باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، نسبت به موضوع نقل و انتقالات تابستانی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرتا منهاجی پس از سقوط مس کرمان به لیگ دسته اول، به خیبر خرم‌آباد رفت تا همراه با این تیم برای بازگشت به لیگ برتر تلاش کند.
سرمربی تیم ملی پاراکانو با اشاره به اعزام ۶ قایقران پاراکانو به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین گفت: هر چند تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را در اولین حضورمان در بازی‌های پاراآسیایی داشته باشیم اما همچنان دغدغه کمبود قایق را داریم.
سرمربی تیم ملی پاراکانو با اشاره به اعزام ۶ قایقران پاراکانو به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین گفت: هر چند تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را در اولین حضورمان در بازیهای پاراآسیایی داشته باشیم اما همچنان دغدغه کمبود قایق را داریم.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان گفت: هرچند با حضور ژاپن و تایلند شرایط سختی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک پاریس در رقابتهای قهرمانی آسیا قزاقستان را داریم اما تلاش بازیکنان و کادر فنی این است که بهترین نتیجه را رقم بزنند.
نائب رئیس فدراسیون کاراته گفت: تیم ملی بانوان ترکیب جوان با تجربه کم اما با انگیزه ای دارد که تلاش داریم با تمهیدات مختلف این مشل را رفع کنیم.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: تمام توان خود را به کار می‌گیریم و تلاش می‌کنیم با یک شرایط خوب و باقدرت بازی‌ها را شروع کرده و پیش برویم.
مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از پرداخت 80 درصد مطالبات تیم فوتبال این باشگاه خبر داده است.
مهاجم نفت آبادان از تلاش این تیم تا آخرین لحظه برای موفقیت در این فصل و حفظ سهمیه خبر می دهد.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه می دانیم که سال سختی پیش رو داریم و باید اگر در گذشته ۱۰۰ درصد تلاش می‌کردیم، امسال بیش از ۱۵۰ درصد تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: با توجه به این که بانوان در جایگاه دوم آسیا قرار دارند، سعی داریم از نظر فنی آنها را طوری ارتقاء دهیم که در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان گفت: هر چند فرصت کمی برای آماده سازی فرنگی‌کاران جهت شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا قرقیزستان داریم، اما تلاش بر این است که از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.
ارنان کرسپو، سرمربی آرژانتینی تیم الدحیل می‌گوید تلاش می‌کنند از فرصت میزبانی قطر برای رسیدن به فینال استفاده کنند.
سرمربی تیم یوونتوس تاکید کرد که تیمش با وجود شرایطی که بابت کسر امتیاز با آن مواجه شده باید به تلاش خود ادامه دهد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما در هر شرایطی باید بجنگد و انتظار داریم با تلاش بازیکنان تیم، نتیجه خیلی خوبی را از بازی بگیریم.
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: دو بازی سخت برابر تیم های خوب لیگ داریم، ولی تلاش خود را می کنیم تا قهرمانی خود را تثبیت کنیم.
سرمربی تیم نفت آبادان گفت: تنها دو بازی دیگر تا پایان نیم‌ فصل داریم و تلاش می‌کنیم خود را از موقعیت و منطقه خطر خارج کنیم.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان گفت: با توجه به این که تیم ملی گلبال مردان به دلیل عدم کسب سهمیه دو دوره حضور در پارالمپیک را از دست داده است، سعی داریم این بار حضور خود را در پارالمپیک پاریس مسجل کنیم.
مدافع ثابت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸، امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران در نشست خبری پیش از جام جهانی بود.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: هنوز خیلی کار داریم و باید خیلی تلاش کنیم، این تیم سابر باید مورد حمایت قرار بگیرد و نگاه‌ها باید به آن بیشتر باشد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال چین با تاکید بر جایگاه بسکتبال ایرا در آسیا گفت که با تلاش زیاد این تیم را شکست دادیم.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برای ما فرقی ندارد که در مقابل چه تیمی بازی داریم چون همیشه تلاش من و بازیکنانم گرفتن 3 امتیاز بازی و شاد کردن دل هواداران است.
خرم‌آباد- بانوی طلایی تیم ملی وزنه‌برداری ایران با تاکید بر اینکه گزینش‌های المپیک را پیش رو داریم که باید تلاش خود را بیشتر کنم و رکوردهایم را افزایش بدهم؛ خواستار حمایت بیشتر مسئولان شد.
مهدی تاج کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در صورتی که رای بیاورم تلاش خواهم کرد با تیمی که دارم کی‌روش را به تیم ملی بازگردانم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ