یک ابزار هوش مصنوعی به نام ModelScope می‌تواند از دستورات متنی کاربران ویدیو‌های کوتاه بسازد. حالا کاربران به سراغ این ابزار رفته‌اند و دست به خلق ویدیو‌های عجیبی زده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درخصوص پرونده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد گیلان گفت: ما پیش از منتشر شدن این فیلم، از روابط مدیر کل ارشاد استان گیلان اطلاع داشتیم و به وزیر تذکر داده بودیم. این موضوع ریشه‌ها و ابعاد پنهانی دارد که با صراحت نمی‌توان بیان کرد. هر کسی که این قضیه را بداند و لاپوشانی کند، از دید من خائن به این آب و خاک است
رسانه‌ها با انتشار ویدیویی از دوربین مداربسته خانه‌ای در شیراز، از ربودن یک کودک و سپس سرقت النگوهای او خبر دادند.
در روزهای گذشته با انتشار فیلم تقطیع شده از سردار حسن مفخمی سعی داشتند اینگونه وانمود کنند که او خواستار برخورد غیرقانونی با افراد متخلف در این استان شده است.
رسانه‌‎های ترکیه تصاویر جدیدی از رئیس‌جمهور این کشور چند روز پس از ابتلا به عفونت معده منتشر کردند.
انتشار فیلمی در فضای مجازی در روز جمعه ۱۱ فروردین ماه مبنی بر خالی کردن سطل ماست روی سر مادر و دختری در خیابان ولیعصر منطقه شاندیز مشهد تبدیل به یکی از اخبار جنجالی شد. صبح شنبه ۱۲ فروردین ماه نیز، فیلم دیگری مبنی بر پلمب این مغازه واکنش های گسترده دیگری در فضای مجازی به دنبال داشت.
پیگیری های خبرنگار مهر حکایت از آن دارد که خبرسازی رسانه های معاند مبنی بر پخش فیلم های مستحجن در مدارس از اساس کذب بوده و چنین موضوعی صحت ندارد.
آیت‌الله معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری برای بخشش معلم قائمشهری به‌ صورت کتبی و شفاهی پیگیر این موضوع شدند تا به مناسبت عید مبعث، مسئولان او را مورد بخشش قرار دهند و به مدرسه بازگردد. پس از انتشار فیلم پخش موسیقی نامناسب در مدرسه‌ای در قائمشهر، صدف صفرزاده، معلم جوان اخراج شد.
شوخی عجیب غریب چند جوان با انتشار ویدیویی جنجالی از بلعیدن یک انسان توسط یک مار غول‌پیکر را ببینید. این ویدیو توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده و حسابی در شبکه‌های مجازی جنجال به پا کرده است.
ادعای دنی آلوز در مورد عدم تعرض جنسی پس از انتشار فیلم دوربین های مداربسته دروغ از آب در آمد و او حالا درخواست دیدار مجدد با قاضی پرونده را کرده است.
ستاره تیم ملی مراکش پس از پایان دیدار مراکش و کرواسی وارد بحث و گفتگوی تندی با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شد.
گل اول دیدار تداکارتی سپاهان در دیدار تدارکاتی مقابل پرسپولیس نمودی از توانایی‌های شهریار مغانلو یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال ایران است.
فدراسیون فوتبال آمریکا بخشی از صحبت‌های انگیزشی مربی این کشور را در آستانه بازی با ایران منتشر کرد و برای تیم ملی کشورمان خط و نشان کشید.
در پی انتشار کلیپی مبنی بر ضرب و شتم یکی از شهروندان پلیس طی اطلاعیه ای اعلام داشت؛ بلافاصله دستور ویژه ای برای بررسی دقیق زمان و مکان وقوع و شناسایی متخلفین در صحنه صادر شده است. در ادامه این اطلاعیه آمده است: پلیس به هیچ عنوان رفتار خشن و غیرمتعارف را تأیید نمی‌کند و مطمئناً با عوامل متخلف برابر ضوابط برخورد قانونی خواهد شد./صداوسیما
انتشار ویدیوی پدر مهسا امینی در کنار پیکر فرزندش که تایید می‌کند ضربه‌ای به سر او نخورده است.
بعد از انتشار فیلم حادثه اداره پلیس امنیت اخلاقی، واکنشهای متفاوتی در فضای مجازی و رسانه‌های معاند مشاهده شد که در این فیلم میبینید.
وکیل دونالد ترامپ دلیل عدم انتشار ویدئوی دوربین‌های نظارتی اقامتگاه رئیس جمهور سابق آمریکا در زمان تفتیش اف‌بی‌آی را افشا کرد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دو مرد و یک زن ماساژور که پس از ارائه خدمات از شهروندان زورگیری می‌کردند، خبر داد.
باشگاه‌ نساجی با انتشار این ویدئو نوشت: صحنه محرز خطای رشید مظاهری دروازه‌بان‌سپاهان در دقیقه ۳۴ بر روی مهاجم‌ نساجی که داور مسابقه اعتقاد به خطا و اخراج نداشت! گویا بازهم داوری های بودار به نفع سپاهان آغاز شده است و در این مورد حق کاملا با باشگاه نساجی است.
نخست‌وزیر فنلاند می‌گوید فیلم‌های مهمانی او نباید علنی می‌شد.
دستگیری عامل انتشار فیلم زورگیری برای رعب و وحشت
با شروع سال ۱۴۰۱ بورس وضعیت خوبی به خود گرفت و در یک هفته ابتدایی معاملات به اندازه سال ۱۴۰۰ رشد کرد. به گفته کارشناسان احتمالا هفته جاری بازار سرمایه سبزپوش باقی بماند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت برخی مشوق‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را برشمرد و گفت که کالاهای دانش بنیان باید سهم بیشتری در صادرات داشته باشند.
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ