شبکه موسوم به اعماق وابسته به گروهک تروریستی داعش ویدیویی از بیعت عامل حمله تروریستی حرم شاهچراغ شیراز با خلیفه این گروهک منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نام مهدی طارمی در فهرست تابستانی ژوزه مورینیو برای تقویت خط حمله جالوروسی قرار دارد.
نام مهدی طارمی در فهرست تابستانی ژوزه مورینیو برای تقویت خط حمله جالوروسی قرار دارد.
انتشار یک شایعه عجیب چند روز قبل باردیگر نامش را برسر زبانها انداخت اما ستاره سابق پرسپولیس این فصل را نیز دور از این تیم سپری خواهد کرد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به موضوع نقل و انتقالات تابستانی واکنش نشان داد.
سازمان لیگ فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای به دست به دست شدن یک نامه در خصوص جواد نکونام واکنش نشان داد.
فرهاد مجیدی با انتشار یک استوری از خودش و جواد نکونام، واکنش جالبی به موضوع انتخاب سرمربی جدید استقلال داشت.
صالح حردانی با انتشار یک استوری، ضمن تشکر از هواداران استقلال، جملات مبهمی را به زبان آورد.
در پی انتشار اسناد جدید موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی درباره جنگ و سالروز آزادسازی خرمشهر، سند جدید و منتشرنشده‌ای از سید محمد خاتمی منتشر شده است.
در لیست ابتدایی ناسا، برای انتخاب فضانوردان، نام یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی تبار ناسا نیز دیده می‌شد. اما در نهایت او در لیست فضانوردان منتخب برای پروژه آرتمیس ۲ قرار نگرفت و حالا برای تحقق رویایش باید بیش از این انتظار بکشد.
یک ابزار هوش مصنوعی به نام ModelScope می‌تواند از دستورات متنی کاربران ویدیو‌های کوتاه بسازد. حالا کاربران به سراغ این ابزار رفته‌اند و دست به خلق ویدیو‌های عجیبی زده‌اند.
«تسنیم» در انتشار خبر این دیدار عکس آقای عراقچی را سانسور کرده است و «فارس» نام او را از خبر حذف کرده است.
سازمان خصوصی سازی کل کشور نامه امیر سالمی زاده برای خرید باشگاه استقلال را در دبیرخانه خود ثبت کرده است.
جواد نکونام با انتشار پستی در اینستاگرام نکاتی مبهم درباره استعفای ناگهانی‌اش از هدایت فولاد را بازگو کرد.
خبرگزاری تسنیم در گزارشی، اقدام به انتشار نام 6 مربی به عنوان گزینه های سرمربیگری تیم ملی المپیک ایران کرده است.
بعد از جنجال اخیر تحریف نام خلیج فارس از سوی کشور عراق در بازی‌های اخیر جام خلیج فارس و تاکید اینفانتینو رئیس فیفا در بکار بردن نام خلیج عربی، ارسلان مطهری ستاره استقلال با انتشار یک استوری نوشت: خلیج همیشگی پارس.
با انتشار تقویم سال 2023 منچستریونایتد نام و تصویر کریستیانو رونالدو که در ماه نوامبر 2022 این باشگاه را ترک کرد در این تقویم دیده می‌شود.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
شب گذشته آپدیت یا به‌روزرسانی جدید توئیتر در اپ‌استور قرار گرفت و کاربرانی که می‌خواهند در کنار نام خود تیک آبی داشته باشند باید ماهانه 7.99 دلار پول پرداخت کنند.
نمایش فراتر از انتظار در کنار ملی‌پوشان جام جهانی کاری کرد تا نام مهاجم جوان استقلال دوباره مطرح شود.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با انتشار پستی از صحبت با رئیس جمهوری درباره تغییر نام شهر «خرو» به «خور» خبر داد.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی انتشار توئیت‌هایی به نام یکی از مشاوران وزیر امور خارجه اعلام کرد: وی فاقد هرگونه حسابی در فضای مجازی و از جمله در توئیتر است.
روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی انتشار توئیت‌هایی به نام یکی از مشاوران وزیر امور خارجه اعلام کرد: وی فاقد هرگونه حسابی در فضای مجازی و از جمله در توئیتر است.
محبی چند روزی است که وارد تهران شده و استقلالی‌ها در انتظار نشستن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بابت رضایت نامه به حساب سانتاکلارا بودند تا قرارداد این بازیکن را به صورت رسمی اعلام کنند که این اتفاق سرانجام رخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ