در راستای تحقق اهداف شعار سال "تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" و با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان امضاء شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان -رئیس مجلس ملی ویتنام گفت: تفاهم‌نامه همکاری‌های پارلمانی میان رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس ملی ویتنام در راستای تقویت این همکاری‌ها به امضا رسید و بین رؤسای مجالس تبادل شد.
سازمان ثبت احوال کشور در امضای تفاهمنامه با بانک ملی جمهوری اسلامی ایران همکاری جهت انجام پروژه‌های مشترک به منظور ایجاد راه‌اندازی یا توسعه کسب و کار‌های مبتنی بر حوزه صلاحیتی طرفین انجام شد.
وزیر دفاع جمهوری بلاروس با وزیر دفاع ایران دیدار و گفتگو کرد و تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت دفاع ایران و بلاروس امضا شد.
تفاهم‌نامه همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و یک بانک به منظور تسهیل ضمانت شرکت‌های دانش‌بنیان در انتشار صکوک نوآوری در بازار سرمایه منعقد شد.
تفاهم‌نامه همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ۲۵ محور صبح امروز به امضای امیر محمدرضا آشتیانی و محمدعلی زلفی‌گل به امضا رسید.
تفاهم‌نامه همکاری وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد کل کشور با حضور وزیر نیرو و رئیس سازمان ثبت اسناد به امضا رسید.
تفاهم‌نامه همکاری متقابل بانک رفاه کارگران و شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران ‌امضاء شد.
با حضور دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث (تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، داروئی و آزمایشگاهی) در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران، تفاهم‌نامه های همکاری متقابل با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه سلامت کشور به امضاء رسید.
بانک آینده و کانون صرافان ایرانیان با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
بانک آینده و سازمان جغرافیای نیروهای مسلح با امضای تفاهم‌نامه‌ای بر تقویت و گسترش همکاری‌های مشترک تأکید کردند.
تفاهم‌نامه همکاری بانک رفاه کارگران و شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران امضاء شد.
بانک ملی ایران با هدف حمایت از کالاهای مورد نیاز ساخت داخل و توسعه صنعت پتروشیمی، آمادگی خود را برای حمایت گسترده از طرح های دانش بنیان ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اعلام کرد.
بانک سپه و وزارت راه و شهرسازی به منظور ارائه تسهیلات بانکی جهت تسریع در اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
در راستای توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی و کمک به جامعه پزشکی کشور، بانک شهر با دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تفاهمنامه همکاری مشترک امضاء کرد.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل بانک صادرات، جمعی از اعضا هیات مدیره و مدیران ارشد دو مجموعه، تفاهم نامه همکاری با موضوع گسترش همکاری های فی ما بین امضا شد.
تفاهم‌نامه بزرگ همکاری مشترک بانک صادرات ایران و گروه خودروسازی سایپا با هدف افزایش تولید محصولات جدید و اشتغال در نشستی با حضور مدیران عامل و مدیران ارشد دو مجموعه بزرگ بانکی و صنعتی کشور امضا شد.
بانک سپه و صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک وابسته به وزارت صمت در راستای گسترش تعاملات دوجانبه و حمایت از صنایع کوچک تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
تفاهمنامه ای که برای همکاری میان وزارت دفاع و مرکز پژوهش‌های مجلس تهیه شده بود به امضای امیر آشتیانی و بابک نگاهداری رسید.
تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت امدادخودروایران و بانک آینده با هدف «ارایه تسهیلات اشتراک طلایی اعتباری به دارندگان کارت طلایی» و با محوریت همکاری مالی و خدمات خودرویی میان دو مجموعه فصل جدیدی در ارایه خدمات خودرویی و بانکی کشور محسوب می‌شود.
تفاهم‌نامه همکاری بین بانک کارآفرین و دانشگاه تهران با هدف «ترویج فرهنگ کارآفرینی» و با محوریت شرکت عصر امین کارآفرین و دانشکده تجارت و مالیه منعقد شد.
مرگ مرد بازنشسته بعد از جنایت خانوادگی
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در مجموع ۲۷۰ نفر در کنکور ۱۴۰۰ متخلف شناخته شده و محکوم شدند. این ۲۷۰ نفر یا دستگاهی همراه خود داشتند، یا گزارش‌های متقن برای تقلب آن‌ها وجود داشت، یا کلید تقلبی آزمون را دریافت کرده بودند. این افراد بین یک تا پنج سال از شرکت در کنکور سراسری محروم شدند و در مجموع پرونده تخلف در کنکور ۱۴۰۰ بسته شد.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه میان بانک شهر و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس جهت تامین منابع مالی مورد نیاز بابت پیشبرد طرح‌های در دست احداث و پروژه‌های پایین دستی این گروه، با حضور دکتر سید محمد مهدی احمدی و دکتر علی عسکری و مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.
تفاهم‌نامه همکاری معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، بانک رفاه کارگران و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با هدف اجرای مصوبه ستاد ملی زن و خانواده با موضوع تسهیل ضمانت وام اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار، امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ