حجت الاسلام اژه‌ای گفت: هر مدیری باید خود را موظف بداند و روی زیرمجموعه خود نظارت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرگان- فرمانده انتظامی کل کشور گفت:پیام ما به اراذل و اوباش رسیده و طبق قانون اگر بخواهند سرکشی کنند و امنیت مردم را به خطر بیندازند با آن‌ها برخورد قاطع می‌کنیم.
وزیر خارجه الجزایر تاکید کرد که هرگونه مداخله نظامی برای حل بحران نیجر با شکست رو به رو خواهد شد.
در پی تهدید جانی رئیس جمهور سابق نیجر از سوی شورای نظامیان، وزیر امور خارجه آمریکا در مداخله‌ آشکار در امور داخلی این کشور، فرماندهان نظامی را به مجازات تهدید کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت: اتخاذ شیوه‌های صیانتی، پیشگیرانه، ارشادگونه و انذاری برای جلوگیری از هرگونه تخلف و فساد همکاران قضایی، موضوعی مهم و اولویت‌دار است.
رئیس قوه قضائیه گفت: اتخاذ شیوه‌های صیانتی، پیشگیرانه، ارشادگونه و انذاری برای جلوگیری از هرگونه تخلف و فساد همکاران قضایی، موضوعی مهم و اولویت‌دار است.
سخنگوی فولاد می گوید که هیئت مدیره و مدیرعامل در حال بررسی گزینه ها جهت تقویت تیم و اتخاذ بهترین تصمیم برای نیمکت باشگاه هستند.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور، نوشت که هرگونه توافق احتمالی دولت کنونی آمریکا با ایران باید به تایید کنگره برسد.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: در صورت ایجاد ناامنی برای ایران با هرگونه اقدامی در مرزها با پاسخ قاطع و کوبنده فرزندان این ملت در نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی مواجه خواهند شد.
فرزین گفت: در مقابله با فساد جدی هستیم و با هرگونه تخلف و فساد از سوی فعالان بازار ارز اعم از صرافی‌های بانکی و غیر بانکی، واردکنندگان و صادرکنندگان برخورد می‌کنیم.
فرزین گفت: در مقابله با فساد جدی هستیم و با هرگونه تخلف و فساد از سوی فعالان بازار ارز اعم از صرافی‌های بانکی و غیر بانکی، واردکنندگان و صادرکنندگان برخورد می‌کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان نشست خبری مشترک با همتای خود در روسیه گفت: هرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه با هر توجیه را مردود می‌دانیم.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای این ستاد آماده‌تر از هر زمان برای صیانت از کیان ایران اسلامی از مجاهدت و بذل جان دریغ نخواهند کرد و هرگونه تحرّکات و توطئه‌های مذبوحانه دشمنان را تحت
رئیس جمهور بلاروس نسبت به هر گونه تجاوز به خاک این کشور هشدار داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هرگونه رخداد در سطح دریا از ساده‌ترین آن‌ها که تردد در سطح دریا است، رصد و درباره آن تبادل اطلاعات صورت می‌گیرد.
اصل پنجاهم قانون اساسی، سیاست‌های کلی حفاظت محیط‌ زیست ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی، ۴ سند مهم و بالادستی در حوزه محیط زیست هستند که در آنها تاکید شده هر گونه توسعه فرع بر حفظ محیط‌ زیست است، اما این به معنای آن نیست که به بهانه حفاظت از محیط‌زیست اجازه توسعه به صنایع و اقتصاد کشور ندهیم.
دولت قطر در بیانیه‌ای هرگونه ارتباط با فساد در پارلمان اروپا و اتهام رشوه به «ایوا کایلی» معاون رئیس پارلمان اروپا را به شدت تکذیب کرد.
نخست وزیر مجارستان اعلام کرد که هرگونه حمله به خطوط لوله انتقال گاز نورد استریم که گاز روسیه را از طریق ترکیه به اروپا منتقل می‌کند، حمله تروریستی تلقی خواهد شد.
سخنگوی بانک مرکزی گفت:بانک مرکزی بخشنامه‌ای به بانک‌ها مبنی بر افزایش هزینه ارسال پیامک به مشتریان نداشته است.
مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی گفت: صراحتاً اعلام می‌کنیم در این دولت بدون هیچ اغماض و خط قرمزی با هرگونه تخطی از قانون و فساد در هر کجای مجموعه و توسط هر کسی باشد برخورد خواهیم داشت‌.
وزیر امور خارجه کشورمان با غیر قابل قبول دانستن هرگونه تغییر ژئوپلتیک در منطقه، بر ضرورت تلاش برای بازگرداندن آرامش در منطقه تاکید کرد.
یک فعال سیاسی هرگونه ارتباط مالی بین خود و فولاد مبارکه را تکذیب کرد.
گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از محصولات و همچنین خدمات خود را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به نمایش می‌گذارد.
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با ارسال نامه‌ای به وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی، مصوبه کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده واردات ۱۳ قلم کالای اساسی وارداتی و دو قلم کالای تولید داخل به یک درصد را ابلاغ کرد.
بهادری جهرمی گفت: ما با هرگونه دسته‌بندی کردن و طبقه‌بندی کردن مردم برای ارائه خدمات مخالف هستیم و حتما باید در چارچوب قانون همه مردم از خدمات عمومی و شهروندی و از حقوق اساسی خود بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ