رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از سازمان هواپیمایی خواست هرگونه تخلف گرانفروشی یا عدم عرضه بلیت‌های هواپیمایی را با اولویت به سازمان تعزیرات معرفی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 4-0 تیمش بر لستر درباره عملکرد چند نفر از بازیکنانش به خصوص داروین نونیز و الکسیس مک‌آلیستر توضیحاتی داد.
طبق ادعای مارکا، کارلو آنچلوتی هنوز با برزیل قرارداد رسمی امضا نکرده و توافق صورت گرفته صرفا شفاهی بوده است. او برای مدیران برزیلی روشن کرده که فعلا فقط روی رئال تمرکز دارد.
سرمربی پرسپولیس به مهاجم تیمش ۲۴ ساعت فرصت داد تا تکلیف تمدید قرارداد با تیم را مشخص کند.
ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم گفت پی‌اس‌جی به هیچ وجه نمی‌خواهد کیلیان امباپه را مجانی از دست بدهد.
مربیان خارجی پرسپولیس در اعلام نظری مشترک حاضر به تمدید قرارداد مالی خود به ریال نیستند.
طبق اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، دستورالعمل مصوب نقل ‌و انتقالات هیچ گونه تغییری پیدا نمی‌کند.
معاون سیاسی فرماندار ویژه ری گفت: اگر دست فروشان به تذکرات ما گوش دادند و دیگر در این نقاط حساس و پر تردد شهر سد معبر نکردند و به خیابان‌های فرعی اطراف به کسب و کار خود پرداختند از آن‌ها تشکر بعمل آمده و نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام خواهیم کرد و آین آمادگی را داریم که در میدان‌های تره بار غرفه‌هایی را تحویل دهیم تا به کسب و کار خود بپردازند.
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اگر اراذل و اوباش برنامه دارند و می‌خواهند خودشان را به رخ بکشند مطمئن باشند با شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.
شرکت های هواپیمایی و آژانس های مسافرتی امسال هم با افزایش حداکثری بلیت های هواپیمایی گوش مسافران نوروزی را که دو هفته فرصت گردش دارند، می بُرند تا بتوانند جبران روزهای کم رونق‌شان را کنند.
در حالی که عده ای می کوشیدند کل ماجرا را مساله ای ناچیز قلمداد کنند و با گفتار درمانی و تیتر درمانی از کنار آن بگذرند، تاکید رهبر انقلاب بر این که این جنایت باعث ناامنی و رعب در جامعه شده و این ها چیزهای کوچکی نیستند، نشان می دهد که وقت کوچک شمردن جنایت نیست و باید با جدی گرفتن هر چه بیشتر موضوع، به دنبال حل مساله بود و نه پاک کردن صورت مساله.
ارشیا مصدقی معتقد است بودجه فدراسیون دوومیدانی کفاف ورزشکاران این رشته را نمی‌دهد و نمی‌توانند در مسابقات رسمی مدال‌آوری کنند.
رضا عنایتی، سرمربی نفت مسجدسلیمان، به تهدید لیدرهای این تیم پس از شکست برابر استقلال وا‌کنش نشان داد.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت:، به مالکان ساختمان های ناایمن و بحرانی اولتیماتوم داده شد که هرچه زودتر نسبت به ایمن سازی اقدام کنند.
علی رغم اینکه رئیس مجلس باز هم تاکید کرد که باید ابتدا برنامه هفتم توسعه و سپس بودجه در مجلس بررسی شود، اما اظهارات دولتمردان نشان می دهد برنامه هنوز آماده نشده است.
سرمربی استقلال همچنان از اتفاقات دربی ناراحت است و نتوانسته این اتفاقات را فراموش کند.
استاد دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر با صدور بیانیه‌ای نسبت به استمرار تجمعات دانشجویی و همراهی برخی دانشجویان با رسانه‌های معاند واکنش نشان داد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام اعتماد و حمایت مجدد خود از ادامه فعالیت گل‌محمدی به او گفتند که اگر می‌خواهد به فعالیت خود در شبکه‌های اجتماعی به شیوه فعلی ادامه دهد، به مدیریت باشگاه اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
با اظهارات نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسد محل برگزاری سوپر جام تغییر نکند.
رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی عاملان و آمران حادثه خونین در حرم شاهچراغ اقدام کرده و مراکز درمانی در رسیدگی به وضعیت مجروحان و مصدومان عمل کنند.
نایب رئیس باشگاه پورتو بعد از برد این تیم در هفته ششم لیگ پرتغال به جای سرمربی پورتو به نشست خبری رفت و ضمن حمایت قاطعانه از مهاجم ایرانی این تیم، گفت: با مهدی طارمی بسیار بد رفتار شده است.
فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء گفت که شکست هفته قبل را فراموش کرده و به دنبال پیروزی برابر الوحده است.
اریک تن هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد به رونالدوی ۳۷ ساله هشدار داده در صورتی که نتواند خود را هر چه سریع‌تر به شرایط آرمانی‌اش برساند، باید به نیمکت‌نشینی در این تیم عادت کند.
محسنی اژه‌ای با اشاره به ضرورت سرعت عمل بیشتر نیروی انتظامی در دستگیری زورگیران و سارقان به عنف، گفت: قوه قضاییه این آمادگی را دارد تا در راستای دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان خشن، به نیروی انتظامی کمک کند؛ همچنین فراجا می‌تواند در انجام این مهم از نیرو‌های بسیج نیز کمک بگیرد.
قطعنامه نشست طالبان در قندهار حمله پهپادی آمریکا و اجازه کشور همسایه را «محکوم» کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ