مشاور مقام معظم رهبری در سومین مجمع گفتگوی تهران گفت: در زمانی که وزیر خارجه بودم نمایندگان برخی کشور‌های عربی به ما می‌گفتند که وقتی توانایی دارید چرا بمب تولید نمی‌کنید؟ ما از لحاظ اعتقادی تولید بمب را حرام می‌دانیم و صلاح نمی‌دانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
توکل 50 ساله که در روستای شیرین کشور آذربایجان زندگی می کند، به واسطه آشپزی در طبیعت حیرت آور محل زندگی اش به شهرت رسیده است. او به تازگی ویدئویی از بریانی یک بز کامل 17 کیلوگرمی در تنور منتشر کرده است.
یک موتورسوار پس از تصادف شدیدی که با اتومبیل داشت و به زیر چرخ‌های تریلی افتاد در کمال ناباوری زنده از زیر تریلی خارج شد. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
تیر و کمان، روش جالبی که ماهیگیر در رودخانه تنسی برای صید ماهی استفاده می‌کند. منبع: خبرآنلاین
شهردار منطقه ۲۲ تهران از مهار کامل آتش سوزی در بوستان جنگلی چیتگر خبر داد و گفت که عوامل امدادی آتش‌نشانی و نیرو‌های شهرداری همچنان در محل آتش سوزی حضور دارند.
پس از هفت سال قطع کامل روابط دیپلماتیک، در نهایت، شامگاه سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، در‌های سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض، پایتخت عربستان سعودی بازگشایی شد.
بنیامین نتانیاهو در پنجاه و ششمین سالگرد اشغال کامل شهر قدس جلسه کابینه را در تونلی در زیر مسجد الاقصی برگزار کرد.
"کمال قلیجداراوغلو" نامزد ریاست جمهوری ترکیه و رقیب اصلی "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور فعلی آن کشور در ویدئویی که برای جوانان ترکیه تهیه کرده توجه بی سابقه‌ای را به خود جلب کرد.
انتشار بخشی از صحبت‌های مازیار لرستانی درباره ازدواج و تبریک پدرش در روز مرد به او قبل از فوتش در حاشیه حضورش در یک برنامه اینترنتی با اجرای کمال تبریزی، کارگردان معروف در فضای مجازی فراگیر شده است.
خاطرات خنده‌دار مازیار لرستانی از حضورش در مجلس زنانه تا ورود به توالت مردانه در گفتگو با کمال تبریزی در تاک شو «طناز» را ببینید و بشنوید.
تبار کمال قلیچ دار اوغلو رهبر حزب جمهوری خلق ترکیه مهمترین حزب مخالف ترکیه ایرانی است.
در بازی تیم ملی اردن و تاجیکستان در رقابت‌های جوانان آسیا، بکر کمال کلبونی، مهاجم اردنی در ثانیه ۵ کارت قرمز گرفت. این یکی از سریع‌ترین اخراج‌های تاریخ فوتبال است.
در کمال تعجب در این ویدئو می‌بینیم که گورکن عسل خوار به سرعت وارد مبارزه با سه پلنگ می‌شود و اجازه نزدیک شدن نمی‌دهد.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش گفت: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت با وزارت ارتباطات است. ما می‌خواهیم عکسی ارسال یا دریافت نشود نمی‌خواهیم به طور کامل اینترنت قطع شود.
کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: اخیرا رئیس‌جمهور محترم چین از منطقه دیدار کردند. ما از این دیدار‌ها که در راستای طرح جاده و کمربند و سرمایه‌گذاری بیشتری در این منطقه انجام بگیرد استقبال می‌کنیم. /خطایی که رخ داد ورود به مسائل سیاسی بود، ولی این خطا به مثابه این بود که ما هم درباره تایوان که جزو خاک آن‌ها است اظهارنظری کنیم که برای چین موجب خرسندی نشود. / امیدواریم چنین خطا‌هایی دیگر رخ ندهد و جبران شود.
کوپر تورسون یکی از دانش‌آموزان کلاس هشتم ایلینوی با پرتاب فوق‌العاده و از راه دور پیروزی تیمش را در کمال ناباوری رقم زد.
رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی تصویری با بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از تلاش آن‌ها در بازی با ولز در جریان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قدردانی کرد.
فیلم کامل حادثه تروریستی شاهچراغ شیرازکه غروب چهارشنبه 4آبان اتفاق افتاد را از دوربین مدار بسته حرم مظهر احمدبن موسی ببینید.
فعالان شبکه‌های اجتماعی تصویری را منتشر کرده اند که نشان می‌دهد کمال کریمی یک عضو ارشد گروهگ تروریستی موسوم به حزب دموکرات کردستان ایران در حال مصاحبه است که چند انفجار پی در پی رخ می‌دهد. این فعالان شبکه‌های اجتماعی مدعی شده اند این انفجار‌ها مربوط به اصابت موشک‌های سپاه پاسداران ایران به مقر گروهک تروریستی است.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری ۴ نفر از اعضای باند سارقان منزل با ۹ فقره سرقت در شیراز خبر داد.
فیلم کامل مبارزه واحد الله نژند مبارز افغانی MMA با ویکتور ماکارنکو حریف بلاروسی در چارچوب مسابقات هنر‌های رزمی ترکیبی سازمان روسی بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. واحد الله نژند مبارز حرفه‌ای رشته MMA در هشتمین مسابقه خود در این رشته در یک نبرد خونین مقابل ویکتور ماکارنکو فایتر بلاروسی با یک ضربه به سرش ناک اوت شد. واحد نژند، فایتر سبک وزن رشته هنر‌های رزمی ترکیبی MMA این فایت را در روسیه برگزار کرد.
کمیل قاسمی پس از ۱۰ سال مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن را دریافت کرد.
خطوط راه آهن آلمان به طور کامل هیدروژنی می‌شود‌.
به تصاویری که توسط یک دوربین مداربسته در تهران از سرقت سریع یک زن ضبط شده است نگاه کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ