وزیر خارجه ترکیه امروز در سخنانی هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مجلس گفت: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.
رئیس مجلس با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد ماه، گفت: اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان شود.
رئیس مجلس با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد ماه، گفت: اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیات خلوت زورگویان شود.
اراک- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر را نخواهیم داد، گفت: دشمنان در تلاش برای القای احساس ناامنی در کشور ناکام مانده‌اند.
اراک- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه اجازه عرض اندام به مزدوران داخلی و دشمنان فتنه‌گر نخواهیم داد، گفت: دشمنان در تلاش برای القای احساس ناامنی در کشور ناکام مانده‌اند.
دبیر شورای نگهبان با اشاره به هتک حرمت آمر به معروف در باغ نارنجستان، گفت: مسئولانی که در این زمینه وظیفه دارند، اجازه ندهند برخی افراد هنجارهای مورد احترام جامعه را زیر پا بگذارند.
علی خطیر از تشکیل کارگروه جدید در باشگاه استقلال پیرامون بحث مجوز حرفه‌ای خبر داد.
امیرعبداللهیان گفت: موضوع دوم گسترش تروریسم است که در افغانستان است. سران داعش و نیروهای کارکشته داعش از عراق سوریه و لیبی به افغانستان منتقل شدند و این یکی از چالش‌های متقابل هیئت حاکمه فعلی و طالبان در افغانستان است.
رشت - وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم خرید برنج دپو شده توسط زنجیره‌های اصلی توزیع و واردکنندگان گفت: اجازه نمی‌دهیم برنج روی دست کشاورز بماند.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، امروز در تمرین این تیم شرکت کرد و بعد از گفتگویی با یورگن کلوپ و کسب اجازه از او موافقت خود را با پیشنهاد باشگاه عربستانی الاتفاق اعلام کرد.
رابرت وود نماینده آمریکا در این نشست از اعضای شورای امنیت خواست تا در رای گیری خود به اوکراین اجازه دهند در جلسه شورای امنیت با موضوع قطعنامه ۲۲۳۱ صحبت کند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اجازه دادن به اهانت به مقدسات دینی و قرآن‌کریم با هر توجیهی از سوی سوئد پذیرفته نیست.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اجازه دادن به اهانت به مقدسات دینی و قرآن‌کریم با هر توجیهی از سوی سوئد پذیرفته نیست.
تایباد - جانشین فرمانده فراجا گفت: انسجام و وحدت موجود باید حفظ شود و در مقابل نیز اجازه فتنه‌گری و ایجاد تفرقه به دشمنان را نمی‌دهیم.
یادداشتی از امیرحسین صدر به بهانه فينال كنفرانس ليگ بین وستهم يونايتد و فيورنتينا.
ستاره ایرانی پورتو درباره تیم فصل آینده‌اش صحبت کوتاهی انجام داد.
در شرایطی هستیم که نیاز داریم حوزه‌ی دانش بنیانی کشور را به صورت حداکثری گسترش دهیم و اجازه دهیم هر کسی که می‌تواند کوچکترین اقدامی برای رشد اقتصاد کشور انجام دهد، مجوز دانش بنیانی دریافت کند. باید تمام بستر‌ها را به صورت حداکثری فراهم کنیم تا هر شرکتی که امکانش را دارد، بتواند وارد حوزه‌ی دانش بنیانی شود.
پلتفرم Watsonx شرکت IBM شبیه پلتفرمی است که اخیراً انویدیا معرفی کرده بود. هر دو سرویس طراحی شده‌اند تا به کسب‌وکارها اجازه ساخت، آموزش، گسترش مقیاس و پیاده‌سازی پلتفرم‌های هوش مصنوعی را بدهند.
سرپرست اداره بهزیستی سیرجان گفت: درآمد کودکان متکدی اصولاً صرف اعتیاد افراد بزرگسال می‌شود، به همین علت دادن وجه نقد به متکدیان نه تنها جنبه سازنده‌ای ندارد بلکه موجب افزایش تعداد کودکان اجاره‌ای و گسترش اعتیاد خواهد شد.
وزیر خارجه ترکیه امروز با تأکید بر اینکه «تاریخ دیدار اسد، پوتین و اردوغان هنوز مشخص نیست» در سخنانی به آتن هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
وزیر خارجه ترکیه امروز در سخنانی هشدار داد: اجازه گسترش یونان در آب های سرزمینی دریای اژه را نخواهیم داد.
رهبر انقلاب با اشاره به سخنان نخست‌وزیر عراق مبنی بر اینکه طبق قانون اساسی به هیچ طرفی اجازه استفاده از خاک عراق برای برهم زدن امنیت ایران را نمی دهیم، گفتند: متأسفانه اکنون این اتفاق در برخی مناطق عراق روی می‌دهد و تنها راه‌حل آن این است که دولت مرکزی عراق اقتدار خود را به آن مناطق نیز گسترش دهد.
مشاور رئیس جمهور روسیه با تأکید بر اینکه کشورش فقط اهداف نظامی اوکراین را هدف قرار می دهد، گفت که روسیه هرگز اجازه گسترش ناتو به سمت شرق را نخواهد داد.
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهوری اوکراین گفت که اوکراینی‌ها نباید اجازه دهند مسکو پیش از رویداد‌های ۲۴ اوت که همچنین شش ماه پس از آغاز حمله روسیه به اوکراین است، «ناامیدی و ترس» را گسترش دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ