کاسپر نیسلن با وجود شکست 0-2 بروژ برابر بنفیکا ناامید نیست و با اشاره به پیروزی 0-4 چند ماه پیش در زمین پورتو گفت که برابر بنفیکا هم چشم به پیروزی دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیلیان امباپه کار یافتن خانه در شهر مادرید را آغاز کرده و حالا خوشبینی ها نسبت به انتقالش به رئال بیشتر شده است.
نفت آبادان در فوتبال ایران تبدیل به اسم رمزی برای خوشبینی و امید شده است.
قیمت نفت در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی، تحت تاثیر خوش بینی به بهبود تقاضای چین برای سوخت در سفرهای تعطیلات این کشور، اندکی افزایش یافت.
هافبک تیم ملی به آینده این تیم با حضور امیر قلعه نویی خوشبین است و می گوید تجربه این مربی به کمک ایران خواهد آمد.
رئیس ائتلاف «الوطنیه» عراق در حاشیه هفتمین کنفرانس بین المللی سلیمانیه گفت که او و بسیاری دیگر به دولت السودانی خوشبین هستند و تاکید کرد که بیشتر مشکلات عراق در مسیر حل شدن قرار دارد.
با اعلام میزبانی ورزشگاه مس کرمان برای فینال رقابت های جام حذفی، موجی از شادی و امیدواری در دل هواداران تیم مس کرمان ایجاد شد که سرانجام این ورزشگاه به مرحله افتتاح خود برسد!
مدیران النصر خوشبین هستند با ارائه پیشنهادی با دستمزد 18 میلیون یورو خالص در سال، سرخیو بوسکتس را به خدمت بگیرند و او هم‌تیمی رونالدو شود.
رئال مادرید یک بار در تاریخ خود با وجود اختلاف 5 امتیازی با قهرمان نیم فصل اول، توانسته در پایان فصل فاتح لالیگا شود و امسال به دنبال تکرار همان اتفاق است.
لوئیس انریکه با خوشبینی بسیار زیادی به بازی فردای اسپانیا برابر مراکش نگاه می کند. او تیمش را در یک چهارم نهایی جام جهانی می بیند.
گراهام آرنولد با خوشبینی بسیار زیادی از پیروزی استرالیا برابر آرژانتین و راهیابی به یک چهارم نهایی جام جهانی صحبت کرد.
لیونل مسی در 23 بازی خود از ماه ژوئن توانسته 21 گل به ثمر برساند و در بهترین فرم به جام جهانی برسد.
کاخ کرملین به تعیین رسمی «ریشی سوناک» به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس واکنش نشان داد.
رئیس باشگاه بارسلونا ساعاتی قبل از بازی برابر اینتر با خوشبینی از پیروزی بر تیم ایتالیایی حرف زد.
دستیار اول کارلوس کی‌روش با اظهار اطمینان و خوشبینی از صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی جام جهانی قطر، گفت: روحیه جنگندگی فوق العاده‌ای در این تیم وجود دارد.
دستیار اول کارلوس کی‌روش با اظهار اطمینان و خوشبینی از صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی جام جهانی قطر، گفت: روحیه جنگندگی فوق العاده‌ای در این تیم وجود دارد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به ادعاهای مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر کم رنگ شدن خوش بینی درباره حصول توافق در مذاکرات وین واکنش نشان داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اضافه کرد: «من همچنان در حال گفت‌وگو با مشارکت کنندگان توافق هسته‌ای ایران هستم».
بر اساس مطالعه‌ای که در مجله انجمن سالمندان آمریکا منتشر شده است، سطوح بالاتر خوش بینی با طول عمر بیشتر و احتمال زنده ماندن بالای ۹۰ سال مرتبط است.
یک شرکت انگلیسی فعال در حوزه داده‌های آماری می‌گوید هواداران منچستریونایتد پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر در بین همه باشگاه‌ها بیشترین خوشبینی را به شرایط تیم‌شان داشتند.
بارسلونا در تلاش است بتواند مارکوس آلونسو، مدافع چپ چلسی، را قبل از بازی با رئال سوسیداد جذب کند.
دلایلی برای خوش بینی وجود دارد و حتی به تعویق انداختن تصمیم‌گیری درباره این موضوع دشوار می‌تواند مزایای خود را داشته باشد.
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی نسبت به نتیجه دیدار خود با نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکرات وین ابراز خوش بینی کرد.
محققان گفتند که یافته‌ها نشان می‌دهد که ویتامین B ۶ به ویژه مواد مغذی ضروری را برای عملکرد صحیح تنظیم خلق و خو فراهم می‌کند.
بنابر اعلام شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ تا پایان اسفندماه سال جاری پرداخت خواهد شد، اما به نظر می رسد که هنوز هم تکلیف سود سهام عدالت متوفیان مشخص نیست. از همین رو بسیاری از وراث متوفیانی که مشمول دریافت سود سهام عدالت بوده‌اند در پی یافتن راهی جهت نقد کردن این سود هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ