عدنان درجال، رئیس فدراسیون فوتبال عراق امروز سه شنبه با همتای خود مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پیکان برای ادامه همکاری با مدافع جوان خود به توافق رسید.
هافبک تیم پیکان تصمیم به ادامه همکاری با این باشگاه گرفته است.
فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان، سند پیوستن این کشور به پیمان مودت و همکاری جنوب شرقی آسیا را امضا کرد.
فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان، سند پیوستن این کشور به پیمان مودت و همکاری جنوب شرقی آسیا را امضا کرد.
چین و هند به عنوان دو عضو پرقدرت پیمان شانگ‌های، اخیرا اعلام کرده اند که در چارچوب همکاری با کشور‌های عضو سازمان، قصد آن دارند که مبادلات پولی و بانکی خود را با ارز‌های ملی و دیگر ارز‌ها به جز دلار انجام دهند، ولی این به مفهوم آن نیست که درصدد حذف دلار از فضای اقصادی خود باشند، که در کوتاه مدت و میان مدت نمی‌تواند امکانپذیر باشد.
مدافع سابق سایپا برای همکاری با باشگاه پیکان به توافق نرسید.
قائم‌‌مقام باشگاه پیکان اعلام کرد گزینه‌ای جز مجتبی حسینی ندارند و منتظر هستند تا این مربی تصمیم خود را برای ادامه همکاری بگیرد.
سومین سلسله نشست هم‌اندیشی در باب ابعاد فرهنگی حضور مهاجران افغانستانی با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و اندیشکده دیاران برگزار شد. موضوع نشست «ابعاد و پیامد‌های حاشیه‌نشینی مهاجران افغانستانی در ایران و راهبرد‌های مواجهه با آن» بود. در ابتدای این نشست، پیمان حقیقت‌طلب، مدیر پژوهش اندیشکده دیاران و دبیر نشست با بیان اینکه بیش از چهار دهه از حضور مهاجران افغانستانی در ایران می‌گذرد، گفت: مهاجران افغانستانی عموما به صورت موج‌های مهاجرتی در پنج و به نظر برخی کارشناسان شش موج مهاجرتی در این چهار دهه اخیر در ایران حضور داشتند.
سرمربی پیکان در دومین جلسه با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد حضور یافت اما هنوز توافق نهایی حاصل نشده است.
شورای فدراسیون روسیه لایحه لغو پیمان همکاری روسیه-اوکراین بر سر استفاده مشترک از دریای آزوف و تنگه «کِرچ» را تصویب کرد.
اسطوره‌های ملوان با پایان فصل این تیم را تحویل مجمع باشگاه دادند و قطع همکاری خود را رسمی کردند.
هافبک جوان پیکان تاکید کرد که ژوزه مورایس در پایان بازی با سپاهان به او پیشنهاد همکاری برای فصل آینده را داده است.
گردهمایی کلوپ ملی پیکان ایران، همزمان با سالروز ۵۶ سالگی پیکان با همکاری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و انجمن وسیله‌های نقلیه تاریخی برگزار می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه چین همکاری سه کشور آمریکا، انگلیس و استرالیا را زمینه ساز اشاعه سلاح هسته ای در دنیا دانست.
رئیس دانشگاه تهران درباره قطع همکاری این دانشگاه با برخی از اساتید گفت: برخی از اساتید به تعهدات علمی خود عمل نمی‌کنند و این احتمال وجود دارد که در دوره پیمانی باشند و قراردادشان به دلیل اعلام گروه یا دانشکده تمدید نشود. ضمن آنکه موضوع «عدم تمدید قرارداد» همواره در دانشگاه وجود داشته و این موضوع یک شائبه سیاسی نیست.
علیرضا پیمان پاک گفت: بحث کوتاژ ارزی را با همکاری بانک مرکزی با هدف رفع تعهدات ارزی صادرکنندگان دنبال می کنیم تا ارز صادرکنندگان به کشور بازگردد و با قیمت نزدیک به بازار واقعی به فروش برسد.
در بیانیه مشترک رییس‌جمهور چین و سران شورای همکاری خلیج فارس آمده‌است:  رهبران بر ضرورت حمایت از پیمان عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای و جلوگیری از اشاعه سلاح‌های کشتار جمعی در منطقه خلیج [فارس]و تضمین ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران با هدف حفظ امنیت و ثبات منطقه‌ای و بین‌المللی و بر ضرورت همکاری ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کردند.
وزیر امور خارجه چین، تقویت همکاری میان کشورهای عضو پیمان های منطقه ای را موجب حفظ ثبات در جهان دانست.
رئیسی با بیان اینکه امروز دشمنی‌های نظام سلطه و در رأس آنها آمریکا علیه ملت ایران بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: خشم و عناد آمریکایی‌ها از پیشرفت‌های ملت ایران همواره در چهار دهه گذشته استمرار داشته و ناکام شده ولی آمریکایی‌ها از شکست‌های خود درس نمی‌گیرند.
هوادار تهران با همکاری دو مدافع آخر خود دروازه پیکان را باز کرد.
در پی درگیری مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان، نخست‌وزیر ارمنستان قرار است به منظور اجرای «پیمان دوستی، همکاری و کمک دوجانبه» از روسیه درخواست کمک کند.
طبق مفاد بیانیه، تقصیر ایران صرفاً عدم همکاری برای احیای برجامی نخواهد بود، بلکه ایران متهم به نقض پیمان ان. پی. تی و خدشه در رژیم عدم اشاعه - که مصداقی از تهدید علیه صلح و امنیت جهانی است - خواهد شد
طبق مفاد بیانیه، تقصیر ایران صرفاً عدم همکاری برای احیای برجامی نخواهد بود، بلکه ایران متهم به نقض پیمان ان. پی. تی و خدشه در رژیم عدم اشاعه - که مصداقی از تهدید علیه صلح و امنیت جهانی است - خواهد شد
وضعیت همکاری دو باشگاه پیکان و میلانو در هاله ای از ابهام قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ