صدراعظم آلمان در کنفرانس خبری مشترک با یائیر لاپید نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره برنامه هسته‌ای ایران مدعی شد که برلین اجازه دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت آلمان در پاسخ به‌سئوال خبرنگاری در خصوص هتک‌حرمت به‌ساحت مقدس قرآن کریم، تصریح کرد: نفرت‌پراکنی در چارچوب آزادی بیان قرار نمی‌گیرد.
چین به زودی به سیستم های رباتیک و پلتفرم های هوشمند اجازه می دهد تا سرویس های نگهداری برای تلسکوپ رادیویی (FAST) را فراهم کنند.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که این کشور بودجه‌ تامین مهمات نظامی را افزایش می‌دهد.
وزیر خارجه آلمان می‌گوید که هموار شدن مسیر پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا در آینده نزدیک متحمل نیست.
کاظم دارابی زندانی آزاد شده از آلمان گفت: پنج سال اول حبسم، در انفرادی بودم، شکنجه سفید آلمانی‌ها این بود که موقع ملاقات با خانواده‌ام، اجازه نمی‌دادند آنها را حتی لمس کنم و ببوسم.
پوتین"شورش" گروه واگنر را خیانت به آرمان نیرو‌هایی معرفی کرد که در نبرد اوکراین جان خود را از دست داده اند. او گفت:مسئولان اجازه نمی‌دهند که شکاف در روسیه رخ دهد و از مردم محافظت خواهد شد.
رئیس جمهور سابق لبنان به سخنان مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا علیه سوریه واکنش نشان داد.
آنتونیو رودیگر دیشب سایه به سایه تانک نروژی سیتی حرکت کرد و اجازه هنرنمایی به بهترین گلزن لیگ برتر نداد.
چلسی با بایرن مونیخ برای انتقال آنتونی بَری، دستیار سابق توخل، به باشگاه آلمانی به توافق رسید. این شرط باواریایی‌ها برای صدور اجازه انتقال یولیان ناگلزمان به چلسی بود.
لایپزیش دیشب مقابل سیتی متحمل سنگین‌ترین شکست تاریخ خود شد.
به گفته آندرئاس براون مدیر ارشد فناوری شاخه مایکروسافت در آلمان در نسخه جدید هوش مصنوعی جی پی تی-۴ متعلق به «اوپن آ. آی» به کاربران اجازه می دهد متن را به ویدئو تبدیل کنند.
اتحاد جماهیر شوروی مدت زمانی طولانی در تلاش بود بسارابیا را که بیشتر مولداوی کنونی را تشکیل می‌داد، در خود جای دهد. این طرح از سال ۱۹۴۰ تحت قراردادی که ویاچسلاو مولوتوف و یواخیم فون ریبنتروپ وزرای خارجه شوروی و آلمان امضا کردند، اجرایی شد. این پیمان به شوروی اجازه می‌داد بخشی از قلمرو رومانیایی بسارابیا را به مولداوی الحاق کند. این یعنی روسیه یک استراتژی بلندمدت را برای به دست آوردن جای پایی در این منطقه- برای کشف فرصت‌های آینده- دنبال کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: از حقایق تلخی که نیاز به شفاف‌سازی دارد، مسمومیت‌های شیمیایی از طریق گازهای سمی آلمانی در دوره جنگ تحمیلی صدام است.
نخست وزیر لهستان می گوید کشورش در هر صورت تانک های لئوپارد آلمانی را به اوکراین ارسال می کند.
وزارت دفاع فنلاند اعلام کرد در صورت رضایت آلمان، تانک های لئوپارد این کشور را به اوکراین ارسال می کند.
جمعیت ایرانیان (افراد متولد ایران) در ۲۰ کشور با بیشترین جمعیت ایرانی در جهان حدود ۲ میلیون نفر تخمین زده می‌شود. امریکا، کانادا، آلمان، ترکیه و انگلستان مهم‌ترین کشور‌های مقصد مهاجران ایرانی بوده‌اند. در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۱ به‌طورمتوسط سالانه حدود ۸۶ هزار ویزا یا اجازه اقامت غیر توریستی برای ایرانیان در اروپا، امریکای شمالی و استرالیا، ترکیه و سایر کشور‌های OECD صادر شده است.
اسطوره فوتبال آلمان معتقد است دیگر برای انتقاد از قطر دیر شده و باید به این کشور اجازه خودنمایی داد. او آلمان را نیز مدعی قهرمانی جام جهانی می داند.
طبق اسنادی تازه، دولت آلمان احتمالا اجازه خرید کارخانه تراشه «الموس» (Elmos) توسط یک شرکت چینی را صادر نکند.
وزیر خارجه صربستان اعلام کرد که استقلال کوزوو بدون اجازه این کشور موضوعی رد شده است.
امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به حادثه تروریستی تلخ و تاسف برانگیز حرم مطهر شاهچراغ تصریح کرد: این روز‌ها که کشور عزیزمان درگیر فتنه، آشوب، اغتشاش و دشمنی برنامه‌ریزی شده نظام استکبار است، تشکیل این مجالس باشکوه و نورانی و سخن گفتن از شهدا، راه شهدا، آرمان و اندیشه شهدا، ایثار واز خودگذشتگی شهدا، ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی آنان برای تحقق آرمان‌های مقدس نظام اسلامی، بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است و مصداق بارز «جهاد تبیین» است.
درست در جایی که کسی انتظارش را نداشت، یوواخیم لوو برای بازیکنان تیم ملی آلمان قاطی کرده است.
نوروزی در مخالفت با زاهدی وفا گفت: آقای نادران شما آسمان را می‌خواستید به خاطر ۴ آپارتمان آقای اوجی به زمین بیاورید! حال، چون ایشان به موکب شما آمده‌اند رای دهیم؟! آقایان کانادا مستعمره آمریکا است چه کسی به ایشان اجازه داده‌اند آنجا تدریس کند؟ مگر می‌شود بدون امضای آمریکا آنجا تدریس کند؟
نوروزی: آقای نادران شما آسمان را می‌خواستید به خاطر ۴ آپارتمان آقای اوجی به زمین بیاورید! حال، چون ایشان به موکب شما آمده‌اند رای دهیم؟! آقایان کانادا مستعمره آمریکا است چه کسی به ایشان اجازه داده‌اند آنجا تدریس کند؟ مگر می‌شود بدون امضای آمریکا آنجا تدریس کند؟
وزیر دفاع طالبان بر این باور است که پاکستان به پهپادهای آمریکا اجازه داده تا از طریق حریم هوایی این کشور، وارد افغانستان شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ