رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از اتمام فرایند تصویربرداری از دفاتر دست‌نویس اسناد رسمی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسی غضنفرآبادی: در پاسخ به این پرسش که آیا در روند رسیدگی به این لایحه چالشی مطرح شد؟ گفت: هیچ چالشی در تصویب مواد این لایحه وجود نداشت.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس خبر داد.
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی لایحه عفاف و حجاب در کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس خبر داد.
بانک تجارت همزمان با آغاز عزیمت زوار امام حسین (ع) به عتبات عالیات در اربعین حسینی، فرآیند فروش ارز به مسافرین را بدون اخذ کارمزد از متقاضیان آغاز می‌کند.
بانک تجارت همزمان با آغاز عزیمت زوار امام حسین (ع) به عتبات عالیات در اربعین حسینی، فرآیند فروش ارز به مسافرین را بدون اخذ کارمزد از متقاضیان آغاز می‌کند.
یورگن کلوپ بعد از پیروزی 4-0 تیمش بر لستر درباره عملکرد چند نفر از بازیکنانش به خصوص داروین نونیز و الکسیس مک‌آلیستر توضیحاتی داد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش‌وپرورش از اتمام فرایند هدایت تحصیلی برای دانش‌آموزان پایه نهم خبر داد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی گفت: تغییرات روی کتب درسی انجام شده است و ثبت سفارش کتب درسی تا مرداد به اتمام می‌رسد.
سرمربی پرسپولیس به مهاجم تیمش ۲۴ ساعت فرصت داد تا تکلیف تمدید قرارداد با تیم را مشخص کند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت:حدنگاری خواست نظام است که توأمان منافع مردم و کل کشور را تأمین می‌کند و باید به عنوان یک راهبرد فرا قوه‌ای از سوی دستگاه‌های مرتبط جدی گرفته شود.
ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، در مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم گفت پی‌اس‌جی به هیچ وجه نمی‌خواهد کیلیان امباپه را مجانی از دست بدهد.
فرآیند اهدای بسته‌های لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور سرعت گرفت.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس دولتی حق دریافت وجه خارج از دستورالعمل ندارند، گفت: هزینه فعالیت فوق برنامه باید بعد از اتمام فرآیند ثبت نام اخذ شود.
کرمانشاه- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از اتمام فرآیند رتبه‌بندی معلمان، اصلاح آئین‌نامه این رتبه بندی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
خطیب نماز جمعه قم با تأکید بر اینکه فرایند اقتصادی در کشور برای تاجران و سرمایه گذاران قابل اعتماد نیست، گفت: دستگاه‌ها باید به یکدیگر کمک کنند. مسئولان همیشه در جلسات هستند، ولی خروجی آن‌ها معلوم نیست؛ تصمیمات باید جدی، اجرایی و پیگیری شود.
براساس قانون مجازات اسلامی و قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح، اتهاماتی که به این افراد تفهیم شده به این صورت بوده که اتهام متهم ردیف اول  مباشرت در قتل شبه عمد بوده و حداکثر مجازاتش سه سال حبس است.  اتهام دیگری  برای متهم ردیف اول تحت عنوان لغو دستور در شرایط آماده باش رزمی در نظر گرفتیم؛ لذا فردی که پشت این سامانه موشکی نشسته، قصد تیراندازی داشته ولی قصد کشتن نداشته است.
اهواز- مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به پهلوگیری هشت فروند کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر امام گفت: فرآیند تخلیه محمولات این کشتی‌ها با اختصاص تجهیزات مناسب شروع شده است.
طبق اعلام سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به اتمام مهلت ثبت‌نام خودروهای وارداتی پس از ساعت ۲۴ امشب (شنبه)، طی چند روز اطلاعات ثبت‌نام‌کنندگان برای تطبیق با شرایط ثبت‌نام بررسی می‌شود و سپس فرآیند قرعه‌کشی برای تخصیص نوبت متقاضیان انجام خواهد شد.
اهواز - مدیرکل بنادر خوزستان گفت: با توجه به آغاز فرآیند احداث بندر بزرگ خلیج فارس در مجاورت بندر امام خمینی (ره)، قطعاً شاهد تغییر نقشه ترانزیتی خاورمیانه به نفع ایران خواهیم بود.
نیکزاد درباره مدت زمان بازسازی واحد‌های تخریب شده اظهار کرد: نوسازی واحد‌های روستایی که عموما یک طبقه هستند است حدود شش ماه زمان می‌برد؛ بنابراین با دریافت تسهیلات و وام بلاعوض به دست متقاضیان انتظار داریم تا پایان شهریورماه سال آینده فرآیند نوسازی واحد‌های روستایی به اتمام برسد.
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز ملی فضای مجازی گفت: فرایند تهیه لایحه قضایی مقابله با اخبار جعلی به همت قوه قضاییه در حال اتمام است.
رییس دفتر رئیس‌جمهور از تدوین لایحه ساماندهی کارکنان و بررسی آن در کمیسیون‌های دولت خبر داد و گفت: این لایحه بعد از اتمام فرآیند بررسی‌ آن حتما به مجلس تقدیم خواهد شد.
فرایند واگذاری جایگاه تشریفات(cip) شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با ورود سازمان بازرسی کل کشور اصلاح و درآمد دولت از این واگذاری یک هزار و ۲۰۵ میلیارد تومان افزایش یافت.
امام صادق (ع) می فرمایند: هر مؤمن روزه دار هنگام سحر و افطارش سوره قدر را بخواند، مانند کسی است که در راه خداوند، در خون غلتیده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ