با توجه به آمار رسمی که بیش از هزار کودک در اوکراین قربانی تهاجم روسیه شده‌اند، یک سازمان غیردولتی اقدام در حال تولید جلیقه‌های ضد گلوله و کلاه‌های محافظ است تا دیگر جان کودکان از دست نرود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در یک کارخانه مواد غذایی ضبط شده است، برایند صید ماهی تن و تولید کنسرو تن ماهی را از نمای نزدیک به تصویر می کشد.
این ویدئو که در یک کارخانه مواد غذایی ضبط شده است، برایند صید ماهی تن و تولید کنسرو تن ماهی را از نمای نزدیک به تصویر می کشد.
این ویدئو که در یک کارخانه بالگردسازی در آمریکا ضبط شده است، فرایند هیجان انگیز تولید هلی کوپتر را نشان می‌دهد.
در ویدئو زیر ، کارخانه تولید ماشین اصلاح را مشاهده می نمایید .
ویدئویی از خط تولید اسکناس در کارخانه پول آمریکا و چاپ ۱ ، ۵ ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری را مشاهده کنید.
نسل جدید بی‌ام‌و سری 5 (G60)، از جمله بی‌ام‌و i5 تمام الکتریکی جدید، شروع رسمی تولید خود را در کارخانه گروه بی‌ام‌و دینگولفینگ جشن گرفت.
ژاپنی‌ها ابزاری تولید کردند که جای منگنه استفاده می‌شود با این تفاوت که دیگر سوزن منگنه ندارد و نیازی به استفاده از فلز نیست!
در کشور کوبا یک شرکت اقدام به تولید دوچرخه‌هایی از چوب بامبو و سازگار با محیط زیست کرده است.
تولید بستنی در ژاپن را ببینید. کرونا مصرف بستنی در جهان را کاهش داد.
در خودروی ژیان که تولید و استفاده از آن به چیزی حدود ۶۰ سال می‌گذرد، سیستم خنک کننده دیجیتال دو کانال به کار رفته است. منبع: خبرفوری
ویدئویی از یک درخت عجیب را که پشه تولید می‌کند ببینید.
ساعتی قبل؛ آتش سوزی در شرکت تولید پلاستیک در شهرک صنعتی شهرستان شوش استان خوزستان را ببینید.
(ویدئو) کارخانه تولید سوسیس در کُره
پرنده مرغ زنگوله ای سفید نر به طور معمول با تولید صدایی در محدوده 116 دسی‌بل ارتباط برقرار می کند، اما قادر است برای جذب جفت احتمالی خود با شدت صوتی 125 دسی‌بل نیز آواز بخواند.
۲۷ سال پیش کارخانه بنز، خودرو اف۲۰۰ را طوری طراحی کرده بود که در آن به جای آینه جانبی، دوربین‌های جانبی مورد استفاده قرار می‌گرفت.
تولید یک کلاه ایمنی ۱۴ روز طول می‌کشد و با وجود استفاده از تجهیزات و ماشین آلات مختلف، بیشتر کار دستی است.
کارخانه تولید لوازم برقی و فلزی در جاده قدیم قوچان مشهد صبح امروز، سه شنبه گرفتار آتش سوزی گسترده شد و عملیات آتش نشانان برای مهار آتش‌سوزی مهیب انبار این کارخانه ادامه دارد.
یک شرکت استرالیایی که متخصص گوشت‌های آزمایشگاهی است، روز سه شنبه اعلام کرد که یک کوفته بزرگ از ماموت، حیوانی که هزاران سال است منقرض شده است، تولید کرده است.
مهندسین آلمانی توانستند هنر طراحی را در ماشین‌های خود پیاده کنند. همراه ما باشید تا وانت تولیدی بنز را معرفی کنیم. منبع: خبرفوری
نحوه تولید اکسیژن توسط یک برگ در زیر میکروسکوپ را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
کارشناسان می‌گویند، دقیقاً مشخص نیست که نور موجود در این فیلم چگونه ایجاد شده است، اما هیچ سنگی نمی‌تواند بار الکتریکی را در خود نگه دارد.
مشاور مقام معظم رهبری در سومین مجمع گفتگوی تهران گفت: در زمانی که وزیر خارجه بودم نمایندگان برخی کشور‌های عربی به ما می‌گفتند که وقتی توانایی دارید چرا بمب تولید نمی‌کنید؟ ما از لحاظ اعتقادی تولید بمب را حرام می‌دانیم و صلاح نمی‌دانیم.
یک شرکت هندی اقدام به طراحی و تولید یک خودروی شاسی بلند با ظاهری عجیب کرده است.
لحظه دستگیری سازندگان مواد منفجره و کشف کارگاه تولید نارنجک دستی، کوکتل مولوتف و... در پوشش پایگاه بسیج در استان قم را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ