نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: از دستگاه قضا و نهادهای امنیتی می‌خواهم اکنون که خط اعتراض و اغتشاش مشخص شده است، بیش از این در برخورد با آشوبگران مماشات نکنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه گفت: در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی زندان و استفاده از قوه قهریه هم لازم است اما نمی‌توان فقط از این راهکار استفاده کرد.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: پیرامون امر به معروف و نهی از منکر، باید گفت این واجب شرعی هم در حاکمیت و هم از سوی مردم باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.
حجت الاسلام اژه‌ای گفت: هر مدیری باید خود را موظف بداند و روی زیرمجموعه خود نظارت کند.
معاون اول قوه قضائیه: با افرادی که عامدانه حجاب را نادیده می‌گیرند، برخورد قاطع می‌کنیم
ایشان، شایعات افراد مغرض و مریض‌القلب را علیه دستگاه قضا، بسیار بیشتر از واقعیت دانستند اما گفتند: فساد درون قوه را هر قدر هم کم باشد باید ریشه‌کن کنید.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: قوه‌ی قضائیه یکی از ستون‌های اصلی در برپایی نظام اسلامی است معلوم است که اگر در این ستون‌های اصلی اختلالی بوجود بیاید در کل نظام اختلال بوجود خواهد آمد.
در پی اجرای حکم اعدام سه تن از عوامل حمله مسلحانه «خانه اصفهان»، مردم خواستار برخورد جدی قوه قضائیه با مخلان آسایش و امنیت مردم شدند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ما اخیرا نامه ای را در خصوص عدم همکاری بانک ها به دستگاه قضایی نوشتیم تا با عدم همکاری بانک ها برخورد شود.
رئیس قوه قضائیه گفت:مواجهه و برخورد حکیمانه و مدبرانه نیروهای فراجا با مردم در ایجاد آرامش در دل‌ها و افزایش اعتماد و رضایت عمومی نسبت به حاکمیت نقش به سزایی دارد.
وزیر دادگستری گفت: عزم قوه قضائیه برخورد با اموال نامشروع و ارتقای امنیت قضایی است.
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با اغتشاشگران و عوامل اصلی اغتشاش اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است.
وکلای ملت در نشست علنی امروز با اصلاح بخش‌هایی از قانون بیمه‌‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در تلاش برای پایان دادن به انتظار چندین ساله این قشر هستند.برخی نمایندگان انتقاداتی نسبت به تعیین سهم بیمه کارگران ساختمانی در روستاها و شهرها به صورت یکسان مطرح کردند و در نهایت پیشنهاداتی در مورد حداقل دستمزد ماهیانه پرداخت حق بیمه و سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی ارائه شد
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: قوه قضائیه باید با آمران و عاملان اصلی فتنه برخورد و احکامی را متناسب با جرم آنها صادر و اجرا کند.
نمایندگان با تاکید بر اینکه دشمنان علاوه بر شکست از ملت ایران، در عراق، سوریه، فلسطین، لبنان و یمن نیز شکست خورده اند، تاکید کردند: این شکست‌ها در برابر پیروزی‌های ملت بزرگ ایران، دشمنان را عصبانی کرده است.
سخنگوی قوه قضائیه در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت، طلبه جوان آرمان علی وردی، گفت: به برکت خون شهدا چهره واقعی آشوبگران برای مردم آشکار شد.
محمد قبادلو اتهاماتی از جمله قتل عمد، ایراد صدمه عمدی منجر به شکستگی نسبت به سایر شکات، اقدام به قتل عمدی سایر شکات که زنده مانده بودند از طریق برخورد با خودرو، تخریب وسایل نقیله ناجا و افساد فی‌الارض دارد.
خاتمی با اشاره به حوادث یک ماه اخیر گفت: وزیر کشور اعلام کردند اغتشاشات به پایان رسیده است. اغتشاشات فتنه ۷۸، ۸۸، ۹۸، و مسایل مربوط به بنزین و ۱۴۰۱ رخ داده است. این‌ها خواب‌های فراوانی علیه ملت بزرگ ایران دیده بودند، اما این خواب آشفته شد و دشمنان به هیچ یک از اهداف شان نرسیدند. باور کنید دست دیگری پشت انقلاب هست. همان که بار‌ها مقام معظم رهبری گفتند؛ هر زمانی که آتشی علیه انقلاب روشن کردند خدا آن را خاموش کرد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: آنهایی که به یک ملت خیانت کردند و آب به آسیاب دشمنان ریختند تجلی اشداء من الکفار هستند و قوه قضائیه باید طوری با آنها برخورد کند که دیگران نیز هوس اغتشاش نکنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضایی، دستور داد تا در راستای حفظ امنیت و آرامش شهروندان و صیانت از زندگی عادی و روزمره آنها در سراسر کشور و مقابله با عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای ، برخورد بازدارنده طبق قانون صورت گیرد و در تکمیل و رسیدگی به پرونده‌های قضایی آنها هم تسریع شود.
رئیس قوه قضائیه طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضائی در خصوص نحو برخورد با عوامل اغتشاشات اخیر دستوراتی صادر کرد.
سال گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که خبرنگاری که برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون کرونا به مجموعه ورزشی ساعی مراجعه کرده بود با ضرب و شتم حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه و دچار شکستگی شدید در ناحیه دست شد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه سه ماه فرصت دارد گزارش تحقیق و تفحص از فولاد را رسیدگی کند و حتماً باید با متخلفان این پرونده برخورد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ