صدها تظاهرکننده در آفریقای جنوبی با لباس های قرمز در محکومیت افزایش تورم و قطع جریان برق، در یک اعتصاب عمومی، پایتخت آفریقای جنوبی را قبل از حرکت به سمت کاخ ریاست جمهوری بستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد چندده میلیاردی خود را دریافت کرده‌اند، برخی‌های‌شان حواله واردات خودرو با ۸۰میلیارد سود را گرفته‌اند و هنوز می‌نالند! فوتبالیست هم مثل کارگران و معلمان و بازنشستگان اعتصاب و اعتراض می‌کند؛ اولی برای چند میلیارد آپشن و دومی برای حقوق معوقه و یارانه و یک میلیون افزایش حقوق!
مردم شمال سوریه، در اعتراض به اقدامات شبه‌نظامیان وابسته به اشغالگران آمریکایی و چپاول منابع طبیعی مناطق اشغالی توسط آنان، دست به اعتصاب عمومی زدند.
رییس فدراسیون شنا از بازگشت ملی پوشان باتجربه واترپلو به تیم ملی بعد از اعتصاب و اعتراض های اخیر خبر داد.
۴۰ اسیر فلسطینی قصد دارند در اعتراض به شرایط خود و اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی علیه «احمد سعدات» دبیرکل جبهه مردمی آزادی فلسطین دست به اعتصاب غذا زدند.
ده‌ها اسیر فلسطینی اعلام کردند که اعتصاب آنان در زندان های رژیم صهیونیستی وارد سی و سومین روز خود شده و همچنان تداوم خواهد داشت.
یکی از هواداران متعصب مارسی در فرانسه برای اخراج یکی از مدافعان از طرف باشگاه که او را عامل ناکامی‌های تیم محبوبش می‌داند دست به اقدامی عجیب زده است: اعتصاب غذا.
شیخ خضر عدنان از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی برای سی و ششمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود در اعتراض به بازداشت بدون تفهیم اتهام و خودسرانه‌اش از سوی رژیم صهیونیستی، ادامه می دهد.
کارگران شرکت آمریکایی آمازون در انگلیس هم از روز چهارشنبه و در اعتراض به پایین بودن حقوق و دستمزدها دست از کار کشیدند و اعتصاب کردند.
اتحادیه‌های وابسته به شرکت‌های توزیع بنزین و گازوئیل در ایتالیا در اعتراض به آئین‌نامه لغو تخفیف قیمت مواد سوختی توسط دولت و همچنین دستورالعمل کاخ نخست‌وزیری برای شفافیت با هدف جلوگیری از دست‌کاری قیمت‌های سوخت برای ۴۸ ساعت اعتصاب کردند. اعمال مالیات‌های مستقیم و غیرمستقیم بر بنزین و گازوئیل در ایتالیا سبب اعتراض شدید مردم شده است.
هزاران نفر از کارکنان آمبولانس انگلیس و ولز در اعتراض به وضعیت معیشتی خود و بهبود شرایط کاری اعتصاب کردند
کارکنان آمبولانس‌ های انگلیس و ولز امروز از برگزاری اعتصاب سراسری در اعتراض به وضعیت معیشتی خود خبر دادند.
کارکنان فوریت‌های پزشکی انگلیس از اعتصاب خود به دلیل مشکلات حقوقی و دستمزدهای پایین خبر دادند.
در پی درخواست گروه های مقاومت از مردم فلسطین، از صبح امروز اعتصاب سراسری در کرانه باختری در اعتراض به شهادت ۶ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست آغاز شده است.
آتش نشانان انگلیسی در اعتراض به وضعیت درآمدی و معیشتی خود دست به اعتراض خواهند زد.
صد‌ها کامیون دار اسپانیایی با حضور در خیابان‌های مادرید، برای درخواست تغییر مقررات حمل و نقل جاده‌ای و در اعتراض به هزینه بالای زندگی، از مرکز شهر به سوی ساختمان پارلمان راهپیمایی کردند.
صد هزار کارمند دولتی انگلیس در اعتراض به حقوق و دستمزدها و مستمری بازنشستگی و شرایط کاری دست به اعتصاب می زنند.
اتحادیه های کارگری فرانسه اعتصاب سراسری بخش حمل و نقل در پاریس را در اعتراض به افزایش تورم خواستار شدند.
اهالی قدس و کرانه باختری در اعتراض به شهادت عدی التمیمی مجری عملیات شعفاط از سوی نظامیان صهیونیست، از صبح امروز اعتصاب سراسری خود را آغاز کردند.
فرانسوی‌ها در پاریس پایتخت فرانسه و منطقه دونکرک، در اعتراض به بالا بودن هزینه‌های زندگی، افزایش تورم و کمبود سوخت تظاهرات کردند و دست به اعتصاب سراسری زدند.
یکی از شعار‌هایی که روی بنر‌ها نوشته شده بود این است «با اعتصاب در مدارس و محل کار شی جی پینگ، دیکتاتور خائن را برکنار کنیم» و در شعار دیگری نوشته شده بود «ما تست کووید نمی‌دهیم. قرنطینه نمی‌خواهیم. می‌خواهیم آزاد باشیم».
کارمندان بخش حمل و نقل عمومی در آتن در اعتراض به لایحه جدیدی که خصوصی‌ سازی در این بخش را تسهیل می‌کند، دست به اعتصاب ۲۴ ساعته زدند.
صدها اسیر فلسطینی در اعتراض به قوانین وحشیانه زندان های رژیم صهیونیستی، بخش های خود را ترک و در حیاط زندان ها اعتصاب کردند.
کارکنان شبکه حمل و نقل در انگلیس در اعتراض به شرایط دستمزدی خود بار دیگر دست به اعتصاب خواهند زد.
اتحادیه بانک‌ها در لبنان (تشکل غیردولتی) در بیانیه‌ای اعلام کرد: بانک‌ها در اعتراض به "دعاوی مغرضانه برخی سپرده گذاران علیه آنها و صدور احکام خودسرانه و عوام‌گرایانه از سوی مراجع از پیش تعیین شده با اهداف خاص و مشخص " روز دوشنبه دست به اعتصاب زده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ