در آستانه روز جهانی قدس، مسئول جنبش جهاد اسلامی در سوریه اعلام کرد مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی اجازه دست‌درازی و تعدی به نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در مسجد الاقصی را نخواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.
رئیس مجلس با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد ماه، گفت: اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان شود.
رئیس مجلس با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد ماه، گفت: اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیات خلوت زورگویان شود.
اراک- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر را نخواهیم داد، گفت: دشمنان در تلاش برای القای احساس ناامنی در کشور ناکام مانده‌اند.
اراک- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر نخواهیم داد، گفت: دشمنان در تلاش برای القای احساس ناامنی در کشور ناکام مانده‌اند.
دبیر شورای نگهبان با اشاره به هتک حرمت آمر به معروف در باغ نارنجستان، گفت: مسئولانی که در این زمینه وظیفه دارند، اجازه ندهند برخی افراد هنجارهای مورد احترام جامعه را زیر پا بگذارند.
علی خطیر از تشکیل کارگروه جدید در باشگاه استقلال پیرامون بحث مجوز حرفه‌ای خبر داد.
رشت - وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم خرید برنج دپو شده توسط زنجیره‌های اصلی توزیع و واردکنندگان گفت: اجازه نمی‌دهیم برنج روی دست کشاورز بماند.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، امروز در تمرین این تیم شرکت کرد و بعد از گفتگویی با یورگن کلوپ و کسب اجازه از او موافقت خود را با پیشنهاد باشگاه عربستانی الاتفاق اعلام کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اجازه دادن به اهانت به مقدسات دینی و قرآن‌کریم با هر توجیهی از سوی سوئد پذیرفته نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اجازه دادن به اهانت به مقدسات دینی و قرآن‌کریم با هر توجیهی از سوی سوئد پذیرفته نیست.
تایباد - جانشین فرمانده فراجا گفت: انسجام و وحدت موجود باید حفظ شود و در مقابل نیز اجازه فتنه‌گری و ایجاد تفرقه به دشمنان را نمی‌دهیم.
یادداشتی از امیرحسین صدر به بهانه فينال كنفرانس ليگ بین وستهم يونايتد و فيورنتينا.
ستاره ایرانی پورتو درباره تیم فصل آینده‌اش صحبت کوتاهی انجام داد.
رئیس جمهور روز چهارشنبه در پیامی به کنگره گرامیداشت ۱۵ خرداد، نوشت:دولت مردمی با اتکا به آرمان‌های ۱۵ خرداد تمام توان خود را برای ارتقای جایگاه کشور بکار گرفته است.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مرزهای جمهوری اسلامی ایران به ویژه مرزهای شرقی کشور اجازه تعدی به هیچ کسی را نمی‌دهیم.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور افزود: درپی شروع درگیری‌های مرزی از سوی طالبان، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، دستورات قاطعانه لازم، به مرزبانان را ابلاغ و تأکید کرد که شجاعانه و قاطعانه از مرزها دفاع کنند و به هیچ احدی اجازه تعدی و نزدیک شدن به مرزها را ندهند.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در ارتباط با اقدام نسنجیده و مغایر با اصول بین الملل نیروهای طالبان در مرز ایران توضیحاتی ارائه کرد.
طبق رأی اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور، رفتار مأمورانی که با قاچاقچیان تبانی کرده و با اخذ رشوه به آنها اجازه عبور داده اند، مشمول مقررات تعدد معنوی است.
وزارت کشور: ضمن تأکید بر غیر قابل تردید بودن حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خاطر نشان می شود که با توجه به پایبندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای درباره بدحالی دانش آموزان گفت: جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچگونه دست درازی و تعدی به شهروندان خود را نخواهد داد.
دهنوی نایب رئیس اول کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت:این کمیسیون در جریان بررسی تبصره ۱۴ لایحه بودجه سال آتی به دولت اجازه داد در راستای حمایت از بخش صنعت و تولید نرخ های خوراک صنایع و پتروشیمی ها را تعدیل کند.
رئیس جمهور گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی ایران، امنیت جان و مال مردم است و نمی‌شود نسبت به جان و مال مردم اجازه تعدی داد .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ