نسل جدید بی‌ام‌و سری 5 (G60)، از جمله بی‌ام‌و i5 تمام الکتریکی جدید، شروع رسمی تولید خود را در کارخانه گروه بی‌ام‌و دینگولفینگ جشن گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدئویی از خط تولید اسکناس در کارخانه پول آمریکا و چاپ ۱ ، ۵ ، ۱۰ ، ۲۰ ، ۵۰ و ۱۰۰ دلاری را مشاهده کنید.
وزیر فرهنگ گفت: به دستگاه‌های تابعه وزارت ارشاد دستور دادیم بصورت جدی مسئله حجاب را پیگیری و اجرا کنند.
این جوانی که در این فیلم خط و نشان برای دولتمردان ما میکشه از تبار طالبانه، مثل اون گُنده بک ۲۲۰ لیتری که وزیر امور خارجه ما با آغوش باز به استقبالش میره که گویی عزیزترین کَسَش را دیده، از سران طالبانه!
فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا هنوز به دنبال سلطه و هژمونی خودش است، ولی دوران تهدید برای کشور‌هایی مثل آمریکا گذشته است. سفر ناو گروه ارتش هم نشان داد که کشور‌ها خیلی به حرف آمریکایی‌ها گوش نمی‌کنند. ما در هر کجای جهان که لازم باشد حضور پیدا میکنیم و با تمام قدرت از منافع خودمان دفاع خواهیم کرد.
معصومه ابتکار گفت: قبل از جریانات اخیر من همیشه می‌گفتم خط قرمز من گشت ارشاد است و می‌گفتم این کار را نکنید، این سخت‌گیری‌ها را انجام دهید، این سخت‌گیری‌ها نه‌تن‌ها نتیجه نمی‌دهد بلکه نتیجه برعکس دارد، روح و روان جوانان را آزار می‌دهد، آن‌ها را اذیت می‌کند و نتیجه مطلوبی که ما می‌خواهیم ازقبیل جامعه سالم، با نشاط و امیدوار را ندارد.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین، روز دوشنبه (۷ فروردین) در دیدار از مواضع ارتش در خط مقدم زاپوریژیا جوایزی را به سربازان و مقامات پلیس اهدا کرد. سفر زلنسکی به منطقه و محل استقرار بزرگترین نیروگاه هسته‌ای اروپا در کنار رافائل گروسی، رئیس آژانس انرژی اتمی سازمان ملل انجام شد.
الهام علی‌اف می‌گوید که ارمنستان طبق شرایط ما اقدامات تحدید حدود مرز‌ها را انجام دهند.
نمونه آزمایشی جت آموزشی یاسین با حضور وزیر دفاع رونمایی و خط تولید آن افتتاح شد.
فیلمی جالب و دیده نشده در سال ۷۲ از افتتاح خط تولید پراید و رانندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی با این خودرو را ببینید.
رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم افتتاح خط متروی کاغیت‌خانه-فرودگاه استانبول گفت که با تکمیل طرح‌های در حال اجرا، شبکه ریلی استانبول به بیش از ۳۸۰ کیلومتر افزایش می‌یابد.
چهار مهندس ایرانی که برای ارزیابی فنی خط آهن خواف- هرات وارد استان هرات شده و در مسیر بازگشت در میان برف گیر افتاده بودند با یک فروند بالگرد وزارت دفاع طالبان نجات داده شدند.
ده‌ها هزار زندانی خشونت طلب برای مبارزه در خط مقدم اوکراین آزاد شده اند و پس از بازگشت از جنگ از رئیس جمهور روسیه مدال شجاعت دریافت می‌کنند.
نام بردلی به افتخار ژنرال عمر بردلی که در جنگ جهانی دوم حضور داشت، انتخاب شده است. این خودرو زرهی در سال ۱۹۸۱ خدمت در ارتش آمریکا را آغاز کرده و تا به امروز در خط تولید قرار داشته است.
وقتی حاج قاسم با موتور و روی پوشیده هنگام عملیات آزادسازی بین نیروهای مقاومت دیده شد!
سال نو میلادی در خط مقدم جنگ اوکراین به یاد قربانیان و عزم سربازان اوکراین برای پیروزی در جنگ آغاز شد.
رئیس جمهور اوکراین با نیرو‌های اوکراینی در خط مقدم جنگ در شهر باهموت در شرق اوکراین، جایی که برخی از شدیدترین درگیری‌ها در هفته‌های اخیر در آنجا رخ داده است، دیدار کرد.
سربازان ارتش اوکراین در خط مقدم جنگ با روسیه از هات داگ به عنوان یک غذای خوشمزه یاد می‌کنند.
نیرو‌های مسلح اوکراین برای نابودی سربازان روس در خط مقدم جنگ از پهپاد‌ها استفاده می‌کنند.
روستاییان اوکراینی که در نزدیکی خط مقدم زندگی می‌کنند، زمستان سختی را پیش رو دارند. در حالی که روسیه زیرساخت‌های انرژی اوکراین را هدف قرار داده اوکراینی‌ها در حال یافتن راه‌هایی برای مقابله هستند.
این خوش‌آمدگویی به تیم ملی کشورمان به زبان فارسی و به عنوان تیم سوم در این کلیپ نمایش داده شده است.
گارد ساحلی آمریکا از وقوع انفجار در یکی از خطوط لوله انتقال گاز در ایالت لوئیزیانا در جنوب آمریکا خبر داد.
سرنشین خودرو آزرا پس از اینکه متوجه شد چند خودرو در تلاش هستند تا با یکدیگر مقابل او کورس بگذارند، تصمیم گرفت از توان خودروی خود استفاده کند و همه را پشت سر بگذارد.
سه زن اوکراینی که در خط مقدم جنگ با ارتش روسیه در شرق کشورشان حضور دارند می ترسند که در میدان نبرد رها شوند، مرده یا مجروح. ربوده شدن توسط نیروهای روسی ترس دیگر آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ