خبرگزاری تسنیم در گزارشی، اقدام به انتشار نام 6 مربی به عنوان گزینه های سرمربیگری تیم ملی المپیک ایران کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاردیگرید که با نام‌های خرس آبی یا خوکچه‌ی خزه‌ای هم شناخته می‌شود، موجودی آبزی است که بدنش سرعت سوخت و ساز پایینی دارد. سرعت سوخت و ساز بدن تاردیگریدها می‌تواند به ۰/۰۱ درصد میزان معمول خود کاهش یابد. همین امر به آن‌ها کمک می‌کند بیش از ۳۰ سال بدون غذا دوام آورند.
نام‌های خانوادگی محمدی، حسینی، احمدی، رضایی، مرادی، حیدری، کریمی، موسوی، جعفری و قاسمی ۱۰ نام خانوادگی با بیشترین فراوانی در کشور هستند.
سازمان ثبت احوال کشور، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) آمار زوجینی که با نام‌های «علی و فاطمه» و «علی و زهرا» در سال ۱۴۰۱ در کشور به ثبت رسیده است را منتشر کرد.
باشگاه استقلال قصد دارد یکی از پیشکسوتان مطرح را به عنوان سرپرست این تیم در لیگ بیست و سوم انتخاب کند.
بیش از ۷۵۰۰ نفر با نام‌های «علی و فاطمه» و «علی و زهرا» در سال ۱۴۰۱ با یکدیگر ازدواج کرده‌اند.
در شرایطی که نام‌های متعددی برای قبول مسئولیت نیمکت استقلال به میان آمده، نظرات هواداران در این خصوص قابل توجه است.
ایمان مبعلی یکی از نام‌های ماندگار فوتبال ایران است؛ این ستاره سابق حالا در قامت سرمربی توانسته یک افتخار مهم را در فوتبال پایه امارات کسب کند.
ماه کامل خرداد که به نام‌های «ماه توت فرنگی» یا «ماه رز» شناخته می‌شود، شنبه شب در تاریخ ۱۳ خرداد به بهترین شکل ممکن درآمد.
از جمله نام‌های واضح روی سنگ مرمر می‌توان به اطلس، دیونیسوس، تئوفاس، الیس، زوپیروس تریفون، آنتیپاس و آپولونیوس اشاره کرد.
حوالی رستوران شمشیری در سبزه میدان که می‌رسیم. محمد منیعی، از قهوه خانه شمشیری یاد می‌کند و می‌گوید: «پدربزرگ محمد حسن شمشیری، از نمایندگان صنف قهوه‌خانه‌داران در دوره مشروطه بود، خودش هم در کودکی شاگرد قهوه‌چی بود و بعد برای خودش قهوه‌خانه باز کرد، اما از حوالی سال ۱۳۲۰ شمسی تغییر شغل داد و چلوکبابی راه اندازی کرد.»
این چهار کهکشان با نام‌های JADES-GS-z۱۲-۰، JADES-GS-z۱۱-۰، JADES-GS-z۱۰-۰ و JADES-GS-z۱۳-۰ شناخته شده‌اند. دانشمندان می‌گویند قدمت این کهکشان‌های کشف‌شده بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون سال پس از مه‌بانگ در بیش از ۱۳ میلیارد سال پیش است؛ یعنی زمانی که جهان تنها دو درصد از سن کنونی خود را داشت.
پرطرفدارترین نام دخترانه در کشور‌های عضو اتحادیه اروپا (شامل ۲۷ کشور به علاوه نروژ، سوئیس، انگلستان و ولز) در سال ۲۰۲۱ به لحاظ تعداد «ماریا» بوده است.
برانکو ایوانکوویچ یکی از مهم‌ترین نام‌های فوتبال ایران در دو دهه گذشته به حساب می‌آید.
برانکو ایوانکوویچ یکی از مهم‌ترین نام‌های فوتبال ایران در دو دهه گذشته به حساب می‌آید.
بعد از اینکه شاه دست‌نشانده تاجگذاری می‌کند و بر تخت سلطنت می‌نشیند، یکی از ورودی‌های مهم تهران آن زمان را به میدان تبدیل می‌کنند و نام ‌۲۵ شهریور بر آن می‌گذارند.
نام‌های تکراری معابر تهران، مردم را در پیدا کردن آدرس سردرگم کرده‌است. این معضل به‌ویژه، مسافران و گردشگرانی که از دیگر شهر‌ها به پایتخت می‌آیند را وارد هزارتویی از نام‌های پرتکرار معابر و حتی برخی خیابان‌ها می‌کند.
زیرسویه‌های جدید اُمیکرون که با نام‌های ۱ BQ و XBB شناخته می‌شوند، زودتراز آنچه انتظارش را داشتیم، وارد ایران شده و تاکنون سه مورد از آن در ایران شناسایی شده است. احتمال داده می‌شود تعداد مبتلایان بیشتر از این است. با شناسایی موارد تازه، می‌توان گفت در آستانه ورود به موج هشتم کرونا هستیم. سرعت انتقال این سویه بالاتر است؛ اما به سختی سویه‌های قبلی نیست. برخی متخصصان می‌گویند ممکن است در این سویه شاهد جهش‌های خطرناکی باشیم.
ماجرای تولید تلفن‌های همراه نام‌های تجاری مطرح، بدون اخذ تأییدیه از شرکت‌های مادر در حالی زیر سایه سکوت مسئولان وزارت صمت رخ می‌دهد که مسئولان دولت همواره خود را ملزم به اجرای قانون می‌داند!
معاون محیط زیست طبیعی سازمان محیط زیست کشور گفت: نام‌های آذر و توران برای توله یوزهای پیدا شده پیشنهاد شده، اما این اقدام منوط به تصمیم کمیته نامگذاری این سازمان است.
هالند، صلاح و مانه از بزرگترین نام‌هایی هستند که حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست دادند.
مرحله دوم جام حذفی فوتبال ایران در شرایطی برگزار می‌شود که نام‌های عجیب و بامزه‌ای را در بین آنها شاهد خواهیم بود.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال روند و دلایل حذف یا انتخاب داوران بین‌المللی برای سال آتی را تشریح کرد.
ناپولی در تابستانی که دریس مرتنز و لورنزو اینسینیه را از دست داد، ستاره‌ای آینده‌دار از فوتبال گرجستان را به خدمت گرفت؛ خویچا کواراتسخلیا که سابقه بازی در روبین‌کازان را نیز دارد، با ۱۰ میلیون یورو از دیناموباتومی به ناپولی آمد و به سرعت خود را به ترکیب تیم تحمیل کرد. کارشناسان سری‌آ، او را یکی از ستاره‌های جذاب فصل جدید می‌دانستند و کوارا با یک گل و یک پاس گل در اولین بازی، نشان داد انتظارات از او بی‌جا نبوده است. به جز سبک بازی، تلفظ سخت نام کوارا نیز می‌تواند او را به چهره‌ای ماندگار در ذهن هواداران تبدیل کند؛ بازیکنی که نامش همین حالا، در میان دشوارترین نام‌های دنیای فوتبال قرار گرفته است.
یکی از هیئت‌های قدیمی تهران «هیئت علی پیرزن» است که ١۵٠ سال قدمت دارد. این هیئت عزاداری در کوچه معروف به خشتی در محله امامزاده یحیی (ع) راه‌اندازی شده است. بانی این هیئت عزاداری مرحوم «حاج علی قنادها» برای راه‌اندازی و ماندگاری این هیئت حسینی زحمات بسیاری کشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ