اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده کیلیان همچنان نامشخص است و پاری سن ژرمن از تصمیم اخیر این بازیکن گیج شده است.
تیم ملی والیبال ژاپن به شکل و شمایلی عجیب برای قهرمانی آسیا به ایران می‌آید.
ما در مورد تورم، با دوراهی مواجهیم و نه کلاف سردرگم و پیچیده و گیج کننده. علم اقتصاد مسئله را دهه‌هاست که حل کرده. لازم نیست ما موضوع را بی دلیل پیچیده کنیم. البته عنایت داشته باشید که پیچیده نبودن به معنی سخت و دشوار نبودن نیست. سیاست‌گذار یا مجری دو راه بیش‌تر ندارد: یا تورم ۵۰ درصدی را بپذیرد و با عارضه‌های آن کنار بیاید و یا آن را به طرز محسوسی کاهش دهد.
یک گردشگر بریتانیایی که در مصر تعطیلات خود را سپری می‌کرد، پس از یافتن بقایای مرموز مار مانندی در یک ساحل زیبا، گیج شد.
رسانه‌های آمریکا تصاویری از تازه‌ترین حرکت جنجالی رئیس‌جمهور این کشور در مراسم «روز یادبود» منتشر کردند.
معنی واقعی برخی ایموجی‌ها می‌تواند گیج کننده باشد. از آنجایی که هزاران ایموجی برای انتخاب و استفاده در شبکه‌های اجتماعی وجود دارد، جای تعجب نیست که بعضی اوقات سوء برداشت‌هایی شود و سوءتفاهم‌هایی رخ دهد.
فرانسیس گفت: وضعیت (در دوران دیکتاتوری) واقعاً بسیار گیج کننده و نامشخص بود. سپس این افسانه شکل گرفت که من آن‌ها را برای زندانی کردن تحویل داده ام. برخی از افراد در دولت می‌خواستند «سرم را ببرند» … (اما) در نهایت بی گناهی من ثابت شد.
میخائیل اولیانوف در واکنش به اظهارات اخیر جیک سالیوان درباره ایران گفت: نشانه مثبت این است که گزینه دیپلماتیک، به قضاوت گفته‌های خودش، همچنان روی میز است.
تقویم مایا سیستم پیچیده‌ای است که از تقویم‌های کوچک‌تر تشکیل شده و قرن‌ها پیش در قاره آمریکا ساخته شد، پیش از آن‌که پای کریستوف کلمب به آنجا برسد. از میان مؤلفه‌های این تقویم، دوره‌های ۸۱۹ روزه برای انسان‌شناسان مدرن جزو گیج‌کننده‌ترین موارد بوده است.
کارشناسان مریخ می‌گویند گودال گیل، دریاچه‌ای خشک‌شده است که بین ۳.۵ تا ۳.۸ بیلیون سال قدمت دارد و این اولین بار نیست که کاوشگر کنجکاوی، ساختاری پیدا کرده که دانشمندان را حسابی گیج کرده است.
کارلو آنچلوتی می گوید که انتخاب ترکیب اصلی تیمش برای بازی برابر بارسا در بازی چهارشنبه شب یکی از دشوارترین کارهای ممکن است.
توافق اخیر نشانه‌ای از چرخش عربستان به سمت چین یا جایگزینی آن با آمریکا به عنوان یک شریک استراتژیک نیست بلکه نشان دهنده ظهور چین به‌عنوان یک بازیگر استراتژیک در منطقه‌ای است که از خلاء قدرت ناشی از سیاست عمیقا گیج کننده آمریکا در تحقیر متحدان دیرینه رنج می‌برد سیاستی که از دوره اوباما آغاز شد.
متهم به قتل ۲۲ ساله گفت: وقتی آن نوجوان ۱۴ ساله به علت مصرف مشروب حال طبیعی خود را از دست داد و گیج شد ناگهان چاقویش را بیرون کشید و با آن ضربه‌ای به سرم زد! من هم قصد داشتم چاقو را از دستش خارج کنم که به شدت مقاومت می‌کرد. در همین گیر و دار بود که در یک لحظه تیغه چاقو به گلویش خورد و روی زمین افتاد، اما من قصد کشتن او را نداشتم!
ارزین همچنان پابرجاست، واحه‌ای در نزدیکی مدیترانه، جایی که این سوال مردمش را گیج کرده است که چطور این شهر در برابر زلزله و پس لرزه‌های قدرتمند آن مقاومت کرده است در حالی که بقیه شهر‌ها نابود شدند و بیش از ۴۰ هزار نفر در ترکیه و سوریه جان باختند. در ارزین، به گفته شهردار این شهر، هیچکس کشته نشد و حتی یک ساختمان هم فرو نریخت.
شاهرخ بیانی، مربی هوادار می‌گوید داور دو موقعیت تیم‌شان را به اشتباه آفساید گرفته است.
پیشکسوت و کارشناس ژیمناستیک گفت: ژیمناستیک نابود شده و ما هیچ ورزشکاری در این رشته نداریم. گیج و مبهوت مانده‌ایم که باید برای این رشته چه کرد؟ چه کسی باید پا جلو بگذارد؟
وقتی کشتیِ اولوبرون در دهه ۱۹۸۰ کشف شد کارشناسان گیج شدند. آن‌ها نمی‌دانستند که فلزاتِ موجود در کشتی از کجا آمده است. اما در دهه ۱۹۹۰ بود که برای نخستین‌بار با استفاده از ایزوتوپ‌های قلع توانستند بفهمند که قلعِ موجود در اشیاء باستانی از کجا به دست آمده است.
تنور انتقادات بعد از تصمیم دیشب داور ایرانی، علیرضا فغانی، نسبت به صحنه برخورد توپ با دست خیمنز و در پی آن، قوانین گیج کننده جدید خطای هند، دوباره گرم شد.
کارلوس کی‌روش بار دیگر تیمش را در آستانه جام جهانی با شماره‌های متفاوت از بازی رسمی به زمین فرستاد.
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، از اظهارات تند کریستیانو رونالدو نسبت به خودش گیج و متعجب شده است.
رئیس جمهور آمریکا در حالی از آمادگی برای نامزد شدن خمجدد در انتخابات ریاست جمهوری 2024 سخن گفت که ویدئوی جدیدی از گاف دادن او منتشر شده است.
سه گل به بایرن مونیخ زدم. بعد از بازی گفتند بازیکنان بایرن مونیخ مست بودند که گیج می‌زدند و سه گل خوردند. بکن باوئر به خبرنگار ایرانی گفت ما در مهمانی هم مشروب نمی‌خوریم، قبل بازی جای خود دارد
قدمت قدیمی‌ترین اسباب بازی‌های جهان به هزاران سال پیش باز می‌گردد، اما تعیین این که آیا کودکان عصر باستان با آن بازی می‌کردند یا خیر هم چنان به صورت یک راز باقی مانده است رازی که باستان‌شناسان در تلاش برای کشف آن هستند.
گیج شدن جواد خیابانی گزارشگر بازی لیورپول و اورتون بعد از گل تایید نشده اورتون توسط داوران را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ