مدیر گروه مقاوم‌سازی پل‌ها و ابنیه بزرگراهی سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از اتمام مطالعات مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای ۴۳ تقاطع از میان ۶۶ تقاطع نیازمندِ بهسازی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسی غضنفرآبادی: در پاسخ به این پرسش که آیا در روند رسیدگی به این لایحه چالشی مطرح شد؟ گفت: هیچ چالشی در تصویب مواد این لایحه وجود نداشت.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس خبر داد.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس خبر داد.
آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات گفت: امام برخلاف نظر بسیاری از فقها تاکید کردند که زنان باید در مقدرات اساسی مملکت نقش داشته باشند؛ یا اینکه ایشان با تفکیک سازی افراطی مخالفت کردند. گفتمان نوفل لوشاتو اگر عملیاتی می شد برای زنان فرصت ساز بود. قاطبه اصلاح‌طلبان به عنوان مسلمانانی نواندیش تلاش دارند که خود را با اقتضائات زمان و مکان جلو ببرند و خود را با زمان هماهنگ کنند. این نه تنها عیب یک جریان سیاسی نیست، بلکه حسن یک جریان سیاسی است. جریان اصلاحات مطالبات جامعه را مدنظر قرار می‌دهد؛ همچنان که آقای خاتمی صریحا علیه حجاب اجباری موضع گیری می‌کند که ناشی از حاکمیت چنین تفکری است.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 4-0 تیمش بر لستر درباره عملکرد چند نفر از بازیکنانش به خصوص داروین نونیز و الکسیس مک‌آلیستر توضیحاتی داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش از اتمام فرایند هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان پایه نهم خبر داد.
باشگاه استقلال توانست پیش از اتمام مهلت تعیین شده، مطالبات کوین یامگا را به دست این بازیکن برساند.
احمد مازنی نوشت: در عین حال مدعیان حقوق و آزادی زنان که به نام پیگیری این حقوق در پی عقده‌های کهنه خویش با جمهوری اسلامی و آرمان‌های امام هستند، پاسخ مناسبی از زنان ایرانی گرفتند و مدعیان حجاب و عفاف نیز باید توجه خود را معطوف به این حقیقت کنند که برای خواسته‌های جدید نسل نوی زنان و دختران ایرانی نسخه‌های کهنه نپیچند.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: تغییرات روی کتب درسی انجام شده است و ثبت سفارش کتب درسی تا مرداد به اتمام می‌رسد.
اهواز- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از اتمام عملیات خرید کلزا در خوزستان خبر داد و گفت: مطالبات کلزاکاران خوزستان ۶۵۰ میلیارد تومان است.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین گفت: در چند سال گذشته با نگاه بر حل مسایل کشوری، مطالعات دقیق و مفصلی در حوزه آب در سراسر کشور انجام داده ایم.
معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: برای نصب کنتورهای هوشمند اقداماتی انجام دادیم که بزودی با اتمام مطالعات، عملیات پایلوت اجرایی می شود.
مراسم تشییع مرحومه «بتول فیروزان»، نویسنده، مترجم و فرزند «مهدی فیروزان» و «حورا صدر» و نوه «امام موسی صدر» در آستان امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار و سپس پیکر وی برای مراسم خاکسپاری در آرامگاه خانوادگی مرحوم طباطبایی به بهشت زهرا (س) تهران منتقل شد. بتول فیروزان متولد ۱۳۶۷ دانش‌آموخته مطالعات روانکاوی نظری از دانشگاه UCL لندن بود و مقالات متعددی از جمله زمینه‌های روانی شکل‌گیری و رشد گروه‌های همچون داعش را در جهان اسلام نگاشته بود. وی همچنین از مترجمان مجموعه‌ «بچه‌های اطراف جهان» در نشر اطراف بود که ترجمه «پسری که با برگ موز فوتبال راه انداخت» نوشته کیتی اسمیت میلوِی از آثار زنده‌یاد فیروزان است. ترجمه «نقطه می‌خواست فرار کند» که از آثار هشام مطر بود، از دیگر آثار این مترجم فقید است.
معصومه ابتکار: امام (ره) از ابتدا با نگاه‌های سخت‌گیرانه به حجاب درگیر بودند/ همسرم از آمرین به معروف کتک خورد/، چون باورمان شده کسی هستیم، خطا می‌کنیم و عذرخواهی نمی‌کنیم/ آیا به مشکلات اقتصادی زنان همپای حجاب، توجه می‌شود؟ / پایه جهاد تبیین، گفتگو و درک حق اعتراض است/ اتفاقات ماه‌های اخیر، انباشت سال‌های طولانی مطالبات و اعتراضات زنان بود/ هیچ راهی نداریم جز اینکه اصلاحات مبنایی داشته باشیم
معصومه ابتکار: امام (ره) از ابتدا با نگاه‌های سخت‌گیرانه به حجاب درگیر بودند/ همسرم از آمرین به معروف کتک خورد/، چون باورمان شده کسی هستیم، خطا می‌کنیم و عذرخواهی نمی‌کنیم/ آیا به مشکلات اقتصادی زنان همپای حجاب، توجه می‌شود؟ / پایه جهاد تبیین، گفتگو و درک حق اعتراض است/ اتفاقات ماه‌های اخیر، انباشت سال‌های طولانی مطالبات و اعتراضات زنان بود/ هیچ راهی نداریم جز اینکه اصلاحات مبنایی داشته باشیم
براساس سندی سری که مؤسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی به تازگی آن را منتشر کرده، سرویس اطلاعات فرانسه، در چهار ماه منتهی به انقلاب اسلامی، پیشنهاد ترور امام خمینی را به ساواک داده است.
مدیر و ناظر پروژه کاوش نجات بخشی سد چمشیر با بیان اینکه در اینجا محوطه ساسانی پیدا نکردیم گفت: کفایت مطالعات به ما ابلاغ خواهد شد.
سیدمحمد حسینی ظهر امروز در حاشیه جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان پلدختر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت شنوای مطالبات و سخنان دانشجویان است اظهار داشت: دولت اهتمام ویژه‌ای به دانشگاه دارد و رئیس جمهور مرتب در جمع اساتید و دانشجویان حضور پیدا می‌کنند و براساس امکاناتی که وجود دارد تلاش می‌کنیم شرایط بهتری برای دانشجویان فراهم شود.
رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: وقتی زخمی باز باشد، پیش آمدن چنین مشکلاتی عجیب نیست. مدیریت کشور باید با حساسیت بیشتری پیگیر مطالبات اجتماعی زنان باشد و این مطالبات را روی میز حکمرانی قرار دهد.
در حسینیه امام خمینی و در جمعی که روسای سه قوه هم حضور دارند رهبری به همه مسئولین توصیه می‌کنند که حواستان را بدهید به کارهای اصلی؛ یعنی مطالبات مردم قبل این اتفاقات.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای، ضمن محکومیت ناامنی‌های اخیر و هتک حرمت به مقدسات، بر اهتمام مجلس برای پیگیری پرونده مرحوم «مهسا امینی» تاکید کردند.
مشهد ـ فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: رهبر انقلاب نسخه برخورد با تهاجم فرهنگی را به ما داده‌اند، اگر مطالبات ایشان را جستجو و مطالعه کنیم نسخه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن را احساس می‌کنیم.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که تاکنون 20 شرکت اروپایی برای خرید گاز روسیه به روبل در گازپروم بانک این کشور حساب روبلی باز کرده‌اند.
جواد امام در یادداشتی نوشت: جالب اینجاست در همین هفته‌های اخیر تاج زاده، مواضع مطلوبی در برابر براندازها، سلطنت‌طلب‌ها و منافقان داشته و از موجودیت جمهوری اسلامی مردم ایران دفاع کرده است. این حفاظت، کاری است که قاعدتا صدا و سیما ‌باید آن را انجام می‌داده، اما در غفلت صدا و سیما، چهره‌ای چون تاجزاده روبه‌روی منافقان و سلطنت‌طلب‌ها و براندازها می‌ایستد و اعلام می‌کند که این نظام اصلاح‌پذیر است و می‌توان بر بلندای آن مطالبات بحق ملت را محقق کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ