حجاب عادی شود.
رئیس جمهور روسیه اعلام کرد مسکو مانع اقدامات در جهت تضعیف حاکمیت خود شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن اجازه انجام هفتمین آزمایش هسته ای را به کره شمالی نخواهد داد و پیونگ یانگ باید منتظر عواقب این اقدام باشد.
اردبیل- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که رژیم جعلی صهیونیستی در همسایگی ما و کشورهای پیرامونی پایگاه نظامی و اطلاعاتی داشته باشد.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ما به احدی اجازه نخواهیم داد به حاکمیت ملی و دریایی ما دست درازی کند.
صدراعظم آلمان در کنفرانس خبری مشترک با یائیر لاپید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که برلین اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: از روزی که لباس نظامی مقدس را بر تن کردیم اجازه نخواهیم داد مردم دچار چالش شوند.
وزیر کشور عراق با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی اجازه ایجاد خلل در مراسم راهپیمایی اربعین را نخواهیم داد، گفت: نشست های ویژه ای را درباره آمادگی برای ارائه خدمات به زائران برگزار کردیم.
یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با عدم تایید ترور یکی دیگر از فرماندهان این جنبش، رژیم صهیونیستی را مسئول دور جدید درگیری ها در غزه برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ