نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: قوه قضائیه سه ماه فرصت دارد گزارش تحقیق و تفحص از فولاد را رسیدگی کند و حتماً باید با متخلفان این پرونده برخورد شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در آخرین نشست خبری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت اعیاد ماه مبارک شعبان و پاسداشت روز شهید به ارائه گزارشی از روند تحقق شعار سال در دستگاه قضایی پرداخت و اظهارداشت: امسال همه ظرفیت‌های قوه قضاییه بسیج شد تا با استفاده از توانایی‌های موجود، موانع برسر راه تولید برطرف و در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با کمک فناوری‌های دانش بنیان اقدامات مقتضی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» انجام شود.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: معاونت نظارت مجلس گزارش تحقیق و تفحص هایی را که به دستگاه قضا ارسال شده است، به مجلس ارائه کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع گزارش کمیسیون عمران درخصوص «استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل» به قوه قضائیه موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی درباره تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را جهت رسیدگی به قوه قضائیه ارجاع دادند.
بر اساس این گزارش با توجه به اظهارات نامبرده که باید آزمایش‌های دوره ای را برای ارزیابی وضعیت سلامت خود انجام دهد، مقرر شده پس از ارائه مدارک و مستندات پزشکی معتبر، وی به مرکز درمانی اعزام شود و آزمایشات لازم در خصوص او انجام گیرد
محمد قبادلو اتهاماتی از جمله قتل عمد، ایراد صدمه عمدی منجر به شکستگی نسبت به سایر شکات، اقدام به قتل عمدی سایر شکات که زنده مانده بودند از طریق برخورد با خودرو، تخریب وسایل نقیله ناجا و افساد فی‌الارض دارد.
این گزارش حاکی است، نیروی انتظامی هم جهت کمک به برقراری هرچه زودتر آرامش در اوین به انتظامات زندان کمک کرده است.
رئیس قوه قضاییه درخصوص نحوه رسیدگی به گزارش واصل شده تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه دستوراتی را خطاب به دادستان تهران صادر کرد.
رئیس قوه قضاییه درخصوص نحوه رسیدگی به گزارش واصل شده تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه دستوراتی را خطاب به دادستان تهران صادر کرد.
مرکز رسانه قوه قضائیه نسبت به یک گزارش تلویزیونی واکنش نشان داد و اعلام کرد؛ رئیس دستگاه قضا تا کنون بازدیدی از کارخانه کیان‌تایر نداشته است.
آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه‌ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای درباره گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه اعلام کرد: آن‌چه در فضای رسانه‌ای منتشر شده است نسخه ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضائیه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است. این نسخه گزارش حتی برای نمایندگان مجلس نیز بارگذاری نشده است و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی چگونگی انتشار رسانه‌ای آن هستند.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: هنوز گزارش تحقیق و تفحصی در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده و یا حداقل به هیأت رئیسه مجلس اعلام نشده تا به قوه قضائیه ارسال شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به پیگیری دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس در مورد فولاد مبارکه گفت: آخرین پیگیری‌ها از کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی حاکی از این است که هنوز گزارش تحقیق و تفحصی در مورد فولاد مبارکه تدوین و نهایی نشده و یا حداقل به هیات رئیسه مجلس اعلام نشده تا به قوه قضاییه ارسال شود.
رئیس دستگاه قضا گفت: گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه تاکنون برای قوه قضائیه ارسال نشده است. همه جوانب قضیه دقیق و سریع مورد رسیدگی قرار بگیرد.
محسنی اژه‌ای با اشاره به گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس، گفت: تا شب گذشته که پیگیری می‌کردم، این گزارش هنوز به قوه قضائیه واصل نشده است؛ حال آنکه در رسانه‌ها مطرح شده گزارش مزبور به دستگاه قضایی واصل شده است.
رئیس قوه قضائیه در خصوص گزارش اخیر تحقیق و تفحص مجلس گفت: این گزارش هنوز به قوه قضائیه  واصل نشده است اما دادستان و رئیس دادگستری تهران، به محض وصول به موضوع رسیدگی کنند.
نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: از قوه قضائیه می خواهیم گزارش تکان دهنده تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه را فوراً پیگیری کند چراکه در غیر این صورت افکار مردم مکدر خواهد شد.
سخنگوی هیات تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه گفت: چون گزارش از سوی مجلس به قوه قضاییه ارجاع شده، حتما مجلس پیگیری های خود ر انجام می دهد که پرونده در چه مرحله ای است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ا رجاع گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه اصفهان به قوه قضائیه موافقت کردند.
در روز میلاد با سعادت امام رضا (ع) خط تولید وانت آریسان۲ در شرکت ایران خودرو خراسان به بهره برداری رسید.
گروه خودروسازی سایپا برای اولین بار موفق شد اصلاح ساختار را به صورت واقعی در مجموعه خود پیاده‌سازی کند تا با بازتعریف فعالیت نیروی انسانی و چابک‌سازی برای این مجموعه را محقق کند.
تداوم تنفس هوای قابل قبول در تهران
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ