با یک نگاه می‌توان تفاوت بزرگ سوخو ۴۷ را با دیگر جنگنده‌های متوجه شد. بالا‌هایی رو به جلو که در کمتر هواپیمایی دیده می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
"شکارچی" مانند پهپاد‌های CCA ایالات متحده، قادر به انجام عملیات شناسایی، فریب موشک‌های دشمن و حمله به مواضع دشمن خواهد بود. علاوه بر این، این پهپاد به موشک‌های مشابه Su-۵۷، از جمله موشک‌های هوا به هوا و هوا به سطح R-۷۷ M و X-۵۹ MK ۲ مجهز خواهد شد.
شرکت "روس تک" نسل پنجم جنگنده سوخو-۵۷ را در قالب یک هیولای مکانیزه که یک ربات به شکل شاهین است به نمایش گذاشت.
سوخو ۳۰ که در ناتو به نام فلانکر شناخته می‌شود، جنگنده برتری هوایی است و نقشی مشابه جنگنده مشهور آمریکایی اف ۱۵ ایگل به عهده دارد.
سوخو ۳۰ که در ناتو به نام فلانکر شناخته می‌شود، جنگنده برتری هوایی است و نقشی مشابه جنگنده مشهور آمریکایی اف ۱۵ ایگل به عهده دارد.
سوخو Su-۳۵ S می‌تواند در ارتفاعات بالاتر به حداکثر سرعت ۲.۲۵ ماخ دست یابد که قابل مقایسه با F-۲۲ و سریعتر از F-۳۵ یا F-۱۶ است. سوخو Su-۳۵ S قادر به پرواز در ارتفاع ۶۰۰۰۰ پایی است که برابر با F-۱۵ و F-۲۲ و ۱۰۰۰۰ فوت بالاتر از Super Hornet، Rafale و F-۳۵ است.
امروزه، کشتی گیران سومو زن در ژاپن به سختی می‌جنگند تا شنیده شوند و اجازه داشته باشند سومو را در سطح حرفه‌ای تمرین کنند.
مایک مانیان، دروازه‌بان میلان، با وجود ارائه عملکرد قابل توجه برابر اینتر نتوانست مانع از حذف تیمش در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.
برخورد حسین ساکی با مهدی قایدی در اواسط نیمه اول مسابقه استقلال و نفت با اعتراض شدید مهاجم استقلال همراه شد.
گلزنی دو مهاجم خارجی پرسپولیس در بازی دوستانه یحیی گل‌محمدی را به عملکرد آنها امیدوار می‌کند.
لئاندرو پریرا فرصت حضور در شهرآورد را به دست نیاورد.
لاتزیو دیشب با یک گل به تورینو باخت در حالی که اعتقاد دارد داور با نگرفتن یک پنالتی واضح روی هیسای، در این شکست نقش مستقیم داشت.
سوخو ۳۵ نسبت به جنگنده‌های قبل از خود، چون سوخو ۲۷، از ویژگی‌های آیرودینامیکی و مانورپذیری بهتر، برد بیشتر، موتور قوی‌تر، وسایل الکترونیکی و تجهیزات ارتباطات هوایی پیشرفته‌تری برخوردار است.
رسانه ها از سقوط یک فروند جنگنده سوخو- ۳۴ بر فراز دونتسک خبر می دهند.
رسانه ها از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ بر فراز دونتسک خبر می دهند.
رسانه ها از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ متعلق به روسیه بر فراز دونتسک خبر می دهند.
خانه ملی‌پوش ایران در اسپانیا در آتش سوخت!+عکس
خانه امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی تیم پونفرادینا در اسپانیا آتش گرفت که خوشبختانه تلفات جانی برای این حادثه گزارش نشده است.
عملکرد تیم داوری بازی سیتی و لایپزیش و عدم اعلام پنالتی به سود سیتیزن‌ها در این بازی با انتقاد بسیاری روبرو شده است.
صحنه مشکوک متوقف شدن برونو فرناندز در محوطه جریمه مراکش توسط فاکندو تیو پنالتی تشخیص داده نشد.
در لحظات ابتدایی بازی ایران و انگلیس یک خطر بزرگ از بیخ گوش تیم ملی کشورمان عبور کرد.
در بازی ختافه و رئال مادرید، داور برای رئال در دقیقه 41 اعلام پنالتی کرد ولی دو دقیقه بعد VAR باعث شد تا او تصمیم خود را عوض کند.
دنی ماکلیه، داور هلندی، برخورد بین آلفونسو دیویس و عثمان دمبله در درون محوطه جریمه بایرن را پنالتی تشخیص نداد. این صحنه کاملا مشکوک به پنالتی بود.
دنی ماکلیه، داور هلندی، برخورد بین آلفونسو دیویس و عثمان دمبله در درون محوطه جریمه بایرن را پنالتی تشخیص نداد. این صحنه کاملا مشکوک به پنالتی بود.
پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند در شرکت بازی یک پنالتی به سود تیمشان باید اعلام می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ