با پیروزی تیم فوتبال بنفیکا و تساوی پورتو، کار یاران مهدی طارمی در پورتو برای تکرار عنوان قهرمانی در پرتغال سخت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی پوش ایرانی فاینورد در گلزنی مقابل بنفیکا و پُرگل‌تر کردن پیروزی تیمش بدشانس بود.
فردا شب بنفیکا در دربی حساس شهر لیسبون در زمین اسپورتینگ به میدان می‌رود و در صورت پیروزی، قهرمانی‌اش قطعی خواهد شد. اتفاقی مشابه برای بارسا که هفته قبل در زمین رقیب همشهری رخ داد.
تیم فوتبال پورتو با پیروزی سخت و نفس گیر در هفته سی و دوم لیگ پرتغال جایگاه خود را در رده دوم جدول مستحکم کرد و مهدی طارمی هم با گلزنی برای پورتو به کسب عنوان آقای گلی نزدیک شد.
صعود تیم پالما به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با پیروزی برابر بنفیکا در شرایطی رقم خورد که لحظات پایانی این مسابقه نفس‌گیر بود و بازیکن ایرانی پالما اشک می‌ریخت!
تیم فوتسال پالما با پیروزی مقابل بنفیکا به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.
تیم فوتسال پالما در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر بنفیکا به یک پیروزی شیرین رسید و در شب درخشش بازیکن ایرانی اش فینالیست شد.
تیم فوتسال پالما با ملی پوشان ایرانی خود در هفته بیست و هفتم لیگ اسپانیا به پیروزی رسید و با این برد آماده حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.
مهدی طارمی در شب پیروزی پورتو در لیگ پرتغال گلزنی کرد تا امیدهای این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در رقابت با بنفیکا زنده بماند.
اینتر که بعد از پیروزی بر بنفیکا در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان روحیه بیشتری پیدا کرد در یک بازی خانگی مقابل مونزا 1-0 شکست خورد تا فشار بر نراتزوری و سرمربی‌اش اینزاگی افزایش پیدا کند.
تیم فوتبال اینترمیلان در حالی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، که بنفکیا در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت.
ستاره ایرانی پورتو با گلزنی برابر بنفیکا و رقم زدن پیروزی مقابل صدرنشین، تنور رقابت در لیگ پریمیرا را داغ کرد.
در جریان برتری دو بر یک پورتو مقابل بنفیکا در لیگ پرتغال، مهدی طارمی گل دوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.
تیم فوتبال پورتو با گلزنی مهدی طارمی در خانه بنفیکای صدرنشین به پیروزی رسید.
راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، اعتراف کرد که پورتو مستحق پیروزی در دربی پرتغال بوده است.
سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، معتقد است که علی رغم پیروزی تیمش مقابل بنفیکا و کاهش فاصله با این تیم به 7 امتیاز، رسیدن به عنوان قهرمانی دشوار است.
تیم فوتبال پورتو با گلزنی مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود در دیدار حساس و حیثیتی مقابل بنفیکا به پیروزی رسید تا امیدهایش برای قهرمانی در لیگ پرتغال زنده بماند.
بنفیکا با پیروزی 5-1 مقابل کلوب بروژ صعودی مقتدرانه به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ رقم زد.
کاسپر نیسلن با وجود شکست 0-2 بروژ برابر بنفیکا ناامید نیست و با اشاره به پیروزی 0-4 چند ماه پیش در زمین پورتو گفت که برابر بنفیکا هم چشم به پیروزی دارند.
در شب پیروزی خارج از خانه بنفیکا، زور شاگردان پاتر به دورتموند و دیوار زردش نرسید.
شاگردان راجر اشمیت با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل کاساپیا صدرنشینی مقتدرانه خود را ادامه دادند.
پورتو که برای صدرنشینی در لیگ پرتغال به پیروزی برابر بنفیکا نیاز داشت با یک گل شکست خورد تا فاصله اش با صدر به ۶ امتیاز افزایش پیدا کند.
در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال منچسترسیتی ، میلان و رئال مادرید و بنفیکا مقابل دورتمند، دیناموزاگرب،لایپزیش و یوونتوس به پیروزی رسیدند.
مکس آلگری، مربی یوونتوس، معتقد است پس از شکست برابر پی اس جی فردا باید تحت هر شرایطی و هر روش برابر سالرنیتانا پیروز شوند.
پیروزی بنفیکا در بازی شب گذشته برابر دیناموکیف باعث شد که این تیم مجوز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به دست آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ