مدیر تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه از پایان همکاری با محسن بیاتی‌نیا خبر داد که در آستانه شروع بازی‌های لیگ دسته اول جایگزین مهدی پاشازاده شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سایت گل خبر داد توافق فدراسیون فوتبال ایتالیا با لوچانو اسپالتی قطعی شده و او به زودی به عنوان جانشین روبرتو مانچینی هدایت تیم ملی این کشور را به عهده می‌گیرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تایید کرد که این باشگاه در مراحل پایانی جذب یک مهاجم جدید قرار دارد.
سرمربی استقلال اعلام کرد که تکلیف نهایی دروازه این تیم برای فصل جدید به زودی مشخص می شود.
تاتا مارتینو، سرمربی جدید اینترمیامی، که به زودی با لئو مسی در این تیم کار خواهد کرد رابطه طولانی و پر فراز و نشیبی با این سوپراستار آرژانتینی داشته است.
قائم‌مقام باشگاه پیکان اعلام کرد که قصد سرمربیگری در این تیم ندارد و به زودی سرمربی جدید مشخص خواهد شد.
سرمربی جدید استقلال به زودی لیست بازیکنانی را که به آن‌ها برای فصل آینده نیاز ندارد به باشگاه ارائه خواهد کرد.
آنگه پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی سلتیک، با باشگاه تاتنهام به توافق رسید و به زودی رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی خواهد شد.
عضو پیشین هیأت مدیره استقلال گفت: مدیران جدید که به زودی مشخص می‌شوند باید هر چه زودتر تکلیف سرمربی آینده را مشخص کنند.
فدراسیون فوتبال ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که سرمربی جدید تیم ملی به زودی اعلام می شود.
ریاست فدراسیون فوتبال می‌گوید به زودی سرمربی تیم ملی فوتبال معرفی می‌شود.
به زودی یک مربی ایرانی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده می گیرد.
گزارش‌ها حاکی است روبرتو مارتینز، سرمربی سابق بلژیک، با فدراسیون فوتبال پرتغال به توافق رسیده و به زودی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور منصوب می‌شود.
فدراسیون فوتبال قطر اعلام کرد که به زودی سرمربی جدید خود را انتخاب خواهد کرد. از کی روش و مارتینس به عنوان دو گزینه نهایی برای جایگزین فلیکس یاد می‌شود.
مسئولان تراکتور به زودی یک سرمربی خارجی که چندان برای فوتبالدوستان ایران آشنا نیست را به عنوان مسئول کادرفنی معرفی می‌کنند.
تبریز- سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور با تاکید بر اینکه هواداران به شایعات توجه نکنند، گفت: به زودی سرمربی جدید تراکتور انتخاب و معرفی خواهد شد.
تبریز- هیات مدیره باشگاه تراکتور با استعفای قربان بردیف سرمربی این تیم موافقت کرده و اعلام داشتند که سرمربی جدید تراکتور به زودی معرفی می شود.
بعد از هو شدن رالف هاسن‌هوتل، سرمربی ساوتهمپتون، در دیدار مقابل نیوکسل او به زودی اخراج خواهد شد تا قربانی جدید لیگ برتر انگلیس باشد.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند با منصوب شدن اونای امری به عنوان سرمربی جدید استون‌ویلا، کیکه ستین به زودی به عنوان جانشین او سرمربی ویارئال خواهد شد.
به نظر می رسد که خورخه سمپائولی به زودی به عنوان سرمربی جدید سویا انتخاب خواهد شد.
با توجه به اعلام رضایت یحیی گل محمدی برای جدایی شرزود تمیروف، با نظر سرمربی سرخپوشان این تیم به زودی مذاکره با یک گزینه دیگر را در دستور کار قرار خواهد داد.
سرمربی صنعت نفت اعلام کرد که این تیم با دو بازیکن خارجی به توافق رسیده و آنها به زودی راهی آبادان می شوند.
رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در ۵ استان کشور
همه در انتظار رزرو بلیت نوری به مقصد تهران هستند تا این سرمربی به زودی کار خود را به عنوان سرمربی جدید استقلال آغاز کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ