تیم فوتبال پورتو با گلزنی مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود در دیدار حساس و حیثیتی مقابل بنفیکا به پیروزی رسید تا امیدهایش برای قهرمانی در لیگ پرتغال زنده بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلزنی مهدی طارمی برای پورتو از روی نقطه پنالتی در دیدار تدارکاتی مقابل کاردیف را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مهدی طارمی موفق شد در دیداری دوستانه برای پورتو گلزنی کند.
مهدی طارمی در آخرین دیدار پورتو در لیگ هم موفق به گلزنی شد.
تیم فوتبال پورتو در آخرین دیدار خود در رقابتهای لیگ پرتغال با گلزنی مهدی طارمی به پیروزی رسید اما نتوانست قهرمان شود. طارمی باوجود آقای گلی تاکید کرد که نمیتواند خوشحال باشد.
طارمی با گلزنی در این دیدار تعداد گل‌های خود را به عدد ۲۲ رساند و بالا از گونچالو راموس۱۹ گله، که جانشین کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال است، عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را کسب کند.
مهدی طارمی در شب برتری ۲-۱ پورتو مقابل کاسا پیا، گل اول تیمش را به ثمر رساند.
هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال با برتری یک بر صفر پورتو مقابل بوآویشتا همراه شد. مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران تک گل این دیدار را در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
در دیدار شب گذشته پورتو مقابل تیم فوتبال پاکوش فریرا در لیگ پرتغال ؛ مهدی طارمی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
مهدی طارمی با ۲۲ گل در تمامی رقابت‌ها بهترین گلزن این فصل پورتو است. مهاجم ایرانی آخرین بار در دیدار با استوریل گلزنی کرد و از آن بازی تاکنون نتوانسته است در امر گلزنی موفق باشد.
تیم فوتبال پورتو نزدیک به ۲۰۰ دقیقه موفق به گلزنی نشده است و امید می‌رود مهدی طارمی به قحطی گل این تیم در دیدار فردا مقابل پورتیموننزه پایان بدهد.
مهدی طارمی در دیدار پورتو مقابل استوریل نیمکت نشین بود اما در نیمه دوم به میدان آمد و گلزنی کرد. این مهاجم ایرانی در آستانه بازی با پورتو از پاسخ به سئوال درباره نیمکت نشینی‌اش خودداری کرد.
تیم فوتبال پورتو در دیدار برابر ژیل‌ویسنته با وجود گلزنی مهدی طارمی، شکست خورد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو از مهاجم ایرانی تیم خود باوجود اینکه در دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون گلزنی نکرد، تمجید کرد.
دیدار تیم های فوتبال پورتو و اسپورتینگ پرتغال با حضور مهدی طارمی با برد ارزشمند پورتو تمام شد.
گلزنی مهدی طارمی در دیدار برابر ویزلا باعث شد تا روزنامه های صبح امروز پرتغال به این موضوع واکنش نشان دهند.
مهدی طارمی با گلزنی در دیدار برابر ویزلا توانست برای چهارمین فصل پیاپی شمار گل‌های خود را در رقابت‌های لیگ در پرتغال دو رقمی کند.
پورتو در دیدار برابر فامالیسائو با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کرد که گل چهارم پورتو را در این بازی مهدی طارمی به ثمر رساند.
پورتو در دیدار برابر فامالیسائو با ۴ گل به پیروزی دست پیدا کرد که گل چهارم پورتو را در این بازی مهدی طارمی به ثمر رساند.
طارمی پس از پایان کار تیم ملی ایران در جام جهانی به پرتغال بازگشت و ۹ روز پس از دیدار مقابل آمریکا، در مسابقه هفته دوم مرحله گروهی لیگ‌کاپ از دقیقه ۸۳ بازی با چاوز به زمین رفت که در این حضور کوتاه مدت فرصتی برای گلزنی به دست نیاورد، ولی شب گذشته او یک نیمه درخشان در جدال با ویزلا داشت.
سرمربی تیم فوتبال پورتو از مهاجم ایرانی تیمش به خاطر گلزنی در دیدار مقابل انگلیس تمجید کرد و به تلاش باشگاه‌های دیگر برای خرید او واکنش نشان داد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو که در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید گلزنی کرد، با به ثمر رساندن پنج گل در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا در کنار مهاجمان منچسترسیتی و بارسلونا قرار گرفت.
دیدار تیم‌های فوتبال پورتو اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با برتری یاران مهاجم تیم ملی ایران و گلزنی مجدد او به پایان رسید.
گلزن ایران مقابل اروگوئه احتمالا در دیدار فردا برابر سنگال از ابتدا به میدان می‌رود.
مهاجم ایرانی پورتو بعد از اتفاقات جنجالی دیدار با اتلتیکومادرید، در بازی امشب با گلزنی و پاس گل به بازی برگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ