سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن اجازه انجام هفتمین آزمایش هسته ای را به کره شمالی نخواهد داد و پیونگ یانگ باید منتظر عواقب این اقدام باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک قاضی آمریکایی اجازه داد شکایت وزارت دادگستری از گوگل به دلیل  انحصار غیرقانونی در بازار موتورجستجوی اینترنت در دادگاه ارائه شود.
دبیر شورای امنیت ملی روسیه ارسال بمب خوشه‌ای از سوی آمریکا برای اوکراین را تلاشی برای جلوگیری از پایان بحران کی‌یف توصیف کرد.
یک مقام عراقی به اخبار مربوط به معافیت تحریمی جدید آمریکا که به بغداد اجازه می دهد که هزینه گاز وارداتی از ایران را بپردازد، واکنش نشان داد.
خواهر رهبر کره شمالی تأکید کرد که هیچ کشوری نمی تواند حق حاکمیت پیونگ یانگ را برای پرتاب موشک انکار کند.
ایالات متحده به ده‌ها هزار مهاجر افغان اجازه می‌دهد تا وضعیت قانونی موقت خود را تمدید کنند.
رئیس‌جمهور فیلیپین اعلام کرد این کشور اجازه حمله به کشور دیگر از خاک خود را نخواهد داد.
کاخ کرملین امروز آمریکا و اروپا را متهم کرد که به اوکراین حتی اجازه نمی‌ دهند به هر گونه گفتگوی صلحی فکر کند.
رئیس جمهور آمریکا براین باور است که برغم بحران بانکی در این کشور، سرمایه های مردم در امنیت قرار دارند.
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: در سفر اخیر وزیر امور خارجه عراق، اجازه پرداخت ۵۰۰ میلیون دلار از پول‌های ایران در بانکی‌های عراقی داده شد.
دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: در سفر اخیر وزیر امور خارجه عراق، اجازه پرداخت ۵۰۰ میلیون دلار از پول‌های ایران در بانکی‌های عراقی داده شد.
وزیر امور خارجه روسیه گفت که ایالات متحده با هدف تضعیف و فرسایش روسیه، به اوکراین اجازه نمی‌دهد مذاکرات صلح را انجام دهد.
در داکوتای جنوبی آمریکا کارمندان دولتی اجازه ندارند تیک تاک روی دستگاه هایشان نصب کنند زیرا فرماندار این ایالت معتقد است این اپ چینی یک تهدید امنیت ملی به حساب می آید.
رئیس جمهور بلاروس امروز در مصاحبه ای تصریح کرد: آمریکا به اوکراین اجازه شروع مذاکره با روسیه را نمی‌دهد.
سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا می‌گوید که اجازه ورود سیاست به دیدار این تیم برابر ایران را نخواهد داد؛ دیداری که به گفته وی آمریکایی‌ها در آن محکوم به پیروزی هستند.
سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا می‌گوید که اجازه ورود سیاست به دیدار این تیم برابر ایران را نخواهد داد؛ دیداری که به گفته وی آمریکایی‌ها در آن محکوم به پیروزی هستند.
دپارتمان پلیس سانفرانسیسکو آمریکا به دنبال تاییدیه قانونی است که به افسران اجازه می دهد از ربات ها برای کشتن مظنونین استفاده کنند.
جو بایدن با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود، گفت: باید مطمئن شوم که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به ریاست جمهوری بر نمی‌گردد.
علی اکبر ولایتی با بیان این‌که آمریکا و اسرائیل در آن حد از توانمندی نیستند که بتوانند ایران را تجزیه کنند گفت:ملت بزرگ ایران اجازه چنین کاری را به آنان نخواهد داد، اما آنان فشارهایشان را بیشتر کرده اند، چون می‌بینند ایران با وجود تحریم‌ها در حال رشد است.
پرایس ادعا کرد: «پاسخی که ایران اخیرا ارسال کرد سازنده نبود و به ما اجازه کامل کردن توافق را نداد. ولی ما همچنان معتقدیم که بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران امکان‌پذیر است».
وزیر دفاع طالبان بر این باور است که پاکستان به پهپادهای آمریکا اجازه داده تا از طریق حریم هوایی این کشور، وارد افغانستان شوند.
مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به پاسخ آمریکا به متن پیشنهادی ایران در مذاکرات، نوشت: تیم هسته‌ای کشورمان با هوشمندی و اقتدار منافع ملی ایران اسلامی را پی می‌گیرند و چنان‌که پاسخ آمریکا تامین‌کننده نظرات و خواسته قانونی کشورمان نباشد به آن تن نخواهند داد و بی‌تردید و برخلاف قبلی‌ها به آمریکا اجازه نمی‌دهند خرش از پُل بگذرد و به ما بخندد!
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اظهار داشت: «ما برای تمجید از [استقلال‌طلبی]تایوان به آنجا رفتیم. ما به آنجا رفتیم تا دوستی خود را نشان دهیم، تا بگوییم چین نمی‌تواند تایوان را منزوی کند».
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه تنش زایی در منطقه شرق آسیا، اظهاراتی را علیه دولت چین عنوان کرد.
وزیر خارجه چین با تاکید بر جدایی ناپذیر بودن تایوان از این کشور، از آمریکا خواست به تنش آفرینی های خود در این باره پایان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ