بر اساس آخرین تغییرات جدول سود بین بانکی، این نرخ به ۲۰.۹۸ درصد رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد همکاری بین مدیران عامل بانک گردشگری و فروشگاه های زنجیره ای رفاه برای خرید کالای قسطی بدون هیچگونه سودی از طریق زی کارت  امضا شد. این قرارداد را محمدرضا فهمی مدیرعامل و حسین رحمتی قائم مقام بانک گردشگری و محمدرضا نمازی مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه امضا کردند.
وزیر خارجه آمریکا مدعی است که توافق آتش‌بس احتمالی بین مسکو و کی‌یف که به نفع روسیه باشد، به صلح پایدار منجر نخواهد شد.
حل ریشه‌ای مشکلات خودرو در دست نمایندگان مجلس و دولتمردان است و آن‌ها می‌توانند با رفع موانع تحریمی و بانکی عوامل افزایش هزینه تولید را از بین ببرند. این مسائل نه تنها به نفع صنعت خودرو بلکه به سود تمام صنایع و اقتصاد کشور است. بنابراین به جای مواضع هیجانی بهتر است درباره سهم ۳۵ درصدی تصمیمات خود در قیمت صنعت خودرو اقدامی موثر کنند. حال باید مردان سیاست درباره سهم خود در گران شدن خودرو صحبت کنند و توضیح دهند چقدر خود را در این رابطه مسوول می‌دانند.
بر اساس مصوبه کارگروه اقتصادی واردات خودرو، سود بازرگانی علی الحساب خودروهای وارداتی بین ۶ تا ۲۱ درصد تعیین شد.
فوتبال باشگاهی ایران برای تامین مخارج خود به جای دریافت حق پخش از صداوسیما، راه جیب مردم را در پیش گرفته است! قیمت بلیت‌ها برای نخستین بار در تاریخ لیگ به میلیون رسید تا از این پس تماشای فوتبال هم مختص قشر پولدار شود
طبق آخرین تغییرات نرخ سود در بازار بین بانکی، این نرخ در سال جاری برای دومین بار به نرخ ۲۱ درصد رسیده است‌.
براساس آخرین تغییرات جدول سود بین بانکی، این نرخ به ۲۰.۹۹ درصد رسیده است.
کارشناس بازار سرمایه به نرخ بهره به عنوان یک متغیر مستقل که اثر مستقیم و غیر مستقیم بر بازار سرمایه دارد اشاره کرد و گفت: تاثیر مستقیم نرخ بهره از طریق بازارهای موازی و تغییر شرایط کسب و کار و اثر مستقیم آن طبق فرمول گوردن به بازار سرمایه تحمیل می‌شود. اگر افراد در شرایطی قرار دارند که انتظارات نسبت به نرخ بهره صعودی و یا نزولی است، اثر نرخ بهره به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر بازار تحمیل شده و این اثر به صورت ورود و خروج نقدینگی به بازار خود را نشان می‌دهد.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز چقدر شد؟، سرمایه این نماد ۲۰۰ درصد افزایش یافت، سهامداران شستا و فارس بخوانند، دلایل ریزش بورس چه بود؟، آخرین سیگنال‌ها برای بورس کدامند؟، سهامداران شتران بخوانند، نرخ سود بین بانکی چقدر شد؟، تصمیم جدید بانک مرکزی برای کارگزاری‌های بورس، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: تلاش بر این است که با رعایت ملاحظات نرخ سود بین بانکی نوسانات زیادی نداشته باشد. این هفته نرخ سود بین بانکی چقدر اعلام شد؟
وزیر کشور با اشاره به اینکه این ناآرامی‌ها از قبل برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: باید جلوی دشمن را برای توسعه توطئه بگیریم چرا که از این اوضاع فقط دشمن سود می‌برد.
صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری به لحاظ پرداخت سود در حوزه صندوق های سرمایه گذاری حوزه بانکی در ردیف 5 صندوق برتر قرار دارد.
امروز مطالبی همچون سقوط آزاد قیمت شیبا | نهنگ‌ها خالی کردند!، قیمت سکه امامی سقوط کرد، تداوم افت نرخ ارز؛ دلار در بازار توافقی به کانال ۲۷ هزار سقوط کرد، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۳۰ مرداد | فردا هم بازار قرمزپوش است؟، توافق شد که نرخ سود بین بانکی کاهش یابد، فولاد شفاف سازی کرد متوقف شد| تعدادی از فساد‌های فولاد مبارکه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نرخ سود بازار بین بانکی در مقایسه با پایان هفته دوم مرداد ماه امسال باز هم کاهشی بود و به نرخ ۲۰.۵۹ درصد رسید.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ سود بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۱۳ مرداد با ۰.۴۹ درصد کاهش نسبت به هفته قبل به ۲۰.۶۴ درصد رسید.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ سود بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۱۳ مرداد با ۰.۴۹ درصد کاهش نسبت به هفته قبل به ۲۰.۶۴ درصد رسید.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، از آغاز ارائه خدمات گردشگری و کمک هزینه سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری خبر داد.
پنجمین روز از عملیات امدادرسانی و آواربرداری نیرو‌های امدادی و مردمی در منطقه سیل زده امامزاده داوود انجام شد. در این روز از عملیات، صحن و محیط داخلی امامزاده داوود توسط نیرو‌های امدادی جهت پاکسازی مورد شست و شو کامل قرار گرفت. اقدامات نیرو‌های آتش نشانی و امدادی جهت آواربرداری و شناسایی احتمالی جسد فوتی‌های سیل در این منطقه کماکان ادامه دارد.
مجید تخت روانچی چهارشنبه گذشته ۵ مرداد، طی ارسال نامه‌ای به رئیس شورای امنیت و دبیرکل ملل متحد به اظهارات جنگ طلبانه و تهدید آمیز سران رژیم صهیونیستی علیه ایران واکنش نشان داد.
مدیر اداره توزیع سود شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: سود ۹۱ درصد سرمایه گذاران صندوق پالایشی یکم از طریق اطلاعات سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) پرداخت شد.
در حال حاضر مشکلی که گریبانگیر خودروسازان است و اجازه نمی‌دهد، محصولات اقتصادی تولید شود، بالا بودن هزینه تولید است، باید تولید در این صنعت اقتصادی و به صرفه شود، که برای انجام این کار خودروسازان باید از سایر هزینه‌های اضافی خود بکاهند و بهره‌وری تولید خودرو را افزایش دهند.
چند باور اشتباه درباره نمک دریا و نمک یددار
کمبود خواب کاهش وزن را مختل کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ