صحبتهای محمد مهدی نبی نائب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برنامه های قلعه نویی در آستانه همکاری اش با تیم ملی ایران
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور امیر قلعه نویی در دیدار پیشکسوتان و هنرمندان
مراسم قرعه کشی لیگ برتر (1402/03)
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران دوباره به عادل فردوسی‌پور کنایه زده است.
بنابر گزارش رسانه های محلی، طالبان نیروهای زیادی از قول اردوی الفاروق هرات با تجهیزات پیشرفته نظامی جا مانده از ارتش آمریکا به مرز اسلام قلعه ارسال کرده است. منبع: ندای بلوچ
شاگردان ژاوی هرناندس با پیروزی در خانه رقیب همشهری، با یک تیر دو نشان زدند و ضمن فتح دربی کاتالونیا، پس از چهار سال دوباره بر قله فوتبال اسپانیا ایستادند.
این حادثه زمانی رخ داد که به دنبال وزش باد شدید، قلعه که به زمین متصل نبود، ناگهان به هوا برخاست و دختری که داخل آن مشغول بازی بود را با خود برد و با سیم‌های برق شهری نیز برخورد کرد.
کاربری‌اش باعث شده تا عجیب و باورنکردنی باشد. اینجا قدیمی‌ترین صندوق امانات تاریخی جهان است. تمام اتاق‌هایی که در فیلم می‌بینید جایی برای نگهداری اشیاء قیمیتی یا غلات و آذوقه بوده‌است. کسی این‌جا زندگی نمی‌کرده و قلعه با سربازان زیادی که داشته به شدت محافظت می‌شده است. تعداد اطاق‌ها و حجره‌ها به ۴۶۸ تا می‌رسد و این نشان می‌دهد چه تجارت عظیمی در منطقه جریان داشته‌است.
گزارشی ویدیویی از روز متفاوت مردان قلعه‌نویی در کنار کودکان دو مرکز خیریه
تیم‌های ملی فوتبال ایران و کنیا در ورزشگاه آزادی تهران مقابل دیدگان هواداران زن و مرد دیداری دوستانه برابر هم برگزار کردند. این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع ایران به پایان رسید. این دومین دیدار تدارکاتی ایران با سرمربی‌گیری امیر قلعه نویی است.
حضور قلعه نویی در مراسم درگذشت نایب روئین دل
اقدام عجیب شهرداری قلعه حسنخان تهران در برخورد با دستفروشان در آستانه سال نو با پاشیدن آب بر روی بساط دستفروشان و رهگذران با واکنش مردم در فضای مجازی روبرو شده است.
خداداد عزیزی: هر بازیکنی نمی‌تواند با قلعه نویی کار کند برود به خانه‌اش!
امیر قلعه‌نویی که سال ۲۰۰۷ از تیم ملی برکنار شد، برای سال‌ها مدعی بود حقش خورده شده است و حالا پس از ۱۶ سال و عبور از چندین گزینه خارجی، دوباره سکان‌دار تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شده است.
ارگ دمشق از آثار تاریخی عصر ایوبیان در جریان حمله هوایی اسرائیل آسیب دید.
در آزمایشی یک قطعه سنگ در مقابل عدسی بزرگی قرار گرفت. این عدسی، اشعه خورشید را در یک نقطه روی سنگ جمع کرد و باعث ذوب شدن آن شد.
باشگاه گل‌گهر با انتشار تصاویر و ویدیویی اختصاصی، مدعی است که ساپینتو با کوبیدن به سینه الهویی، دستیار قلعه‌نویی را هل می‌دهد.
اعتراضات شدید قلعه نویی پس از پایان دیدار با استقلال به داور مسابقه و درگیری او را ببینید.
شبکه خبری ABC در گزارشی نگاهی به زندگی ملکه الیزابت دوم به عنوان طولانی‌ترین پادشاه تاریخ بریتانیا دارد. الیزابت آلکساندرا مری وینزور روز ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ در محله می‌فر لندن در ۲۱ آوریل ۱۹۲۶ متولد شد. او اولین فرزند شاهزاده آلبرت، دومین پسر جرج پنجم و لیدی الیزابت بوئز-لیون بود. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، پسر بزرگ او با عنوان چارلز سوم، پادشاه جدید بریتانیا است. کاخ باکینگهام اعلام کرد که الیزابت دوم بعدازظهر پنجشنبه هشتم سپتامبر ۲۰۲۲ در آرامش در قلعه بلمورال در اسکاتلند چشم از جهان فروبست.
اعلامیه فوت الیزابت دوم، ملکه انگلیس ساعاتی پس از درگذشت وی روی دیوار کاخ باکینگهام نصب شد. الیزابت دوم، ملکه انگلیس روز پنجشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه انگلیس روز سه‌شنبه در قلعه بالمورال در اسکاتلند نخست‌وزیر جدید این کشور را منصوب کرده بود.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با استفاده از اسکوربوردی که در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان وجود دارد ابعاد جدیدی به تمرینات آماده‌سازی تیمش بخشیده است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارسنجان گفت: لانه مربوط به مورچه‌گان که در محدوده بستر دریاچه احداث شده بود دارای مشخصات فنی و منحصر بفردی بود که شکل ساخت آن بصورت قلعه و با رعایت نکات ویژه و خاص آنهم هم متمایز از بقیه لانه مورچه‌ها است.
امیر قلعه‌نویی و اعضای تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) در محل اقامت‌شان در اردوی ترکیه به عزاداری پرداختند.
در پی سیلاب روز دوشنبه در منطقه چشمه خاتون شهرستان ایذه استان خوزستان، یک کودک سه ساله در روستای قلعه سرد مفقود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ