پرسپولیس در شرایطی پس از هفته یازدهم در صدر جدول قرار دارد که یک تفاوت محسوس در این تیم نسبت به فصل پیش وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با ارائه گزارش عملکرد این مرکز در سال ۱۴۰۰ به کارکنان و کارشناسان مرکز و مردم، بر ترویج سنت حسنه گزارش‌دهی عملکرد سازمان‌ها به مردم و کارکنان سازمان‌ها تاکید کرد.
عباس بوعذار به طور رسمی به فجر پیوست و شاگرد مهدی رجب زاده شد.
پپ گواردیولا یکی از مهمان‌های ویژه مسابقه امروز فرمول یک در انگلیس بود و رقابت ماشین‌ها را از نزدیک تماشا کرد.
رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که در پی تیراندازی در ایالت میزوری این کشور دست‌کم یک نفر کشته و ۹ تَن نیز زخمی شدند.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: تلاش مجمع ملی خیرین ازدواج جوانان در ترویج این سنت حسنه باید مورد تشکر و تقدیر قرار گیرد.
رشت- رئیس مؤسسه تحقیقات برنج کشور با تاکید بر اینکه حفظ سنت شالیکاری در استان ضرورت دارد، گفت: اشتغال، اقتصاد و معیشت گیلان وابسته به کشاورزی بوده و باید این سنت ماندگار حفظ شود.
رئیس جمهور به یادواره شهادت ۱۱ روحانی شهید اهل سنت کردستان در ماه مبارک رمضان توسط عناصر وابسته به استکبار، پیامی صادر کرد.
میلان با کسب تساوی 1-1 در دیدار برگشت مقابل ناپولی جواز صعود به جمع چهار تیم نهایی چمپیونزلیگ را بعد از 16 سال کسب کرد.
وزارت بهداشت روسیه در خصوص حادثه انفجار در سنت پترزبورگ اعلام کرد که ۳۲ نفر در پی حادثه انفجار در رستوران زخمی شدند و یک نفر جان خود را از دست داد. وضعیت جسمانی ۱۰ نفر از زخمی‌شدگان وخیم است ۱۶ نفر دیگر از جمله یک دختر ۱۴ ساله نیز جدی گزارش شده است و حال پنج زخمی دیگر نیز مساعد است و همگی در بیمارستان بستری هستند. یکی از زخمی‌ها نیز حاضر به بستری شدن در بیمارستان نشد.
آخرین شب ماه رمضان در کشور‌های آسیای جنوبی به عنوان چاندرات (شب ماه) شناخته می‌شود. در این شب مردم به پیشواز عید فطر می‌روند و خانواده‌ها و دوستان گردهم جمع می‌شوند و شیرینی بین هم پخش می‌کنند. همچنین مردم کشور‌های بنگلادش، هند و پاکستان در چاندرات ببرای خرید و تفریح به خیابان‌ها می‌روند و دختر‌ها با حضور در جواهر فروشی‌ها و غرفه‌های حنا روی دست‌هایشان حنا می‌گذارند.
جامعه‌ای در اوموجا (Umoja به معنای وحدت)، یوآسو کنیا وجود دارد که به طور کامل توسط زنان اداره می‌شود. زندگی کردن مرد‌ها در آنجا ممنوع است مگر اینکه در همانجا بزرگ شوند.
هواداران رئال بتیس بار دیگر سنت سالانه‌شان در هر کریسمس را تکرار کردند.
دبیر پویش برف و انار گفت: این پویش می‌تواند آئین باستانی یلدا را در سطح جامعه جهانی معرفی کندو مخاطبین ما نوجوانان در سراسر کشور هستند.
فدراسیون فوتبال برزیل به خاطر طلسم ۲۰ ساله در جام جهانی می‌خواهد سنت شکنی کند.
مهدی الصمیدعی مفتی اهل سنت عراق روز جمعه در بغداد با سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
زاهدان- امام جمعه اهل سنت زاهدان و نماینده رهبری دیدار و گفتگو کردند.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: اهل سنت ایران محب اهل بیت و طرفدار نظام بوده و شهدای فراوانی در این راه تقدیم کرده‌اند، انتقادات آنها نباید به اختلافات مذهبی یا مخالفت با نظام تعبیر شود.
چمن استادیوم فجر که میزبان مسابقات فوتبال زنان ایران در شهر بَم است، پس از سال‌ها انتظار بالأخره تعویض شد.
بر اثر وقوع تیراندازی در مدرسه ای در «سنت لوئیس» واقع در آمریکا، ۳ نفر کشته شدند.
بر اثر وقوع تیراندازی در مدرسه ای در «سنت لوئیس» واقع در آمریکا، ۳ نفر کشته شدند.
یکی از بسیجیان اهل سنت ناحیه سپاه زاهدان که در اغتشاشات زاهدان مجروح شده بود، به خیل شهدا پیوست.
تیم فراری ایتالیا سنت 46 ساله خود در استفاده از راننده ذخیره در فرمول یک را خواهد شکست.
عارف غلامی توانست اولین گل استقلال در فصل جدید را به ثمر برساند و این عاملی برای افزایش انگیزه های او جهت حفظ جایگاهش است.
یک جامعه شناس در توصیه به رئیسی اعلام کرد: به عبدالملکی پست جدید ندهید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ